AndroidHealthClinic

vrouwen en scheten laten (1 bezoeker)

nou

  • Ja

    Stemmen: 38 24,8%
  • Hell no

    Stemmen: 115 75,2%

  • Totaal stemmers
    153

Bezoekers in dit topic

scheten laten bij mannen is een teken van mannelijkheid, zag k eens op discovery. Hoe erger de shit stinkt (schijt of scheet), hoe dominanter t mannetje, t bakent je territorium af. Vrouwen vallen daarop.
 
Misschien moeten ze soms gewoon wat stoom aflaten?
 
wtf, ik drukte op nieuwe posts, staat deze bovenaan:scratch:

Systeem is naar de knoppen?
 
mooie meisjes poepen niet dat weet toch iedereen.
 
Lekker tegen elkaar aan ruften in bed :thumbup:
 
scheten laten bij mannen is een teken van mannelijkheid, zag k eens op discovery. Hoe erger de shit stinkt (schijt of scheet), hoe dominanter t mannetje, t bakent je territorium af. Vrouwen vallen daarop.

:orly: :roflol:
 
Christus gadverdamme man wat een ranslap ben jij. Kijk ze daar ff in de bek gefart worden. :toilet:

En nee ik laat geen scheten en het zou prettig zijn als een vrouw dat ook niet (met opzet) deed. Boeren laat ik wel mits de situatie het toelaat, die stinken niet zo. :rolleyes:

Ik begrijp de hint al :D

Lekker tegen elkaar aan ruften in bed :thumbup:


Ik vind het prachtig als mijn vrouwtje een flinke bout laat, zolang die maar niet ruikt..

Kijk dat is nog eens een goede instelling :thumbs:

Mijn vriendin laat geen scheten in mijn bijzijn, dat heb ik haar gezegd.
Andersom doe ik het wel..

Vrouwen poepen niet en laten geen scheten. Ik vind het gewoon te ranzig voor woorden, het past gewoon niet. Totale afknapper.
En tsja vrouwen vinden het blijkbaar niet zo erg als wij, want ze is nog steeds bij me :D.

Ik vindt dit nu echt zo'n gay antwoord he. Jij mag het wel maar je vriendin niet. Laat haar toch lekker schijten ;) Wat is het met jullie mannen dat vrouwen niet mogen schijten ??? Duck zeikt daar ook altijd over, nu is het dan wel het geval dat hij nog nooit een scheet in het openbaar heeft gelaten, maar als ik vind dat er mij een scheet dwars zit en ik ben gewoon thuis en er is geen bezoek, dan kan en mag ik die fart lekker eruit laten gaan en er zal ook beslist niemand zijn die mij tegenhoudt!
Vrouwen schijten, pissen en farten net zo hard als mannen en dat moet maar eens geaccepteerd worden! Peace :)
 
wtf, ik drukte op nieuwe posts, staat deze bovenaan:scratch:

Systeem is naar de knoppen?

Het systeem is niet naar de knoppen, maar aangezien jij van het achteruitgaand verkeerd bent en af en toe wel van een pijpleiding houdt.
Heeft T bij jouw zoekopties als tag Anus ingevoerd.
Dus als jij gaat zoeken krijg jij de meeste relevante hits die te maken hebben met een anus:D
 
Het systeem is niet naar de knoppen, maar aangezien jij van het achteruitgaand verkeerd bent en af en toe wel van een pijpleiding houdt.
Heeft T bij jouw zoekopties als tag Anus ingevoerd.
Dus als jij gaat zoeken krijg jij de meeste relevante hits die te maken hebben met een anus:D

:roflol:
 
Ik moet me erbij aansluiten heren , dames en enige lichamelijke geluiden in het bijzijn van een heer .
Nee ik zou me dood schamen , maar als ik die gene langer ken Zo`n maand of 4 .
ahahahahahahahahha ik ruft je mijn bank AF
:hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:
 
Ik moet me erbij aansluiten heren , dames en enige lichamelijke geluiden in het bijzijn van een heer .
Nee ik zou me dood schamen , maar als ik die gene langer ken Zo`n maand of 4 .
ahahahahahahahahha ik ruft je mijn bank AF
:hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:

aaaaaaaaaaaaaaaaaah

:fart: :fart:
 
Ik vindt dit nu echt zo'n gay antwoord he. Jij mag het wel maar je vriendin niet. Laat haar toch lekker schijten ;) Wat is het met jullie mannen dat vrouwen niet mogen schijten ??? Duck zeikt daar ook altijd over, nu is het dan wel het geval dat hij nog nooit een scheet in het openbaar heeft gelaten, maar als ik vind dat er mij een scheet dwars zit en ik ben gewoon thuis en er is geen bezoek, dan kan en mag ik die fart lekker eruit laten gaan en er zal ook beslist niemand zijn die mij tegenhoudt!
Vrouwen schijten, pissen en farten net zo hard als mannen en dat moet maar eens geaccepteerd worden! Peace :)

Misschien ben ik ook wel een beetje Gay... :D
Ik vind het gewoon ongepast. Ach ieder z'n mening hier over.
 
Ja ik vind het ook een echte afknapper. Ik vond een keer een meisje erg leuk en zei mij ook (het sprookje). Zitten we samen in een ruimte en begint het me toch te stinken. Ik zeg 'tering, ruik je dat ook' (zie je ik ben naief, ik dacht dat het wat anders was). Begint ze dom te lachen, ja dat ben ik hihihihi.
'Ik zeg ow een moment ik zal even mijn parfum halen haha'. Kots inhouden en zou snel mogelijk het gebouw uit, vieze aftandse kersen-later.

DOM... ik had gewoon gezegd dat het idd stonk!:D en verder niks.
 
Back
Naar boven