MuscleMeat

Vrouwen, welke multi vit?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Soulreaver

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
3.884
Waardering
0
Mijn vriendin is eindelijk zover dat ze ook multi vit. wil nemen, welke kan een vrouw het beste nemen?? Ze sport 1-2 keer per week, niet extreem fanatiek, gewoon recreatie sporter..
 
Bij het kruitvat hebben ze een goede multivit.
Niet al te zwaar gedoseerd, en anders neem je er gewoon 2 per dag.
Zelf pak in de B-100 complex van het kruitvat en de C-1000 TR + de E-400 tabs, maar die zijn te zwaar voor je vriendin.
 
Gewoon die van het kruidvat voor vrouwen dus?? Dat is een goede begrijp ik..

Zelf heb ik er ook een van het kruidvat, die voor sporters..
 
Hoi Soulreaver,

Mij hebben ze geadviseerd om 's ochtends bij het ontbijt een sporters multi (kruitvat) te nemen en 's avonds bij de maaltijd een multi voor de vrouw van het Kruitvat. Heeft jouw vriendin veel last tijdens haar menstruatie periode? Zo niet kan je de multi vrouw misschien weglaten.

Een overdosos krijg je niet zo snel als je weet dat je bij het Atkins dieet wel 20 supplementen moest slikken, hehe

Groetjes Dutchgir;
 
he Soulreaver, jij gebruikt dus ook die multi-sport van de Kruidvat. gebruik jij ernaast nog een extra supplement zoals magnesium of magnesium/calcium?
 
Ik gebruik dezelfde als jij, S/R, de kruidvat sportersmulti. Zitten veel B-vitamines in. Maar als ze niet veel sport, heeft ze dat misschien niet nodig? Is vooral voor koolhydraten- en eiwitstofwisseling, als ze normale h.h. eet en niet veel sport, heeft ze daar al snel(ler) genoeg van. Verder idd extra vitC, en ik neem ook nog een Ca/Mg/Zn-preparaat .. (bij de HEMA gehaald .. Daar NOOOOIIT kopen! Die dingen hebben een rotvorm met scherpe randjes en doen hartstikke zeer als je ze doorslikt :()
 
Dutchgirl, geloof het of niet, maar lijnzaadolie helpt tegen menstruatieklachten! Ik zat enkele weken terug met stomheid geslagen op de plee (niet dat ik ooit veel praat op de wc, mgoed), toen bleek dat ik ongesteld was geworden zonder ook maar iets te voelen (normaliter ong. een halve dag/nacht buikkrampen, viel op zich nog mee, maar zonder is altijd beter). Gelukkig had ik wel tampons bij me :D Ik neem 2 a 3 eetlepels (10 a 15 g) lijnzaadolie op een dag.
 
Back
Naar boven