AndroidHealthClinic

Vrouwen die poepen.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

als mijn vriendin een pufje laat, dan ruikt het naar rozenblaadjes:)
 
haha, een vriendin van mij die heeft er ook schijt aan.

Ze boert en ruft er vrolijk op los en lekker dat ze is oelala.
 
De mooiste vrouwen hebben overal schijt aan , want ze hebben toch niets te verliezen .....
Een gast die niet tegen een ruft kan ... die wel zijn bonen lucht eruit gooit .
Hahahah ik moet zo lachen om dit topic , ik heb wel van Nicky dr vader geleerd ja farten maar moet accepteren van je partner .
Echt een stratenmaker heeft overal schijt aan , uh bouwvakkers ..
 
Mikki en ik schijten net zo hard en spetteren ook al we aan de diaree zijn .
OOh man wees blij dat je niet met mij samenwoon , die heerlijke nachtgassen oooh ik wou dat ik eens bij jou mocht logeren .
Ik ben net zo`n alarm test op de 1e maandag in de maand .
Maar dan iedere dag , ik ben nicky dr wekker als ze uit bed moet komen .
Zwrap nicky wakker worden hahaahahahahahahhahhaahha
PRACHTIG TOPIC ..........
Wij zijn ook mensen gek he ...
Maar al die nauwe gaatjes oooooh wat zijn ze er ineens vies van , wel vullen maar er niet over lullen .
Daarom no anal coïtus for me ................

Hahaha, goed gezegd Mar!;)
 
Als je gedumpt bent door een vrouw en je bent nog steeds heel erg verliefd op haar en je kan haar niet uit je hoofd halen dan heb ik een goede raad...

Stel je haar gewoon voor als ze op de plee zit te poepen.... klaar..

dat werkt niet bro, dan moet ik namelijk gelijk denken aan het feit dat als ze op de pot zit te schijten dat haar hoofd dan op kruishoogte zit, je kan dus zo je pielemans erinschuiven, wegrennen zal ze toch niet doen want ze moet eerst der reet nog afvegen.
 
Mikki en ik schijten net zo hard en spetteren ook al we aan de diaree zijn .
OOh man wees blij dat je niet met mij samenwoon , die heerlijke nachtgassen oooh ik wou dat ik eens bij jou mocht logeren .
Ik ben net zo`n alarm test op de 1e maandag in de maand .
Maar dan iedere dag , ik ben nicky dr wekker als ze uit bed moet komen .
Zwrap nicky wakker worden hahaahahahahahahhahhaahha
PRACHTIG TOPIC ..........
Wij zijn ook mensen gek he ...
Maar al die nauwe gaatjes oooooh wat zijn ze er ineens vies van , wel vullen maar er niet over lullen .
Daarom no anal coïtus for me ................
Enige optie, masturberen!
 
Vind t persoonlijk helemaal niet erg dat een vrouw kakt en pist, zolang ze maar hygienisch is en je niet voor verrassingen komt te staan wanneer je orale of anale coïtus met r hebt
 
Maar al die nauwe gaatjes oooooh wat zijn ze er ineens vies van , wel vullen maar er niet over lullen .
Daarom no anal coïtus for me ................

Ik ben er niet vies van en wil er wel over lullen , of wat dan ook :D
 
vrouwen laten overigens gemiddeld meer scheten dan een man voor zover ik weet. (wss zal de onderzoekspopulatie niet veel proteincraving KT'ers bevat hebben :D)

Het vrouwelijk defaecatiepatroon lijkt verder redelijk op dat van de man, maar de substantie is meer knikkervormig en in kleinere pakketjes dan de man die dikkere, langere kleipoppetjes probeert te maken. Veelal in de ochtend als ik het me goed herinner.

'uit zo'n Mouskouri komt toch ook maar poep'
-Herman Finkers.
 
Droog in de kakker tot het scheurt gelijk een natte krant
 
Droog in de kakker tot het scheurt gelijk een natte krant

Whehehe, zeker, droog in de kakker baby:lol: :rocker:

Wie zei dat ook al weer? Moerbie van Topradio?
 
Nee die facteur uit 'in de gloria'...kom hier gij overgefrankeerde coïtusgodin, dat ik u scheur gelijk een natte gazette...:p
 
Nee die facteur uit 'in de gloria'...kom hier gij overgefrankeerde coïtusgodin, dat ik u scheur gelijk een natte gazette...:p

:roflol:

Zalig dat programma kerel
 
iedereen moet toch schijten?
de helft van dbb lijd hier aan kakafobie
 
trouwens ....mooie vrouwen horen idd neit te poepen...koop maar een stoma of zo..want dat anusje moet helder roze zijn...:cool:
 
Er zijn zaken die beter taboe blijven en ook niet besproken hoeven te worden. Wat mij betreft..........slotje. Antwoorden heeft geen zin wat ik lees dit topic toch noooit meer. Brrrr.
 
Back
Naar boven