Fitness Seller

vrouwen slaan?

vrouwen slaan ja of nee?


  • Totaal stemmers
    100

Bezoekers in dit topic

Als ik mn wijf betrap terwijl ze met een neg0r ligt te pompen, denk ik dat ik r wel sla anders nie :)
 
**** he, die bitches krabben je hele face kapot, dus ze mogen jou wel vernken maar je mag ze geen klap geven. K zal niet snel slaan, maar als een bitch probeert me open te scratchen krijgt ze gewoon er gewoon een.
 
Miss Deadlift, alleen voor je nickname zou ik je al graag een paar stuiters verkopen. Waarschijnlijk verdient de rest van je persoonlijkheid ook wel een 'deftig' pak rammel.

je speelt met vuur.................of heb je weer gezopen vandaag ??

:p
 
Nooit in het gezicht....

Anders krijg je de volgende dag vragen....
 
Als een vrouw mij slaat, dan sla ik terug.


edit: hetzelfde met kinderen van 5+. Als ze lijken te weten dat het niet mag, dan verdienen ze hetzelfde als wat ze een ander aandoen.
 
Als ze vrouw genoeg is om mij te slaan dan moet ze ook vrouw genoeg zijn om de consequenties daarvan te aanvaarden.. ze kan een mep terugverwachten..
Ik zal nooit een vrouw zomaar slaan.. dat niet... maar dat zal ik bij een man ook niet doen... geweld is een oplossing voor de onwetende..

Mee eens, als ik gemept wordt sla ik zeker terug.
 
Miss Deadlift, alleen voor je nickname zou ik je al graag een paar stuiters verkopen. Waarschijnlijk verdient de rest van je persoonlijkheid ook wel een 'deftig' pak rammel.

Wat is er nou weer mis met mn nickname:cool:
Maar met jou wil ik ook wel vechten hoor D. :) Dan kunnen we elkaars persoonlijkheid een pak rammel geven,je kunt toch niet ontkennen dat de jouwe dat verdient?:D

bring it onnnnn:verneder:

Hehe hou der wel rekening mee dat ik je bij je lul pak als je dat probeert...en dan ga ik high pulls met je doen denk ik :D (Deadliften niet explosief genoeg voor zoiets:o )
:scratch: wacht even straks vind hij dat nog lekker ook
 
mijn vriendin vind het geil als ik haar sla lekker hard op haar kontje onder de coïtus gaat ze helemaal los:D
 
Beide mogen elkaar niet slaan!!! Maar als ik onterecht van een "wijf" een klap krijg reken er wel op dat ze er eentje terug krijgt!!!!
 
vrouwen vinden het lekker zover ik weet als ze geil zijn ahahahaha
snappen jullie dat noet:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :lick: :lick: :banana: :banana: :ds: :ds: :booty: :hello:
 
Hoort een man een man te slaan dan?

ook niet maar dat is toch anders een man is vaak toch sterke dan een vrouw
je slaat toch ook geen kinderen
 
Wat is er nou weer mis met mn nickname:cool:
Maar met jou wil ik ook wel vechten hoor D. :) Dan kunnen we elkaars persoonlijkheid een pak rammel geven,je kunt toch niet ontkennen dat de jouwe dat verdient?:D



Hehe hou der wel rekening mee dat ik je bij je lul pak als je dat probeert...en dan ga ik high pulls met je doen denk ik :D (Deadliften niet explosief genoeg voor zoiets:o )
:scratch: wacht even straks vind hij dat nog lekker ook



LOL!!

:roflol: :lifter:
 
als ze echt te ver gaan moet een tik, trap , elleboog wel kunnen
maar alleen als ze echte te ver gaan
 
Als ik geen vrouwen zou mogen slaan, zou ik ook geen zwakke ectootjes die minstens 20 kilo lichter dan mij zijn een flinke knal mogen geven.
En aangezien ik erg veel voldoening haal uit het neermeppen van de laatste groep, zou het hypocriet van me zijn als ik niet hetzelfde zou doen bij de eerste groep.
 
Je moet die teven alle sterren van de hemel laten zien, met hun grote bek.
 
Mensen die slaan doen dat meestal uit machteloosheid.
Ze slaan omdat ze het niet kunnen oplossen met woorden.
Buiten het slaan om vergeten de meesten dat het bij de wet verboden is...

"Ik mag mijn ongehoorzame slaaf slaan.
Afgeschaft in onze koloniën in 1863.

Ik mag mijn ongehoorzame vrouw slaan.
Afgeschaft in Nederland in 1809.

Ik mag mijn ongehoorzame hond slaan.
Afgeschaft in Nederland bij de Gezondheids- en welzijnswet voor dieren in 1993.
 
Ik kan alles met woorden oplossen, maar soms moeten die wijven gewoon leren om hun bek dicht te houden en eens te LUISTEREN!
 
Back
Naar boven