AndroidHealthClinic

Vruchtbaarheid en zo min mogelijk onderdrukking (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom zou je proviron nemen? Is gewoon een sterk androgeen dat niet omzet naar oestrogeen. Zonder vrijwel enige anabole waarde. Primobolan is hetzelfde maar met een goede anabole waarde. Oestrogeen heb je nodig ter ondersteuning van bepaalde functies en bescherming van lichaamscellen. Daarom de combi test-primo.
 
Laatst bewerkt:
waarom die primo toch zo laag? Doe het goed of doe het niet.. 450 zet geen zoden aan de dijk..
 
Voor jou misschien niet. Ik ken er die al bij 200mg baat hebben (icm 250 test dan). 200mg is meer in je lichaam dan meeste denken. Zelf maak je een 70mg testosteron per week aan.
 
Laatst bewerkt:
Voor jou misschien niet. Ik ken er die al bij 200mg baat hebben (icm 250 test dan). 200mg is meer in je lichaam dan meeste denken. Zelf maak je een 70mg testosteron per week aan.

Of de helft...
 
Minder kan ook, dacht tussen 50-70mg/week.
 
Gemiddeld tussen de 4 en 7 mg per dag...
Dus tussen de 28 en 49 in de week...
Op wiki staat 7mg...
Zullen best mensen zijn die boven de 10zitten...daarom is het ook gemiddeld...
Vergeet niet dat als je 250mg inspuit...je dus never nooit geen 250mg werkzame stof binnen krijgt...
Kan ff niet zo snel de lijst vinden die ik zoek...maar meen dat iets van 75% maar werkzame stof is...en dan heb je vaak ook nog eens onder gedoseerde shizzel...
En 1ml optrekken is ook 0.8 binnen krijgen...blijft iets in de naald en in de spuit zitten...daarom word vaak gezegt dat 250 erg krap is...500is mooier...
 
Laatst bewerkt:
hoeveel echt test is van dat gewicht hangt van de ester af die natuurlijk ook wat weegt dus hoe korter de estere hoe meer test
 
Gemiddeld tussen de 4 en 7 mg per dag...
Dus tussen de 28 en 49 in de week...
Op wiki staat 7mg...
Zullen best mensen zijn die boven de 10zitten...daarom is het ook gemiddeld...
Vergeet niet dat als je 250mg inspuit...je dus never nooit geen 250mg werkzame stof binnen krijgt...
Kan ff niet zo snel de lijst vinden die ik zoek...maar meen dat iets van 75% maar werkzame stof is...en dan heb je vaak ook nog eens onder gedoseerde shizzel...
En 1ml optrekken is ook 0.8 binnen krijgen...blijft iets in de naald en in de spuit zitten...daarom word vaak gezegt dat 250 erg krap is...500is mooier...

180mg uit een enanthaat ester. Ondergedoseerd is een veronderstelling (soms zelfs meer erin) en in de spuit is het altijd meer dan een ml, vanvoor zit ook nog een 0,1-0,2ml. Je verliest 0,2ml dat achterblijft in de spuit, maar neem dat er 140mg werkzame stof in je gaat. Dat is het dubbel moest je 70mg op een week aanmaken. Dat is veel hoor ;)

Combineer dit nog eens met primo en je hebt weer wat meer (200mg, pak 100mg actieve stof, is 240mg androgenen totaal extra in je bloed). 250 test is idd te weinig op zichzelf voor goede resultaten, maar wel mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
Mogelijk ja...maar 500 blijft mooier...imo
 
250 mg test + 200mg primo per week gedurende 6 weken. dit kun je geen kuur noemen. dat gaat je echt niets opleveren. en ja Cools, ik heb dit al gedaan. moest je dit 12 weken doen, is het misschien goed als eerste kuur, maar dan is het nog een zeer lichte kuur.
 
Hoe kan je dat nu zeggen als je het verschil ziet met eigen aanmaak? En raar dat je het nu wel gedaan hebt. Wat waren je resultaten? Welke dosering en lengte?

Je moet zien met die 6 weken doseringen kan je meer kuren op een jaar dan die zware kuren. Je hebt 0 bijwerkingen en op termijn zal je verder geraken dan mannen met die zware kuren. En gezonder.

1. DNA schade is vrij beperkt (bijna niet bij deze), bij zwaardere kuren 100% zeker. Vooral bij trenbolone (al op 100mg)
2. Onderdrukking is vrijwel nihil (geen gekrompen testes) en clomid is meer dan genoeg. Nolvadex is een klasse 1 carcinogeen.
3. Na 3 maanden terug een kuur, 3 per jaar.
4. Vrijwel geen vocht, 2 a 3 kg spierwinst per keer.
5. Impact op aromatase enzym en cytochroom P450 enzymen (lever en rest van lichaam) miniem, aromatase enzym kan sneller werken en andere trager door kuren (en veroudering)

Mensen zijn onrealistisch over wat ze echt bereiken kunnen met kuren (vet% wordt meestal niet correct gemeten en niet meegenomen in de berekening). Ik was vroeger ook zo, maar het is me duidelijk geworden dat vocht een van de belangrijkste massawinsten is. En niet alleen onderhuids vocht. Puur spieren is beperkt per kuur, hoeveel je ook zet. Met zware kuren kan je een 1 a 2 kilo extra winst maken, niet echt de moeite in verhouding met bijwerkingen. En die komen op termijn meer en meer voor.

De kuur lijkt licht omdat je totale massawinst beperkt is tov de zwaardere kuren en je moet langer erover doen om je doel te bereiken. Maar kuren is een steun, geen vervanging.
 
Laatst bewerkt:
Nu we toch over primo bezig zijn, had dit in gedachte als derde kuur volgende lente:

15 weken test/primo 500/400 (eventueel met wat prop aan het begin)

of primo eerder op 600 en test lager (250 of zo, minder onderukking?)

just wondering...

Maar eerst vrouwtje zwanger maken, zit in nakuur van 20w Test/Bold 500/800 :-) :-)
 
Laatst bewerkt:
zou het niet misschien een idee zijn om dit te doen?

week
1 t/m 6 Test P 200 mg E3D
1 t/m 6 Tren A 300 mg E3D
7 t/m 10 pegMGF 750 mcg E3D
7 t/m 9 Clomid 75 mg ED
1 t/m 7 500 IU HCG E5D
10t/m 16 Test P 150 mg E3D
10t/m 16 Primo 150 mg E3D
10t/m 20 HCG 500 IU E6D
17t/m 20 Nolva 20 mg ED
17t/m 20 Clomid 75 mg ED
week 18 Triptorelin 100 mcg
en dan off gaan voor 16 weken lang

Dit is overigens ook ivm met een photoshoot die ik moet doen voor mijn sponsor.

Zou dit dan een veilige kuur zijn? Ik hoor ook graag de mening van Jaytjuh etc, want die weet veel van peptides.
 
Tren erin en vragen of het veilig is. dan klopt er iets niet.
 
1. DNA schade is vrij beperkt (bijna niet bij deze), bij zwaardere kuren 100% zeker. Vooral bij trenbolone (al op 100mg)
2. Onderdrukking is vrijwel nihil (geen gekrompen testes) en clomid is meer dan genoeg. Nolvadex is een klasse 1 carcinogeen.

Met respect voor de ernstigheid indien deze voorkomen, is de kans hier van niet ongelooflijk klein?
 
Bij trenbolone al bij 100mg een zekerheid. Onderzoek volgt. En nolvadex is een carcinogeen in welke dosis dan ook.

Hoe genotoxisch zijn testosteron, trenbolon en THG?
http://www.ergogenics.org/anabolica90.html

Bij eerste grafiek zie je dat er bij tren al vanaf 10 micromol een daling van de levensvatbaarheid van de cellen is.

Bij de 2de grafiek zien ze naar het aantal cellen met microcelkernen. Bij tren verhogen die na 10 micromol en bij test is er na 100 micromol een zeer kleine niet statistisch significante stijging. Zo zie je het verschil tussen test en tren maar.


Toxicity of antiestrogens.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11896754

After reviewing the available data, the International Agency for Research on Cancer concluded that there was sufficient evidence to show that tamoxifen is a class I human carcinogen.
 
Laatst bewerkt:
@cools:
Je gaat er van uit dat test die je inspuit net zo effectief is dan die uit eigenaanmaak afkomstig is...denk dat je daar mis gaat...
Mg om mg zit je goed met je berekening...maar de kwalitijd van de test en of de maten dat het opgenomen word kan nooit psies het zelfde zijn...
 
Hoe kan je dat nu zeggen als je het verschil ziet met eigen aanmaak? En raar dat je het nu wel gedaan hebt. Wat waren je resultaten? Welke dosering en lengte?

Je moet zien met die 6 weken doseringen kan je meer kuren op een jaar dan die zware kuren. Je hebt 0 bijwerkingen en op termijn zal je verder geraken dan mannen met die zware kuren. En gezonder.

1. DNA schade is vrij beperkt (bijna niet bij deze), bij zwaardere kuren 100% zeker. Vooral bij trenbolone (al op 100mg)
2. Onderdrukking is vrijwel nihil (geen gekrompen testes) en clomid is meer dan genoeg. Nolvadex is een klasse 1 carcinogeen.
3. Na 3 maanden terug een kuur, 3 per jaar.
4. Vrijwel geen vocht, 2 a 3 kg spierwinst per keer.
5. Impact op aromatase enzym en cytochroom P450 enzymen (lever en rest van lichaam) miniem, aromatase enzym kan sneller werken en andere trager door kuren (en veroudering)

Mensen zijn onrealistisch over wat ze echt bereiken kunnen met kuren (vet% wordt meestal niet correct gemeten en niet meegenomen in de berekening). Ik was vroeger ook zo, maar het is me duidelijk geworden dat vocht een van de belangrijkste massawinsten is. En niet alleen onderhuids vocht. Puur spieren is beperkt per kuur, hoeveel je ook zet. Met zware kuren kan je een 1 a 2 kilo extra winst maken, niet echt de moeite in verhouding met bijwerkingen. En die komen op termijn meer en meer voor.

De kuur lijkt licht omdat je totale massawinst beperkt is tov de zwaardere kuren en je moet langer erover doen om je doel te bereiken. Maar kuren is een steun, geen vervanging.
was mijn eerste kuur. heeft mij niks noemenswaardig opgeleverd. ik gebruik ook regelmatig gedurende lange tijd 125 tot 250mg testosteronenanthaat per week. maar ik noem dat geen kuur. is voor mij eerder een lichte ondersteuning omdat ik niet van de jongste ben, maar groeien doe ik daar niet van. dat die lichte kuren voor veel minder bijwerkingen zorgen, ben ik volledig mee akkoord, maar volgens mij kan je dan evengoed naturel trainen.
 
Laatst bewerkt:
@cools:
Je gaat er van uit dat test die je inspuit net zo effectief is dan die uit eigenaanmaak afkomstig is...denk dat je daar mis gaat...
Mg om mg zit je goed met je berekening...maar de kwalitijd van de test en of de maten dat het opgenomen word kan nooit psies het zelfde zijn...

Test is test. Exogeen of endogeen, juist hetzelfde. Alleen de oplosbaarheid van de ester kan verschillen. Opname wordt beinvloed door interacties met enzymen.

---------- Post toegevoegd Sun 21 Aug 2011 om 20:02 ----------

was mijn eerste kuur. heeft mij niks noemenswaardig opgeleverd. ik gebruik ook regelmatig gedurende lange tijd 125 tot 250mg testosteronenanthaat per week. maar ik noem dat geen kuur. is voor mij eerder een lichte ondersteuning omdat ik niet van de jongste ben, maar groeien doe ik daar niet van. dat die lichte kuren voor veel minder bijwerkingen zorgen, ben ik volledig mee akkoord, maar volgens mij kan je dan evengoed naturel trainen.

Hoe oud was je toen? En op latere leeftijd werken kuren idd minder. Dit is omdat je enzymen anders werken en receptoren anders reageren.
 
Laatst bewerkt:
Ik was bezig met Tren 350mg/week, Mast 350mg/week en Test C 125mg/week, toen is mijn vriendin alsnog zwanger geraakt; vreemd maar waar... Ze is nu 10 weken:D

---------- Post toegevoegd Sat 20 Aug 2011 om 08:23 ----------



Moslims...

Proficiat, maar je weet zeker dat de baby van jou is??:D;);)
 
Back
Naar boven