XXL Nutrition

Vrouwen kiezen perfecte zoener (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat schijnt weer voor iedereen anders te zijn he ;) op ieder potje past een dekseltje zeggen ze toch? :) dus :cool:

niet boos zijn ;)

pas je een beetje aan aan het forum wil je...

NiEt HaTuHh zeggen we hier dan ;) [evt. gevolgt door een van de volgende: BoX MatTie!, BoN BoxX!, *OnE LuV*, HiHiHi!!!1, BraDa!]
 
pas je een beetje aan aan het forum wil je...

NiEt HaTuHh zeggen we hier dan ;) [evt. gevolgt door een van de volgende: BoX MatTie!, BoN BoxX!, *OnE LuV*, HiHiHi!!!1, BraDa!]


oke sorry :p

NiEt HaTuHh, *OnE LuV* :cool:
 
Oh Lord... Jonko heeft een nieuw slachtoffer gevonden... :rolleyes:
 
stuk meer in me log nog ;) en nu pics van jou nog :D

Ben ik nou zo a-technisch dat ik geen enkele foto daar kan vinden of...(en zijn teveel pagina's in die log om allemaal te bekijken met mijn trage internet dat ik hier heb momenteel...:( )

kan ik hier een map met foto's ofzo maken? in mijn profiel? :P
 
Flauw zeg.:mad:
De belangrijkste vraag die men moet stellen naar aanleiding van dit onderzoek is dan natuurlijk: Wat maakt een goede zoener?



Dat schijnt weer voor iedereen anders te zijn he ;) op ieder potje past een dekseltje zeggen ze toch? :) dus :cool:

niet boos zijn ;)

Okke3h s1StaH, KuSsJesSsSz
 
Ben ik nou zo a-technisch dat ik geen enkele foto daar kan vinden of...(en zijn teveel pagina's in die log om allemaal te bekijken met mijn trage internet dat ik hier heb momenteel...:( )

kan ik hier een map met foto's ofzo maken? in mijn profiel? :P

ja, iedereen heeft een eigen gallery [staat in mijn post, links onderaan, naast de karmabutton]

je foto's mag je ook naar mij doorsturen hoor :) mocht je pose fotos hebben wil ik ze nog uploaden voor je ook voor je eigen foto topic ^^
 
ja, iedereen heeft een eigen gallery [staat in mijn post, links onderaan, naast de karmabutton]

je foto's mag je ook naar mij doorsturen hoor :) mocht je pose fotos hebben wil ik ze nog uploaden voor je ook voor je eigen foto topic ^^

humz...pose foto's...heb foto's van fotoshoots. begin pas net met bodybuilding :p
(zoals in "beginners starten hier" staat: ben fotomodel, en mocht eerder niet aankomen, afvallen, minder of meer spieren...dus heb geen "spier"poses (A) ) :p
 
damn, allemaal BrEeZaHh taal :cool: haha

J3 mo3t 3s w3t3n.

Maar die fotoshoot foto's vinden we ook goed hoooorrrr. "Gespierd" zijn als vrouw is slechts een bijkomstigheid, wel een prettige overigens.
 
humz...pose foto's...heb foto's van fotoshoots. begin pas net met bodybuilding :p
(zoals in "beginners starten hier" staat: ben fotomodel, en mocht eerder niet aankomen, afvallen, minder of meer spieren...dus heb geen "spier"poses (A) ) :p
Sorry dame, me research naar jou net niet goed genoeg gedaan.

damn, allemaal BrEeZaHh taal :cool: haha

DaMnN RiGhT DuShI ZuWwE ScHuReN??! :cool:
 
hahaha :p nja de spieren komen er snel genoeg in ieder geval :p maar ik moet dus niet perse in men gallerij "pose foto's" hebben? omdat het er zo uitdrukkelijk staat ;)

(dit is overigens toch een off topic map of zi eik het fout? ;) )
 
hahaha :p nja de spieren komen er snel genoeg in ieder geval :p maar ik moet dus niet perse in men gallerij "pose foto's" hebben? omdat het er zo uitdrukkelijk staat ;)

(dit is overigens toch een off topic map of zi eik het fout? ;) )

Nee schat, je ziet het fout, sorry.
 
hahaha :p nja de spieren komen er snel genoeg in ieder geval :p maar ik moet dus niet perse in men gallerij "pose foto's" hebben? omdat het er zo uitdrukkelijk staat ;)

(dit is overigens toch een off topic map of zi eik het fout? ;) )

dat is erg offtopic, billenkoek!!!


en nee, het moet niet :) maar mocht je het zelf leuk vinden om ons te laten zien hoe je ervoor staat en met fotos je progressie te laten zien [natuurlijk ook voor jezelf] dan weet je de gallery te vinden.

oh, das ook offtopic.... :(
 
Jonko gaat hateuh. :rolleyes:
 
hahaha :p nja de spieren komen er snel genoeg in ieder geval :p maar ik moet dus niet perse in men gallerij "pose foto's" hebben? omdat het er zo uitdrukkelijk staat ;)

(dit is overigens toch een off topic map of zi eik het fout? ;) )

Open een topic in't geile hanenhok met die foto's en je zal hoogst waarschijnlijk rijkelijk beloond worden met sparma.
 
Back
Naar boven