XXL Nutrition

vrouwen en anabolen??

Bezoekers in dit topic

belleke

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 jul 2005
Berichten
34
Waardering
0
hey,
naar aanleiding van de topic van vataslocos10 had ik daar een vraag gesteld over winstrol.

was aan het overwegen winstrol te nemen ,maar ze raden me dat af.

wat voor kuren nemen vrouwen eigenlijk??
daar zeiden ze iets van anavar.

maar welke andere alternatieven zijn er nog en welke verhoudingen??

alvast thx..
 
op www . anabolic resource . nl is daar een hele sectie aan gewijd, ga daar eens piepen, zal je zeker een en ander te weten komen :)

alles spaties weglaten.
 
Winstrol is erg androgeen, in andere woorden zorgt het voor 'vermannelijking'.

Voor een vrouw zou ik eigenlijk alleen Anavar of Primobolan adviseren.. Uiteraard in aangepaste doseringen..
 
Hou er in ieder geval rekening mee dat die effekten van vermannelijking onweerkeerbaar zijn dus begin best met een lage dosis.

Als ik je nog een tip kan geven: houdt het de eerste keer best bij orals. Merk je een symptoom van vermannelijking kan je stoppen en is alles heel snel uit je lichaam, terwijl met een injectabele vorm het toch iets langer duurt (afhankelijk van de halfwaarde tijd van de ester)

Conclusie: een licht kuurtje met anavar (oral-weinig androgeen) is in mijn ogen de beste optie voor jou. Succes...
 
Sluit ik me helemaal bij aan.

Als je als vrouw zijnde voor het eerst met anabolen gaat spelen is anavar de beste optie.
 
Kon ik nu engels lezen :(

Zo te horen raden julie me anavar alleen aan??
Mischien met deca??
 
flex170578 zei:
Hou er in ieder geval rekening mee dat die effekten van vermannelijking onweerkeerbaar zijn dus begin best met een lage dosis.

Als ik je nog een tip kan geven: houdt het de eerste keer best bij orals. Merk je een symptoom van vermannelijking kan je stoppen en is alles heel snel uit je lichaam, terwijl met een injectabele vorm het toch iets langer duurt (afhankelijk van de halfwaarde tijd van de ester)

Conclusie: een licht kuurtje met anavar (oral-weinig androgeen) is in mijn ogen de beste optie voor jou. Succes...


Mijn keuze gaat ook naar orals;)
 
belleke zei:
Kon ik nu engels lezen :(

Zo te horen raden julie me anavar alleen aan??
Mischien met deca??
Om te beginnen alleen Var, zou zeker niet gaan stacken tot je weet hoe (snel) je lichaam reageert.

Lees je eerst heel goed in in de materie zodat je weet waar je aan begint en of je doelstelling uberhaupt op deze manier te realiseren is.

Als je vragen hebt mag je ze altijd stellen :)
 
denk dat anavar en clen ook uitstekend werken.
eventueel beetje primo bijnemen ,als je echt iets meer massa wilt opzetten.
 
Ligt er natuurlijk ook wel aan wat je wilt bereiken. Anavar is meer voor in de cut. ALs je juist aan het bouwen bet, heb je vast wel weer andere middelen.

Op ****************.nl kun je heel veel informatie vinden over vrouwen en AS. Erg interessante stukken!

Edit: site is dus niet te lezen! Pm me maar als je wilt weten welke site!
 
mijn vraag zal voor velen wss wel weer ultradom klinken,maar als aas bij mannen wordt omgezet in oestrogeen,krijgen vrouwen dan ook een verhoogd oestrogeen gehalte of wordt daar alles omgezet in test??
klinkt dom maar dat heb ik nog nerges gelezen wat de werking daarvan is.
 
Back
Naar boven