MuscleMeat

vrouwen en scheten laten (1 bezoeker)

nou

  • Ja

    Stemmen: 38 24,8%
  • Hell no

    Stemmen: 115 75,2%

  • Totaal stemmers
    153

Bezoekers in dit topic

:fart:


Btw, vind het wel geinig over die post van, Een lekkerding dat een scheet liet in de klas, meestal kijkt iedereen meteen om naar een JONGEN. Bij jullie dus die keer niet, balen voor haar :D
 
een scheet of boer bij ongeluk moet kunnen .

ik draai mij altijd weg als ik boer of ga een meter verder staan bij een scheet .
ik maak er niet zo een probleem van zolang ze me maar niet in mijn slaap vergast door op mijn gezicht t komen zitten
 
Brutez zei:
Whohohoho dat is volgens mij echt het ergste wat een lekker wijf kan overkomen..


Wie zei dat het een lekker wijffie was dan? :p

Homer??

Was ze lekker of was het zo'n bakfiets? :eek:
 
Testo zei:
Wie zei dat het een lekker wijffie was dan? :p

Homer??

Was ze lekker of was het zo'n bakfiets? :eek:

Redelijk knap, wel een mooi meisje... Maar niet uberlekker :D
 
Homer17 zei:
Ok, omdat je het zo lief vraagt.

We zaten tijdens een proefwerk, dus iedereen muisstil... Ik had net een hap genomen uit mijn bijzonder lekkere appel! (Een van de lekkerste die ik ooit gegeten heb, echt heel lekker!) En keek naar de vragen, beetje nadenken etc...
Ineens hoor ik een vadsige ruft... Zo'n "PFFFFffffffrrrrtttTTTploimpzomp" Zo'n vieze scheet waarbij de anus vies hard met een lage frequentie trilt. Hele klas keek haar aan, ze werd helemaal rood en begon toen te lachen... Maar niemand lachte mee :D
En toen dwaalden mijn gedachte af... (Grotendeels door de rotte lucht die zo snel werd verspreid dat iedereen iets voor z'n neus moest houden! Het was ook vies warm, dus moet je nagaan hoe vadsig het wel niet was.
Yep meisje dat vroeger bij me in de klas zat heeft net hetzelfde voor gehad.
Het was werkelijk muisstil en opeens laat ze zo'n kleine plofscheet die toch in heel de klas te horen was, je kan begrijpen dat ze een uur met een knalrood hoofdje de les gevolgd heeft :)
 
Testo zei:
Wie zei dat het een lekker wijffie was dan? :p

Homer??

Was ze lekker of was het zo'n bakfiets? :eek:

In Polen Testo, daar zitten lekkere wijven.. ;) :D
 
Heb nieuws voor jullie heren.. vrouwen laten idd ook scheten :D

Tsja..wat doe je eraan... het is de mindere romantische kant van de mens maar soms moet het gebeuren..en wat moet..moet zeg ik dan maar altijd....

Ik laat zelf ook nooit scheten bij vrouwen of bij mannen.. vind het namelijk lomp en boers als je scheten loopt te laten in gezelschap.. of het nou vrouwen zijn of mannen... Zelfs met mannen onder elkaar doe ik het niet.. meestal doe ik het als ik alleen ben of gewoon even weglopen of naar de wc gaan... simpel toch?
 
vrouwen die scheten of boeren HELLLLLL NO!
 
Socrates zei:
:kots: gatver..wat een ranzig filmpje.... ging bijna over m'n nek man... wilt u dat nooit meer doen..... :finger:

whahahahahhahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa amaiiiiiiiiiiiiiiiiiii nergens vind je zulke ranzigheid allemaal bij elkaar als hier op dbb eej. :( :D ging echt bijna over me nek man :eek:
 
ben sowiezo tegen scheten/boeren in gezelschap, mannen of vrouwen. vindt het zo lomp staan, wat is er nou grappig aan?
 
The Rock zei:
ben sowiezo tegen scheten/boeren in gezelschap, mannen of vrouwen. vindt het zo lomp staan, wat is er nou grappig aan?

me too.

het gebeurt soms, t'is een natuurlijk iets, maar ik maak ALTIJD mijn excuses als het me gebeurd.
 
...
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het altijd wel lache. mijn hertje kan ook serieuze bommen afsteken maar tegen mijn eiwitscheten kan ze nog altijd niet winnen :D Als ik tonijn of zo heb gegeten moet je gewoon gaan lopen! :fart: :lol:
 
Ach,gebeurt erg weinig,vind het erger als ze uit haar putje stinkt.
Alsof ze een dooie muis tussen d,r vreetstenen heeft :mad:
 
Jay Impol zei:
ach ja kan gebeurebn toch, maar ik heb een hekel aan mensen
die de hele tijd expres scheten gaan zitten laten

ja precies, die zitten dan naast je en vinden het dan helemaal geweldig om een scheet naast je te laten. hahaha, wat een lol :rolleyes: Laatst wees een vriend van mij er op dat ik de enige in de "vriendengroep" was die niet in het openbaar gefart had. Alsof dat een slecht ding is? :D
 
The Rock zei:
ben sowiezo tegen scheten/boeren in gezelschap, mannen of vrouwen. vindt het zo lomp staan, wat is er nou grappig aan?
Ik ook maar voor mezelf maak ik een uitzondering met scheten... Dat gebeurt denk ik toch wel tegen de 10 keer per dag dus...
 
10x.....wat een smerig ventje ben jij eigenlijk... :D :D
 
Back
Naar boven