MuscleMeat

Vrouwen zijn zoals tapijten, je moet ze regelmatig eens afkloppen!

Bezoekers in dit topic

Naar mijn mening is het fout gegaan vanaf het moment dat de vrouw iets mocht gaan toevoegen op het coïtusgebied. Daarna is de emanisipatie doorgedrukt ook zo'n belachelijk iets en voor je het weet hebben we een vrouwelijke koningin en denk je dat claus haar af en toe heeft afklopt, nee hoor. En daardoor ging ze allemaal rare dingen doen.
En zeg nu niet goh dat doet mijn vrouw niet, want ze doet 't die rare dingen.
Neem van mij aan af en toe afkloppen is noodzakelijk anders trekken zij de broek aan.
 
daar zit wat in, Bodyman!!
 
Een echte man slaat niets of niemand.. Slaan is een teken van onmacht, en je mag slechts geweld gebruiken wanneer alle andere opties het opgeven. Ik zou niet weten waarom ik mijn vriendin zou moeten slaan, ze is het liefste suyckerspinneke van de wereld en van heel Niburu :heart: :lick: :kiss:

Spijtig genoeg heb ik al wel eens kunnen incasseren van haar, maar ja, dat vind ik dan weer lief en schattig.. :)
 
Originally posted by Bracke

Spijtig genoeg heb ik al wel eens kunnen incasseren van haar, maar ja, dat vind ik dan weer lief en schattig.. :)


Soms dan flippen ze door, en kennen ze het niet meer laten... wat doe je r aan? :)
 
Originally posted by Rob G



Soms dan flippen ze door, en kennen ze het niet meer laten... wat doe je r aan? :)


TSJAKAAA...

:whip:
 
Back
Naar boven