Fitness Seller

Vrouwen kiezen perfecte zoener (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

el smurfo

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
7.728
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
HLN.be: Vrouw - Vrouwen kiezen perfecte zoener (28321)

art_large_25401.jpg


Een man die goed kan kussen, heeft een streepje voor. Uit onderzoek blijkt dat als de eerste kus goed gegeven wordt, de kans op een eventuele relatie drastisch toeneemt.

Geen coïtus
Tongzoenen en het uitwisselen van speeksel geven onbewust heel wat geheimen prijs. De adem van een vrouw geeft de hormoonwaarden en vruchtbaarheid weer, mannelijk speeksel bevat sporen van testosteron. Een slechte adem duidt bij velen op een lichamelijk letsel.

Vooral bij vrouwen wordt kussen als een essentieel onderdeel in de relatie gezien. De meeste dames beweerden dan ook dat goede coïtus zonder zoenen onmogelijk is.

Compatibel
Psycholoog Gordon Gallup, die het onderzoek aan de universiteit van New York leidde, bevestigt dat kussen meer is dan enkel een romantische daad.

Een kus, vooral de eerste, kan de relatie wel of niet laten doorgaan. Zoenen maakt deel uit van het verleidingsproces. Meer nog, het maakt bepaalde biologische mechanismes los die ervoor zorgen of bepaalde indviduen ons al dan niet compatibel lijken.

Onbewust gebruiken vrouwen het als een extra instrument om de geschikte vader te vinden voor hun kinderen. (hln)
 
Ik kan alles goed......:cool:
 
helemaal mee eens, een vrouw die slecht kan zoenen wil ik niet eens nken :)
 
bullshit, een goeie fysiek en een karakterkop is wat ze willen, niets meer.
 
Vandaar dat het bij mij in de soep gelopen is... :D paar keer gedate en had haar nog niet gezoend... dom van mij... achja. vrouwen hebben niks te willen
 
Laat die meiden eerst zelf maar eens fatsoenlijk leren zoenen want dat kunnen de meeste al niet
 
ach heb nooit klachten gehad .....
 
Logisch eigelijk. De eerste indrukken zijn van groot belang in vele gevallen zelfs bepalend. En wat betreft een eerste zoen is het maar normaal dat het bepalend is. Een eerste zoen is een romantisch tederend moment die het ijs breekt en massas gevoelens opwekt, als die zoen geslaagd is of niet geslaagd maakt veel uit.. Als een meisje of jongen een zoen geeft die de partner zijn tong wurgt of afmat ga je die persoon automatisch aanzien als een minder geschikt persoon.. Tenzij je zelf zo een slechte kusser bent:)
 
gewoon kurkdroog in hun pooper, dat gezeik altijd
 
wat een onderzoek weer :D
als ik een meisje zou zoenen en zij kan het niet super ga je haar daar niet om dumpen.
 
Ik ben op zoek, wie van jullie kan goed zoenen? :cool:
 
Back
Naar boven