XXL Nutrition

Vrouwen en mannen willen humor in relatie

Bezoekers in dit topic

Kijk, onze definitie van humor is totaal verschillend dan die van vele vrouwen.
Als een vrouw over man zegt dat hij humor heeft, is het vaak hele flauwe humor waar, inderdaad, alleen maar vrouwen omlachen.
Tuurlijk lachen wij ook wel eens om een 'grapje' van een vrouw. Maar dat heeft andere redenen.
 
Trouwens... Al die onderzoeken over wat vrouwen willen in een relatie zijn gewoon onzin.

Vrouwen weten zelf niet eens wat ze willen. Het is onze taak ze te vertellen wat ze willen.
 
Trouwens... Al die onderzoeken over wat vrouwen willen in een relatie zijn gewoon onzin.

Vrouwen weten zelf niet eens wat ze willen. Het is onze taak ze te vertellen wat ze willen.

100% waarheid , echt goede post
 
heerlijk dit soort topics
 
Ik hou trouwens helemaal niet van humor. Bah. :kots:
 
Trouwens... Al die onderzoeken over wat vrouwen willen in een relatie zijn gewoon onzin.

Vrouwen weten zelf niet eens wat ze willen. Het is onze taak ze te vertellen wat ze willen.

Ben het ermee eens dat die onderzoeken vaak BS zijn, maar ben het niet met je laatste opmerking eens Lauwtje!!! :mad: ;)
 
Ben het ermee eens dat die onderzoeken vaak BS zijn, maar ben het niet met je laatste opmerking eens Lauwtje!!! :mad: ;)

Hahaha, dat heb ik hem geleerd.

Anyway, jij zegt ook dat je een kerel wil die je lafjes doet maar die wel humor heeft. Maar zeg eens; als een kerel geen humor heeft en niet zelfverzekerd overkomt (wat een vereiste is om humor te kunnen uiten), zou je dan denken dat hij er tussen de lakens wat van terecht brengt?
 
maar ben het niet met je laatste opmerking eens Lauwtje!!! :mad: ;)

Jawel, jij bent het wel met mij eens.
En ga nu maar eens een biertje halen, De Lauw heeft dorst.
 
Hahaha, dat heb ik hem geleerd.

:roflol:

het ergste is, het is nog waar ook. :eek:
Lang lang geleden heb je eens een keer zoiets uitgekraamt in een topic die ook over vrouwen ging (al die verspilde bandbreedte, zonde zonde :( ). Ik heb de neiging dat soort wijsheden te onthouden. :roflol:
 
mannen hebben het meeste humor als ze gewoon niets zeggen
 
Ik breng vrouwen altijd aan 't lachen als ik naakt voor ze sta, is dat dan ook humor?
 
Ik ben niet bi en toch kan ik het makkelijk zeggen.
 
Back
Naar boven