MuscleMeat

vrouwen slaan? (1 bezoeker)

vrouwen slaan ja of nee?


  • Totaal stemmers
    100

Bezoekers in dit topic

als dat betekent geen vrouwens slaan wel ja, beetje man kan een vrouw op elk punt met de mond nog wel aan toch

maar jij laat dus niet over je heen lopen? en bent zo'n stoere ... hoe noem je het ook al weer.. wifebeater?

nee helemaal niet, maar ik pik klappen niet van een man maar ook niet van een vrouw. zou mooi zijn, een vrouw slaat op je in en jij blijft rustig op een stoel zitten ofzo
 
pff..lastig onderwerp...je kunt van de hoogste daken roepen dat je het nooit zult doen...when shit hits the fence..kan je vreemde dingen doen...doorgaans zal ik het nooit doen...maar vrouwen pakken je waar het pijn doet...
 
Ik mis de optie

Ja, vanwege mijn geloof
 
Ik hoef geen vrouw te slaan om haar pijn te doen. Gewoon boos aankijken of mentaal aanpakken is meestal wel genoeg.
 
Hehe best grappig ene slettiebettie heeft er geen moeite mee een vrouw te slaan, tja als je zelf een vrouw bent is het probleem opgelost :D

Persoonlijk als ik een draai van een vrouw krijg duw ik ze gewoon hard van me weg (is al voorgevallen en was zachte landing in de zetel 3 meter verder :p), meestal is dat voor hun al genoeg voor effe na te denken. Ze zou me echt al verrot moeten slaan voor ik haar één zou verkopen
 
als dat betekent geen vrouwens slaan wel ja, beetje man kan een vrouw op elk punt met de mond nog wel aan toch

maar jij laat dus niet over je heen lopen? en bent zo'n stoere ... hoe noem je het ook al weer.. wifebeater?

Er zijn altijd uitzonderingen

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Bovenstaande vrouw breekt je kaak als de daar een mep van krijgt..
 
Als ze "te ver" gaan, is ook zo héérlijk subjectief!
 
Ik heb wel eens een zo'n dik lelijk wijf tegengekomen op café dat onder invloed van een xtc-tablet effe op mn schoot kwam zitten en aan mn lul begon te frunikken. Na haar enkele malen vriendelijk verzocht te hebben effe recht te staan en een andere kruk te zoeken heb ik ze maar een handje geholpen en ze een zetje gegeven. Ass flat to the ground, ja het was wel wat opzichtig maar ik kon het ook niet helpen dat haar reet zo dik was.

Verder nog nooit problemen met vrouwen gehad. Buiten af en toe swaffelen, heb ik nog geen vrouwen geslagen.
 
als ik bang genoeg ben sla ik iedereen, vrouwen, kinderen, bejaarden en zelfs mensen met een bril. :eek:
 
Ik ben stiekem wel benieuwd hoe dat voelt, een vrouwengezicht op mijn knokkels.

Ik heb wel eens gespard met Krista Fleming, die heb ik ook op haar gezicht geslagen maar wat daarna is gebeurd is vaag, ik hield er in ieder geval hoofdpijn aan over....
De Gelderlander
 
Een vrouw hoor je niet te slaan.
 
Alleen als ze te ver gaan. Je maakt jezelf juist belachelijk als je jezelf laat slaan door een vrouw. Zorg wel dat je een beetje fysiek en moves hebt als ze woedende baco boy "FrIeNdJuHs" heeft.
 
Ik zal nooit iemand slaan, zowel man als vrouw als kind; maar als je moet slaan uit zelfverdediging?

Heb ooit eens een meid van 18 ko geslaan nadat ze me aanviel (zonder reden) met een afgebroken pint bier.
Als dit je leven in gevaar brengt zie ik er geen probleem in om dit te doen ophouden.

Als je je vrouw thuis slaat is er iets mis in je relatie en stop je er beter mee, ofwel ga je in behandeling.
 
Ik zal nooit iemand slaan, zowel man als vrouw als kind; maar als je moet slaan uit zelfverdediging?

Heb ooit eens een meid van 18 ko geslaan nadat ze me aanviel (zonder reden) met een afgebroken pint bier.
Als dit je leven in gevaar brengt zie ik er geen probleem in om dit te doen ophouden.

Als je je vrouw thuis slaat is er iets mis in je relatie en stop je er beter mee, ofwel ga je in behandeling.

:roflol:

Now THAT is a true bodybuilder. Welkom op het forum jong, we konden wel wat echte mannen gebruiken. Ecto's maak plaats!!
 
waar haal je die onzin weg joh?

iedereen is gelijk :rolleyes: elke ongetrainde man is sterker dan elke ongetrainde vrouw,dus praat niet uit je aars ja? .. oke..


Whehehe echt niet elke man is zon stoere bink als jij hoor "PRO":rolleyes:
Je hebt er echt wel mietjes bij,die ik makkelijk kon hebben voor ik ooit naar een halter gewezen had:D
Maargoed die vent in dat verhaal van jou,dat was wel een laffe actie ja.

Zullen we matten "PRO" ? :)

Eigenlijk wel een goed topic dit zo komen wij er achter bij wie van jullie we zo ver kunnen gaan als we willen en geen klappen krijgen :)
 
Miss Deadlift, alleen voor je nickname zou ik je al graag een paar stuiters verkopen. Waarschijnlijk verdient de rest van je persoonlijkheid ook wel een 'deftig' pak rammel.
 
ik zweer het als ik een man een vrouw zie slaan op straat pak ik die vent aan.
 
ook als het een hele lelijke vrouw is?
 
Back
Naar boven