XXL Nutrition

Vrouwen van the profs

  • Topic starter Mars
  • Startdatum
  • Reacties 69
  • Weergaven 8K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

jezus zo superlekker zijn die wijven niet eens, alleen die van king kamali is wel chill, en die van shawn ray.

En dan nog... Hun ballen zijn nu zo groot als pinda's en ze zijn impotent waarschijnlijk. Ze kunnen toch nix met die wijven...

Maarja ieder zijn ding:p

En die Lee priest dan, dat smerige groeihormoon wijf van hem... ARGH
 
Nounou...niet zo netjes :finger:
 
Opzich heeft ze best mooie armen, maar meer iets voor mij dan voor een vrouw. Maar der zijn sommige mannen die dat aantrekkelijk vinden, en der zijn ook vrouwen die het freak-formaat kunnen waarderen. Op elk potje past een dekseltje zeggen ze toch.....
 
Originally posted by biceps_blitz
En dan nog... Hun ballen zijn nu zo groot als pinda's en ze zijn impotent waarschijnlijk. Ze kunnen toch nix met die wijven...
:rolleyes: generaliseringen... :sad:
Dacht je echt dat die vrouwen bij hun zouden blijven als ze geen coïtus krijgen/hebben?
Mogen ze nog zo veel van hun man houden, coïtus zullen ze toch ook wel verlangen.

Heb je zelf wel eens wat gebruikt? Ik denk dat je vrouwtje nog blijer met je was in die periode!!
Dus om te zeggen dat toch niets kunnen met die wijven...
 
Originally posted by bestoldschool

:rolleyes: generaliseringen... :sad:
Dacht je echt dat die vrouwen bij hun zouden blijven als ze geen coïtus krijgen/hebben?
Mogen ze nog zo veel van hun man houden, coïtus zullen ze toch ook wel verlangen.

Heb je zelf wel eens wat gebruikt? Ik denk dat je vrouwtje nog blijer met je was in die periode!!
Dus om te zeggen dat toch niets kunnen met die wijven...


is op zich niet eens een generalisering... die kerels staan erom bekend dat ze waanzinnige hoeveelheden anabolen gebruiken. En een bekende bijwerking die ALTIJD voorkomt tijdens het gebruik is genitale krimping. En een lange termijn bijwerking is impotentie vooral als je dingen zoals dbol en anadrol gebruikt die gemakkelijk aromatiseren.
Maarja no offense tegen jullie bedoelt. Ik geloof best wel dat jullie als rustige gebruikers van bijvoorbeeld 1 kuurtje per jaar wel chille wijven kunnen regelen.
 
Impotentie is iets dat zelden voorkomt door AAS gebruik.
Erecties hebben NIETS met testosteron of hormonen te maken. Is iets wat veel mensen niet weten.
Hoge test zal je libido verbeteren, wat wil zeggen dat je meer zin hebt in coïtus. Maar de erectie zelf is een heel ander systeem.

Dat ze geen kinderen kunnen krijgen, tja, tegenwoordig kan je sperma laten invriezen ed. Op vlak van coïtus komen die vrouwen echt niets te kort, geloof me.
 
Ik bedoelde het eigenlijk meer met het oog op de gezondheid, een beetje verstandige vrouw zet toch minimaal hele grote vraagtekens, lijkt mij tenminste.... En de coïtus, tjah ook zonder ballen kun je coïtus hebben, ik denk dat eerder het lompe lichaam in de weg zit dan die ballen.....
 
Originally posted by biceps_blitz
jezus zo superlekker zijn die wijven niet eens, alleen die van king kamali is wel chill, en die van shawn ray.

En dan nog... Hun ballen zijn nu zo groot als pinda's en ze zijn impotent waarschijnlijk. Ze kunnen toch nix met die wijven...

Maarja ieder zijn ding:p

En die Lee priest dan, dat smerige groeihormoon wijf van hem... ARGH

Dat is geen groeihormoonwijf, maar een testo wijf, heel hollywood gebruikt namelijk groeihormoon.
 
Cathy gebruikt niet zoveel hoor, dat haar gezicht er hoekig uitziet is door het weinige vet in competitie. Heb er niets dan respect voor.
Wat hun gezondheid aangaat..tja ze zullen het geld ook hebben om kwaaltjes op leeftijd te verhelpen en die vrouwen weten wel raad met het geld als ze weduwe worden ...
 
Je zal niet zo snel impotent worden maar de coïtus wordt teruggedrongen door de hoeveelheden zij nemen.

Ook door de hoeveelheden die ze nemen gaat hun lul pijn doen tijdens te coïtus.

Mensen als jay culter en ronny coleman gebruiken zoveel dat hun drang naar coïtus zo weinig dat ze eigenlijk geen coïtus meer hoeven.
 
Originally posted by Silva
Je zal niet zo snel impotent worden maar de coïtus wordt teruggedrongen door de hoeveelheden zij nemen.

Ook door de hoeveelheden die ze nemen gaat hun lul pijn doen tijdens te coïtus.

Mensen als jay culter en ronny coleman gebruiken zoveel dat hun drang naar coïtus zo weinig dat ze eigenlijk geen coïtus meer hoeven.
Libido neemt altijd toe, vruchtbaarheid neemt af.
Of die test nu van eigen productie komt of door inspuiting, test verbeterd altijd je libido en dus zin in coïtus...
Als ze zouden stoppen met kuren (wat ze bijna nooit doen) dan zou de zin in coïtus heel snel afnemen.
 
Ik heb dat ook weleens gehoord, dat je pik gewoon pijn kan gaan doen, ken een jongen die ook zo iets heeft (gehad?!). En dat ligt wel aan dat veelvuldige misbruik. En een gemiddelde pro zal toch geen miljonair worden lijkt mij, puur door het BB dan.... Dus of ie later, als het uberhaupt al mogelijk is, zijn lichaam weer naar gezond kan brengen, vraag het me af......
 
Heb je al eens gezien in wat voor auto's ze rijden?

Meesten hebben er meer dan 2. Nee, pro bb verdienen nog niet zoveel als andere topsporten maar ruim voldoende om van te kunnen leven ed. later...

Wat die pijn betrefd..nog nooit van gehoord, maar misschien door teveel/te lange erecties op 1 dag.
 
Vind het wel jammer dat het nu weer over gebruik van as gaat... Ik snap ook niet wat er hier een paar zo belangrijk vinden over de grote van hun ballen. Het ging toch even over hoe de partner eruit ziet...

Met de meeste is wel duidelijk in orde, zien er gewoon goed uit.
 
Ja zou kunnen, die gozer had steeds bij het pissen last. Wel ziek hoor, en dan ben je 24. Maarja, ieder z'n ding, weet trouwens niet of het na verloop van tijd vanzelf is overgegaan.

Maar Admin, wat verdient een pro dan wel niet, aan prijzengeld zal het wel meevallen, reclame e.d. wat brengt dat op. En heb het trouwens niet over de opstap naar Hollywood gehad, want das een ander verhaal.
 
Misschen had die gozer wel last van een geslachtsziekte of een infectie...
 
Een geslachtsziekte?...dan heb je hem nog nooit gezien blijkbaar, ;) ... Nee, maar hij zei dat het door die steroids kwam, maar zoiets weet je natuurlijk nooit zeker. Al weet ik wel dat zijn gebruik wel redelijk ernstig was.

Maar zou jij der geen problemen mee hebben als je vent dagelijks jaren achtereen de snoepot leeg eet, en jij elke dag een injectie mag zetten, in ruil voor een enorm, breed, gespierd, groot (lomp, log) lichaam?! :D

Just curious.......
 
Een geslachtziekte hoef je niet altijd te zien... Door daar zeker van te zijn met je toch wel een inwendig onderzoek (ja ook mannen) ondergaan en een bloedproef laten doen... Je hebt er zo 1 je hoeft maar 1 keer onveilig te vrijen...

Ik heb geen problemen met mannen die gebruiken... Maar ik zet geen injecties dat zoeken ze zelf maar uit wie dat moet doen...

Maar wat anderen een kick vinden in autosport vinden hun in deze sport ook een kick... Het is maar net wat je zelf wilt bereiken en hoever je er in wil gaan.. Ieder zijn eigen dingetjes en de prijs die je daar misschien voor moet betalen van het gebruik van as is nog altijd hun eigen keuze...
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat die jongen onmogelijk een geslachtsziekte kon oplopen, hij zag er niet uit. Dat probeerde hij met een enomr lichaam te compenseren.

Dus je zet geen injecties, why not? Is wel eng hoor daar niet van, blijf het ook vinden om het te doen (doe het niet bijmzelef). Maar ik biedt me bij deze vrijwillig aan als je eerste slachtoffer......lol.

En tegen gebruik is opzich nisk, het is je eigen lichaam, maar als ik kijk hoe sommige mensen veranderen door die dope, wel slecht hoor. Veel mensen in mijn omgeving die vinden het niks, vooral vrouwen. Die zijn er bang voor denk ik.
 
Originally posted by Floyd
Maar Admin, wat verdient een pro dan wel niet, aan prijzengeld zal het wel meevallen, reclame e.d. wat brengt dat op. En heb het trouwens niet over de opstap naar Hollywood gehad, want das een ander verhaal.
Ze moeten wel veel betalen aan hun "supplementen" maar sponsorgeld, covers, foto's, reclame maken voor supps, en dan het prijzengeld wat niet zo heel veel is maar toch oploopt als je hoog eindigd...

Ze kunnen iig genoeg opsparen voor later.

Maar ik heb dit al eens gezegd: vrouwen zeggen wel van "zoveel spieren dat is niet meer mooi" maar als ze de kans krijgen dan denken ze ineens toch heel anders heb ik de indruk.
En dan heb ik het niet over die GH buiken en synthol spieren maar gewoon goede symmetrische fysiek.
 
Back
Naar boven