AndroidHealthClinic

vrouwen en scheten laten (1 bezoeker)

nou

  • Ja

    Stemmen: 38 24,8%
  • Hell no

    Stemmen: 115 75,2%

  • Totaal stemmers
    153

Bezoekers in dit topic

Man-Mountain

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
8.862
Waardering
12
Hoe kijken jullie hiertegenaan? Ik kan daar echt niet tegen gewoon en ik heb t niet over vaginale scheten.
 
Doe maar niet.

Vrouwen en scheten laten kan, nee, MAG gewoon niet samen gaan.
 
Nee ik vind het al disgusting te bedenken dat ze ook andere dingen op de wc doen dan plassen laat staan scheten laten.
 
Ja, hoe harder hoe beter
 
Je ergste nachtmerrie.
 
Vrouwen poepen niet, laat staan scheten laten.
 
geweldig ! zolang ze niet harder zijn als de mijne ;)
 
vrouwen poepen dus ook :(

bah
 
Ja het is iets walgelijks.
Waarom, in godsnaam waarom.
 
Komt misschien aan als discriminatie maar het is iets dat totaal niet samengaat, simple as that. Weet niet hoe het komt maar het past 100% niet in het plaatje...
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit en een scheet, dat gaat niet samen.
 
Ja.. dat valt allemaal vies tegen..:D

Als je nog jong, onbedorven en nat achter de oren bent dan heb je nog van die mooie dromen.. fris, fruitige jonge dames alles schoon en netjes. Heerlijk waren die gedachten..

Tot dat je vriendin net naar de plee is geweest en het er nog erger meurd dan als je pa net is geweest :eek:.. Scheten laat in d'r slaap... en na een dag werken ook gewoon zweet poten heeft en duffe lucht onder de oksels... zucht :D

Ik vind het btw erg ranzig als vrouwen echt scheten laten. Dat zijn echte afknappers.
 
te ranzig om te horen/weten
 
Enorme afknapper, maar wel raar eigenlijk als je met jongens bij elkaar zit en je laat een dikke vette smerige scheet dat er dan keihard gelachten wordt.
 
Moet zeker kunnen. Mijn hertje laat ze ook soms extreem rollen. :P Ze kan trouwens ook harder boeren dan ik. En dat zegt wat. :D
 
ach kan me nie zoveel boeien :D
shit happens, een scheetje hoort er zo af en toe bij, puur natuur.... (maar t moet niet te erg worden he!)

vrouwen laten trouwens VEEL meer scheten dan mannen :P
 
Hell no!!
Eergister liet een tamelijk mooi meisje bij ons in de klas een scheet... Ik moest bijna over m'n nek (ik dacht ook een beetje erbij na he... Waar het vandaan kwam, en hoe het zou kunnen ruiken etc...)
 
Laatst bewerkt:
Ja dat moet goor geweest zijn man.
 
Back
Naar boven