AndroidHealthClinic

vrouwen en scheten laten (1 bezoeker)

nou

  • Ja

    Stemmen: 38 24,8%
  • Hell no

    Stemmen: 115 75,2%

  • Totaal stemmers
    153

Bezoekers in dit topic

Homer17 zei:
Hell no!!
Eergister liet een tamelijk mooi meisje bij ons in de klas een scheet... Ik moest bijna over m'n nek (ik dacht ook een beetje erbij na he... Waar het vandaan kwam, en hoe het zou kunnen rijken etc...)

Vertel het eens wat gedetailleerder bro. Ging het hard?? Hoe reageerde de klas erop?? Heb je pics?? Etc. etc.
 
Brutez zei:
Vertel het eens wat gedetailleerder bro. Ging het hard?? Hoe reageerde de klas erop?? Heb je pics?? Etc. etc.

Ok, omdat je het zo lief vraagt.

We zaten tijdens een proefwerk, dus iedereen muisstil... Ik had net een hap genomen uit mijn bijzonder lekkere appel! (Een van de lekkerste die ik ooit gegeten heb, echt heel lekker!) En keek naar de vragen, beetje nadenken etc...
Ineens hoor ik een vadsige ruft... Zo'n "PFFFFffffffrrrrtttTTTploimpzomp" Zo'n vieze scheet waarbij de anus vies hard met een lage frequentie trilt. Hele klas keek haar aan, ze werd helemaal rood en begon toen te lachen... Maar niemand lachte mee :D
En toen dwaalden mijn gedachte af... (Grotendeels door de rotte lucht die zo snel werd verspreid dat iedereen iets voor z'n neus moest houden! Het was ook vies warm, dus moet je nagaan hoe vadsig het wel niet was.
 
idd werd ze rood?
ze heeft toch wel een dagje in de hoek gestaan met ezelsoren op, hoop ik ?!
 
als me vriendin het doet .. mja och :D ik doe het zelf ook wanneer ze bij me is ... :fart:

dus dat vind ik niet zo erg.. we kunnen er allebei wel om lachen :grinny:

maar als een lekkere dame langsloopt en dan ineens een vette natte scheet laat.. knap ik er wel op af :)
 
Homer17 zei:
Ok, omdat je het zo lief vraagt.

We zaten tijdens een proefwerk, dus iedereen muisstil... Ik had net een hap genomen uit mijn bijzonder lekkere appel! (Een van de lekkerste die ik ooit gegeten heb, echt heel lekker!) En keek naar de vragen, beetje nadenken etc...
Ineens hoor ik een vadsige ruft... Zo'n "PFFFFffffffrrrrtttTTTploimpzomp" Zo'n vieze scheet waarbij de anus vies hard met een lage frequentie trilt. Hele klas keek haar aan, ze werd helemaal rood en begon toen te lachen... Maar niemand lachte mee :D
En toen dwaalden mijn gedachte af... (Grotendeels door de rotte lucht die zo snel werd verspreid dat iedereen iets voor z'n neus moest houden! Het was ook vies warm, dus moet je nagaan hoe vadsig het wel niet was.

Whohohoho dat is volgens mij echt het ergste wat een lekker wijf kan overkomen..
 
scheten bij vrouwen is verschrikkelijk maar boeren juich ik heel hard toe
dat is toch heerlijk?
 
Als ik het doe mag zij het ook doen, ik moet er meestal wel om lachen.. :D
 
vrouwen die poepen, scheten en boeren zijn eigenlijk mannen met een k*tje.
 
De Olsen Twins mogen van mij heeeeele harde scheten laten. Geen probleem.

Verder: Anna Kournikova; de gehele vrouwelijke GTST-cast onder de 37 en Sacha de Boer. Uiteraard wel iets minder hard!! :D :D
 
boogie zei:
vrouwen die poepen, scheten en boeren zijn eigenlijk mannen met een k*tje.

Volgens jou beredenering zijn dus alle vrouwen mannen met een k*tje. Face it, vrouwen zijn ook 'mensen' en doet dat soort dingen. Er is wel een verschil tussen met opzet dikke scheten en/of boeren laten en er trots op zijn (zoals de meeste mannen doen) en 'wat lucht uit je lichaam laten ontsnappen'. (Of hoe je het ook op een beschaafde manier wil beschrijven :rolleyes:)

Dus niet aanstellen mannetjes. :p
 
ik vind mannen die trots zijn op boeren en andere gassen enzo ook ranzig.
 
boogie zei:
ik vind mannen die trots zijn op boeren en andere gassen enzo ook ranzig.

Ik ook hoor, niet daarvan. Maar ik zie niet in waarom het bij een man minder ranzig zou zijn dan bij een vrouw.
 
omdat vrouwen sierlijk horen te zijn. mannen doen aan bodybuilding, smijten met gewichten, eten als beesten en hebben coïtus als opgefokte hengsten (en soms zijn ze in een romantische bui en geven ze de vrouwtjes een roos).

De dames daarentegen gaan de stad in om schoenen aan te schaffen, alsmede handtassen van krokodillenleer, ook laten zij een komkommermasker op hun gezicht aanbrengen en huilen ze bij romantische films. Heeel soms doen de vrouwtjes iets heel geks en niet typisch vrouwelijks; een hamburger eten bijvoorbeeld. Echter boeren, scheten en de grote boodschap zijn gewoon een paar stapjes te ver.
 
Heb eens een wijf gehad die er nog harder op los kon schijten als ik.

Allerminst charmant!

Maar bekijk het eens van hun kant, als je dr goed over nadenkt zullen zij hetzelfde over ons heren denken.
 
Sneeuwvlokje zei:
Dan ben ik geen vrouw :D

Als dat jouw buikje is op je avatar, dan ben je IMO wel een vrouwtje hoor, dan zal menig man je die scheten zo nu en dan wel vergeven. :D
 
Leviathan zei:
Als dat jouw buikje is op je avatar, dan ben je IMO wel een vrouwtje hoor, dan zal menig man je die scheten zo nu en dan wel vergeven. :D

Was het maar waar! :D

Maar goed, er is nog hoop voor me.
 
Sneeuwvlokje zei:
Was het maar waar! :D

Maar goed, er is nog hoop voor me.

Dan mag je ook geen scheten meer laten voorlopig! :p :D
 
Back
Naar boven