AndroidHealthClinic

Vrouwen en mannen willen humor in relatie

Bezoekers in dit topic

el smurfo

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
7.728
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
HLN.be: vrouwnieuws - Vrouwen en mannen willen humor in relatie (552603)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een lief karakter en humor zijn essentieel in een relatie. Dat blijkt overduidelijk uit een onderzoek van Cosmopolitan en Men’s health. Zowel het Nederlandse vrouwen- als het mannenblad deden onderzoek naar hoe we de ander het liefst zien. De ideale partner moet voor beiden coïtusen lief zijn, met een groot gevoel voor humor.

Onderzoek
In totaal deden 2317 mannen en 2782 vrouwen mee aan het onderzoek over de ideale geliefde. In Men’s Health kunnen mannen lezen hoe vrouwen hun geliefde het liefst zien, in Cosmopolitan onthullen mannen hun wensen. Al snel werd duidelijk dat beide geslachten vrijwel hetzelfde zoeken in hun partner.

Uiterlijk
Bij mannen vindt liefst 80 procent het ontbreken van gevoel voor humor totaal onaantrekkelijk. Een lief karakter vindt 42 procent al even belangrijk in een vrouw. Opmerkelijk is dat het uiterlijk van de perfecte vrouw of man niet het belangrijkste is. Slechts één op de zeven plaatst het uiterlijk op het topprioriteitenlijstje. Idem voor intelligentie.

Bedprestaties
Ook tussen de lakens zijn beide coïtusen uiterst tevreden. Bijna de helft van de mannen en vrouwen vindt drie tot vier keer per week vrijen voldoende en beiden hebben het liefst dat de ander geluid maakt in bed. Dit wordt aanzien als bevestiging en aansporing. Enkel over het voorspel raken Nederlandse mannen en vrouwen het niet eens. Dames vinden het na een kwartier al welletjes, de man denkt pas na twintig minuten over te gaan tot de echte actie.

Bezigheden
Wat de carrière betreft, hechten dames belang aan ambitie. Een partner zonder ambitie noemen ze een afknapper. Ook mannen vinden het aantrekkelijk als hun vrouw bezigheden heeft en aan een carrière denkt. Minder leuk vinden ze het als hun partner zit te wachten tot hij thuiskomt.

Verschillen
Toch zijn er verschillen tussen beide geslachten. De meeste vrouwen willen dat hij minder flirt met anderen (73%), meer knuffelt en lief is (64%) en meer aandacht durft te besteden aan het naspel (60%).
De ideale dame mag vaker het initiatief nemen in bed (72%), houdt het huishouden netjes (71%) en moet beslist haar onzekerheid kwijt over haar gewicht.
 
Vrouwen hebben niks te willen, mannen trouwens ook niet.
 
woman aint shit. een grote bek betekent mijn pik in hun nek.
 
wat is dat nou weer voor een zin? waarom mogen vrouwen en mannen niks willen?

Omdat het zo langzamerhand zo is dat vrouwen (maar ook mannen) een heel eisenpakket hebben waar hun partner aan moet voldoen. De ideale partner bestaat niet en degene die blijft zoeken is gedoemd om tot zijn 80ste als oude spinster het leven door te brengen.

Dat er zoveel singles zijn ligt mede aan die veeleisenheid. Eerst een rijtje van eisen aflopen voordat iemand in aanmerking als partner is niet echt bevorderend om de singles groei te verminderen.

Maar goed, echt serieus was ik natuurlijk ook niet. Alleen slaat het tegenwoordig nergens meer op hoe sommigen eisen stellen aan mogelijke partners.
 
Wel oud nieuws El smurfinnetje...
 
wat voor humor trouwens ? kotsen tijdens het bffen ? want dat doe ik wel wanneer dat met 30 graden gebeurt.
 
edit: tum tum tum
 
wat voor humor trouwens ? kotsen tijdens het bffen ? want dat doe ik wel wanneer dat met 30 graden gebeurt.

Dan moet je eens wat minder vreten Jef...
 
mijn gf is een grote chagerijn, maar ik ook, elke dag feest:banana:
 
Vrouwen hebben geen humor.
 
Enkel over het voorspel raken Nederlandse mannen en vrouwen het niet eens. Dames vinden het na een kwartier al welletjes, de man denkt pas na twintig minuten over te gaan tot de echte actie.

denk niet dat dit juist is
 
Heb je El Smurfo weer met zijn artikelen... :rolleyes:
 
Omdat het zo langzamerhand zo is dat vrouwen (maar ook mannen) een heel eisenpakket hebben waar hun partner aan moet voldoen. De ideale partner bestaat niet en degene die blijft zoeken is gedoemd om tot zijn 80ste als oude spinster het leven door te brengen.

Dat er zoveel singles zijn ligt mede aan die veeleisenheid. Eerst een rijtje van eisen aflopen voordat iemand in aanmerking als partner is niet echt bevorderend om de singles groei te verminderen.

Maar goed, echt serieus was ik natuurlijk ook niet. Alleen slaat het tegenwoordig nergens meer op hoe sommigen eisen stellen aan mogelijke partners.

100% waar
 
Eisen zijn bullshit. Aantrekking is genetisch bepaald:)
 
Back
Naar boven