AndroidHealthClinic

Vrouwlijk Advies nodig (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tjalle

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
27 sep 2004
Berichten
2.897
Waardering
5
Nou ik ga morgen uit eten met een goede vriendin van me , Ken haar nu al een tijdje en toen ik haar pas kende ben ik ook hele tijd gek op haar geweest ben toen ik nog dronk naar haar toe gestapt en gezegd dat ik stapelverliefd op haar was.... big not done toen ze zei dat ze me niet goed kende etc. Maar daarna ben ik haar dus beter gaan leren kennen en is goede vriendin van me geworden, iig ben ik 2x bij de wokchinees wezen eten en toevallig zat zei er ook die 2x. Nu vroeg ze toelaats of ik het scheepsrecht met haar wilde halen dus de derde x met haar samen bij de chinees eten.

Ik heb eigenlijk nog steeds een zwak voor haar ... iig zou een meisje (18 jaar) zomaar met je uit eten gaan of zou ze open staan voor een move van mij richting haar.

Want ik heb geen zin om een blauwtje te lopen ben een trotse ;).

Dus zou ze zomaar met me mee gaan of zou ze ook te porren zijn voor meer.?

Laat maar wat horen misschien dat ik er wat mee kan :D
 
Gewoon proberen voordat je er later spijt van krijgt.
Alleen deze keer niet te dronken worden

Succes!
 
Red devil zei:
Gewoon proberen voordat je er later spijt van krijgt.
Alleen deze keer niet te dronken worden

Succes!

whehehe drink al bijna een jaar niet meer vandaar mjah zit nog beetje te dimdammen wel of niet... niet dat ik dadelijk haar probeer te zoenen ofzo en dat ze me daar raar aan staat te kijken...
 
als je nu al bang bent voor een blauwtje dan krijg je hem ook je straalt dat uit namelijk dus zeker zijn van je zelf en vrouwen komen vanzelf naar je toe namelijk zeker zijn straal je ook uit
 
verkeerde forum bro

surf even naar het 'all you need is love forum '


nee even serieus : je kan het maar proberen . ik zou eerst de wat lollige vriend spelen
en daarna wat moves maken als ze blijkt geeft van interesse .

je merkt het zelf wel als het gebeurt :thumbs:

succes
 
kus haar gewoon en je zal wel merken zeker ;)
 
Gewoon wat subtiele hints later op de avond maken in de richting dat je haar leuk vind zodat je aan haar reactie kunt bepalen hoever je moet gaan. Maar als zij al aangaf dat ze met je uit eten wilde denk ik dat het wel goed zit ;)
 
Ik zou het niet weten... ik snap namelijk HELEMAAL NIKS van die vrouwen!

ontopic: meid heeft gewoon honger, laat haar maar chinees eten ipv je tong erin te proppen :p

Grtz
DiS
 
wat dacht je van gewoon vragen of ze interesse heeft ipv allemaal rare toeren uit gaan halen? Er is niets irritanter dan wanneer een jongen waarvan je dacht dat het gewoon een vriend was ineens de player gaat uithangen. Das nl bijna altijd direct einde vriendschap.
 
Gewoon eerlijk en jezelf wezen. Mocht het niet zo zijn, zal je de vriendschap echt niet verliezen (anders is het geen goede vriendin).
 
avg zei:
Maar als zij al aangaf dat ze met je uit eten wilde denk ik dat het wel goed zit ;)

Lijkt me niet.

Vrouwen zien vrienden toch anders dan wij mannen. Vrouwen willen met vrienden graag leuke dingen doen als uit eten gaan, winkelen, lekker kletsen, enz.

Mannelijke vrienden willen over coïtus praten, bier drinken, films en voetbal kijken.

Volgens mij is het een kwestie van duidelijk maken wat je voor haar voelt (dus echt over je gevoelens praten, dat vind een vrouw helemaal toppie).
 
Dani zei:
wat dacht je van gewoon vragen of ze interesse heeft ipv allemaal rare toeren uit gaan halen? Er is niets irritanter dan wanneer een jongen waarvan je dacht dat het gewoon een vriend was ineens de player gaat uithangen. Das nl bijna altijd direct einde vriendschap.

Idd :p

Beter om de shy guy uit te hangen met af en toe een lieve opmerking dan ineens stoer of trots te gaan doen.
Doe gewoon gezellig, wees jezelf en vooral: wees geinteresseerd. Denk niet teveel aan hoe je moet overkomen en wat je met d'r moet, maar geniet van die uurtjes happen, wees eerlijk en kijk maar wat er uitkomt.

It's not a game u see.
 
Dude gewoon liegen man,

Zeg dat je kleine kinderen in kenia hebt geholpen tijdens een grote natuurramp en je jaarslijks kleine puppy golden retrievers in huis krijgt omdat je blindengeleidenfonds helpt , maar in de zomer periode werk je met dolfijnen, omdat je dan geld wil binnen halen voor een ring VOOR een nog ideale vrouw die jouw hart nog zoekt.


Als ze je dan niet meer wil nken, dan moet je maar eens vragen of ze geen Kelly toevallig heet :cool:
 
Ryu zei:
Dude gewoon liegen man,

Zeg dat je kleine kinderen in kenia hebt geholpen tijdens een grote natuurramp en je jaarslijks kleine puppy golden retrievers in huis krijgt omdat je blindengeleidenfonds helpt , maar in de zomer periode werk je met dolfijnen, omdat je dan geld wil binnen halen voor een ring VOOR een nog ideale vrouw die jouw hart nog zoekt.


Als ze je dan niet meer wil nken, dan moet je maar eens vragen of ze geen Kelly toevallig heet :cool:

Ik wist niet dat Aimee in zulke cheap crap trapt! :D
 
Dani zei:
wat dacht je van gewoon vragen of ze interesse heeft ipv allemaal rare toeren uit gaan halen? Er is niets irritanter dan wanneer een jongen waarvan je dacht dat het gewoon een vriend was ineens de player gaat uithangen. Das nl bijna altijd direct einde vriendschap.


Goed advies.. karma gegeven!
 
Dani zei:
wat dacht je van gewoon vragen of ze interesse heeft ipv allemaal rare toeren uit gaan halen? Er is niets irritanter dan wanneer een jongen waarvan je dacht dat het gewoon een vriend was ineens de player gaat uithangen. Das nl bijna altijd direct einde vriendschap.

Ik denk niet dat er iets mis mee is als je een meisje of vriendin vraagt om met jou uit te gaan eten, zolang je je handen of wat dan ook thuis houdt ;) .
 
Gewoon relax zijn en veel grappen maken. Dan zal ze wel loskomen en haar gevoelens tonen.
 
Dani zei:
wat dacht je van gewoon vragen of ze interesse heeft ipv allemaal rare toeren uit gaan halen? Er is niets irritanter dan wanneer een jongen waarvan je dacht dat het gewoon een vriend was ineens de player gaat uithangen. Das nl bijna altijd direct einde vriendschap.

Oei jah die vriendschap wil ik ook niet echt op spel zetten tnx voor het advies :D iig laat ik jullie weten hoe het is afgelopen
 
Back
Naar boven