Fitness Seller

Vrouwen zijn zoals tapijten, je moet ze regelmatig eens afkloppen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Wat mij opvalt is dat Vlaamse vrouwen minder en minder onderdanig zijn de laatste decennia... Rinus (mijn opa zaliger) zij altijd dat als je een goede man wil zijn je je vrouw regelmatig eens een stevig pak rammel moet geven. Als kind vond ik dat maar een rare uitspraak. Nu ik wat ouder en wijzer begin te worden ga ik hem meer en meer gelijk geven!

Hoe de situatie in Nederland is weet ik niet. Ik ken niet zoveel Nederlandse vrouwen...
 
Originally posted by Olimantado
.... Nu ik wat ouder en wijzer begin te worden ....

:D :D :D

:D Die van mij vindt een pak rammel lekker op zijn tijd :D

Heb een log losgelaten op jouw Internet Protocol-adress en 'hij' kwam terug met de volgende info >>> klopt dit of is dit heel iemand anders ?

User Profile

Olimantado

Messages Posted (Forum): ***
Most Recent Post: *, ******* **, at **:** p.m.

Kaukasian Christian from Europe. Extremely interested in the Bible and also interested in Budhism, Rastafari, Koran....

I'm on this forum to learn more about the Rastafarian faith and respect everyone.

Jah bless,


Groet Smalluser :thumb:
 
Ja, maar dat is nogal zware kost voor dit board... :)
 
Maar op IP kan niet, want dat is ondertussen al een ander...
 
Op dat bord zat ik toen ik nog onderzoek aan het doen was voordat ik tot de conclusie gekomen ben dat we van Niburu afstammen!!
 
Re: Re: Vrouwen zijn zoals tapijten, je moet ze regelmatig eens afkloppen!

Originally posted by smalluser

Heb een log losgelaten op jouw Internet Protocol-adress en 'hij' kwam terug met de volgende info >>> klopt dit of is dit heel iemand anders ?
Groet Smalluser :thumb:


Volgens mij heb je gewoon gegoogled :D
 
Re: Re: Re: Vrouwen zijn zoals tapijten, je moet ze regelmatig eens afkloppen!

Originally posted by Olimantado
.... Volgens mij heb je gewoon gegoogled :D ....

Nee nee ik googel niet dat laat ik aan Hans Kazan over.

Ben door je IP geintegreerde systematische ontwikkeling van je protocol, via normatief functionele benadering van het NT tooltje "tracert" in het verleden van je multi-disciplinaire oude IP terechtgekomen.

De dynamische waarde doet daarbij om technologische gedragsalternatieven niet ter zake.
Als "gossip" (een ander NT tooltje) dmv geobjectiveerde structurele management technieken dit oogluikend toelaat dan gebruikt deze organisatievorm uiteraard ook dit machtsaspect.

Maw organisatorische benadering van de relationele coordinatie geeft een prognose die in de buurt van de "log" moet uitkomen en aan de spanningsvelden in jouw reply kan ik opmaken dat dit informatiesysteem redelijk tot goed zijn communicatiemethoden en strategiebepalingen dmv veranderingsprocessen heeft waargenomen.

Groet Smalluser :thumb:
 
ach, nu is het me veel duidelijker!
 
Gossip is een smart agent, een software-robot die op verzoek van de gebruiker het Internet benadert op zoek naar informatie. Hij zoekt niet alleen in zoekmachines, maar wisselt ook informatie uit met andere agents die hij op het Internet tegenkomt.

Dus heeft niks te maken met oude ip's :)
 
Originally posted by Olimantado
Wat mij opvalt is dat Vlaamse vrouwen minder en minder onderdanig zijn de laatste decennia... Rinus (mijn opa zaliger) zij altijd dat als je een goede man wil zijn je je vrouw regelmatig eens een stevig pak rammel moet geven. Als kind vond ik dat maar een rare uitspraak. Nu ik wat ouder en wijzer begin te worden ga ik hem meer en meer gelijk geven!

Hoe de situatie in Nederland is weet ik niet. Ik ken niet zoveel Nederlandse vrouwen...
kuch kuch, zullen we maar weer ff ontopic zijn?? :D

In NL is het wellicht nog erger dan in Belgie!
Het is misgegaan toen de vrouwen stemrecht kregen in mijn opinie. Waarom is dat gebeurd eigenlijk. In het stenentijdperk was de verhouding duidelijk: mannen gingen jagen, kwamen thuis, ff eten rond het kampvuur en sterke jachtverhalen uitwisselen, lieten hun vrouwtjes alle hoeken van de grot zien en gingen slapen.

Nu? Alles is onduidelijk, mensen zijn ongelukkig, ook de vrouwen zelf! Jammer dus dat de vorige 2 generaties van die slappelingen waren, zitten wij met de ellende!
 
Re: Re: Re: Re: Vrouwen zijn zoals tapijten, je moet ze regelmatig eens afkloppen!

Originally posted by smalluser


Nee nee ik googel niet dat laat ik aan Hans Kazan over.

Ben door je IP geintegreerde systematische ontwikkeling van je protocol, via normatief functionele benadering van het NT tooltje "tracert" in het verleden van je multi-disciplinaire oude IP terechtgekomen.

De dynamische waarde doet daarbij om technologische gedragsalternatieven niet ter zake.
Als "gossip" (een ander NT tooltje) dmv geobjectiveerde structurele management technieken dit oogluikend toelaat dan gebruikt deze organisatievorm uiteraard ook dit machtsaspect.

Maw organisatorische benadering van de relationele coordinatie geeft een prognose die in de buurt van de "log" moet uitkomen en aan de spanningsvelden in jouw reply kan ik opmaken dat dit informatiesysteem redelijk tot goed zijn communicatiemethoden en strategiebepalingen dmv veranderingsprocessen heeft waargenomen.

Groet Smalluser :thumb:
hahahah LOL
De politiek iets voor jou of is dit allemaal cut en paste

IIG Zou JIJ willen dat je door je vrouw geslagen wordt?
 
Originally posted by Olimantado
Wat mij opvalt is dat Vlaamse vrouwen minder en minder onderdanig zijn de laatste decennia... Rinus (mijn opa zaliger) zij altijd dat als je een goede man wil zijn je je vrouw regelmatig eens een stevig pak rammel moet geven. Als kind vond ik dat maar een rare uitspraak. Nu ik wat ouder en wijzer begin te worden ga ik hem meer en meer gelijk geven!

Hoe de situatie in Nederland is weet ik niet. Ik ken niet zoveel Nederlandse vrouwen...

ahem...ouder en wijzer? bedoel je niet ouder en gestoorder?

IIG Zou JIJ willen dat je door je vrouw geslagen wordt?

Ik zou het niet erg vinden nee :D
 
Ach, als mijn vriendje niet doet wat ik wil, krijgt ie klappen. Mja, is ook niet zo gek, want mijn oma was Belgisch en die was zeker niet zoals jouw oma, Oli. Je in elkaar laten slaan door een man, pfeeuu! :D
 
ik geef vrouwen altijd spanky tegen t kontje :D
 
Als ik billenkoek wil hebben dan doe ik dat liever met een stiff-legged dead lift, een squat, db lunges of met de standing gluteus.. dat geeft heel wat meer voldoening!

Espi
 
De enige hardhandige behandeling die ik wens is als ik bruut van achteren genomen word :P

als ik een ander soort agressieve aframmeling zou krijgen is het direct over.... :(
 
Moet kunnen Electra!!
 
Back
Naar boven