XXL Nutrition

vrouwenvoetbal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Was dat alles.. geen bloed? :p
 
Er zit ook nog een best lekkere bij. :)
 
Girl fight, altijd leuk!
 
whehehe vrouwen die voetballen zijn hoeren:D
 
Ik sluit me aan bij Santoz, altijd lachen :D

ik zag op het laatst toch 2 behoooorlijke lekkere chickies :D
 
Metal_Wolf zei:
Was dat alles.. geen bloed? :p

Ik denk wel dat er bloed was maar dan tussen hun benen...stelletje ongestelde meiden zijn het gewoon.
 
Sport2000 zei:
whehehe vrouwen die voetballen zijn hoeren:D

Beetje respect kan er wel vanaf? Mannen die bodybuilden hebben een kleine leuter, ook altijd leuk om te horen of niet?
 
MonsterStrength zei:
Beetje respect kan er wel vanaf? Mannen die bodybuilden hebben een kleine leuter, ook altijd leuk om te horen of niet?

Slaat dat op jou dan ? :D
 
Pumpin' zei:
Slaat dat op jou dan ? :D
Nee maar vind het gewoon hyprocriet dat niemand wil dat bodybuilders een stereotype imago krijgen, maar dan zitten ze wel gezellig andere sporters af te kraken ...
 
MonsterStrength zei:
Beetje respect kan er wel vanaf? Mannen die bodybuilden hebben een kleine leuter, ook altijd leuk om te horen of niet?
ik meen dat hij refereert aan Hans Teeuwen.
Plus Gare Hanenkok = mondje dicht mod Dries
 
boogie zei:
ik meen dat hij refereert aan Hans Teeuwen.
Plus Gare Hanenkok = mondje dicht mod Dries

Hij is geen stand up comedian, maar iemand die zelf aan sport doet, en gare hanenhok of niet, zo'n posts vind ik echt niet kunnen
 
MonsterStrength zei:
Beetje respect kan er wel vanaf? Mannen die bodybuilden hebben een kleine leuter, ook altijd leuk om te horen of niet?
:roflol: btj je pik gestoten???
jij ziet blijkbaar de lol niet die anderen wel zien, zoals gezegd; Hans Teeuwen, zoals gezegd; gare hanenhok, er worden wel grovere dingen gezegd, of mag het niet van monstergirl?:cool:
 
Sport2000 zei:
:roflol: btj je pik gestoten???
jij ziet blijkbaar de lol niet die anderen wel zien, zoals gezegd; Hans Teeuwen, zoals gezegd; gare hanenhok, er worden wel grovere dingen gezegd, of mag het niet van monstergirl?:cool:
Kerel moet je niet op de man af gaan, vind het gewoon niet kunnen dat je gewoon vrouwen die voetballen hoeren noemt. Denk dat je bijgedragen hebt aan het stereotype BB'er ... :rolleyes:
 
MonsterStrength zei:
Kerel moet je niet op de man af gaan, vind het gewoon niet kunnen dat je gewoon vrouwen die voetballen hoeren noemt. Denk dat je bijgedragen hebt aan het stereotype BB'er ... :rolleyes:
jij ziet echt de humor niet he??? maar maakt niet uit, zolang de rest maar kan lachen om je ingrijpen, daar is het gare hanenhok tenslotte voor; lol hebben :o
 
Sport2000 zei:
jij ziet echt de humor niet he??? maar maakt niet uit, zolang de rest maar kan lachen om je ingrijpen, daar is het gare hanenhok tenslotte voor; lol hebben :o

Je snapt men punt wel, tuurlijk mag je lol maken in het gare hanenhok, maar doe dat wel zonder hele groepen over een kam te scheren ...
 
MonsterStrength zei:
Je snapt men punt wel, tuurlijk mag je lol maken in het gare hanenhok, maar doe dat wel zonder hele groepen over een kam te scheren ...
zeg eens eerlijk, zit je nog steeds met die geintjes over PL-ers?
 
Sport2000 zei:
zeg eens eerlijk, zit je nog steeds met die geintjes over PL-ers?

;)

Vind gewoon dat je iedereen in zen waarde moet laten, ongeacht geslacht, sport, ....
 
Back
Naar boven