MuscleMeat

VS vroegen Duitsland CIA'ers niet te arresteren

Bezoekers in dit topic

Waardering
58.402
Lengte
1m86
Massa
105kg
Vetpercentage
25%
WASHINGTON -De Amerikaanse regering heeft er bij Duitsland op aangedrongen geen CIA-agenten te arresteren die in 2003 een Duitser hadden ontvoerd.

m1fzscratubt.jpg

Dat blijkt uit Amerikaanse diplomatenberichten die donderdag zijn onthuld door website WikiLeaks.
De Amerikaanse geheime dienst had Khaled el-Masri, een Duitser van Libanese origine, opgepakt op oudejaarsdag 2003. De man was meegenomen naar een geheime locatie waar hij naar eigen zeggen werd gemarteld. De CIA-agenten beseften toen dat hij onschuldig was. De man was verwisseld met een naamgenoot.

Relatie beïnvloedt

In januari 2007 vaardigde de Duitse justitie dagvaardingen uit tegen dertien verdachten. Een maand later vroeg de Amerikaanse ambassade aan de Duitse regering om de vervolging te staken ''omdat dat de relatie tussen onze landen negatief zou beïnvloeden.'' Duitsland staakte de vervolging inderdaad.

http://www.nu.nl/buitenland/2398185/vs-vroegen-duitsland-ciaers-niet-arresteren.html

Onschuldig en gemarteld worden door de CIA, je zal het maar meemaken.

''omdat dat de relatie tussen onze landen negatief zou beïnvloeden.''

Ook nog eens pure chantage dus. Mooi land toch dat VS.

Het ene beschamende moment na het andere...
Laat weer eens zien dat Europa niets meer dan een schoothondje van de VS is.

Big brother is watching you!

Wikileaks toon ook weer mooi aan dat uitvoerende, wetgevende en gerechtelijke macht toch niet zo gescheiden zijn.

Snap die heisa daarrond helemaal niet. Iedereen weet toch dat het er zo aan toe gaat en dat is toch de normale gang van zaken als het rond staatsveiligheid gaat. Ze ontvoeren die man niet voor hun plezier hoor, er zijn gegronde redenen achter en waarom ze het op deze manier doen is omdat het jurdisch systeem faalt in zulke zaken. Ik ben zeker geen USA voorstander, maar dit vind ik nou het minst erg vanal. Net als alle andere dingen die gelegt zijn, what's the big deal.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Ik bedoel maar!

shit hit the fan hard jonge met die wikileaks!!

Snap die heisa daarrond helemaal niet. Iedereen weet toch dat het er zo aan toe gaat en dat is toch de normale gang van zaken als het rond staatsveiligheid gaat. Ze ontvoeren die man niet voor hun plezier hoor, er zijn gegronde redenen achter en waarom ze het op deze manier doen is omdat het jurdisch systeem faalt in zulke zaken. Ik ben zeker geen USA voorstander, maar dit vind ik nou het minst erg vanal. Net als alle andere dingen die gelegt zijn, what's the big deal.

Ik hoop ze je moeder en oma aan hun clitten ophangen en uit laten wonen door 3 dikke boomstammen op basis van valse verdenkingen en zonder proces.
Het is al ernstig dat ze dit in eigen land toepassen, maar wat nog veel ernstiger is is dat andere regeringen hun gedrag gedogen. Wat een ballelikkers zijn er toch aan de macht.

Idd mensen die je verdenkt gaan martelen is de normaalste zaak van de wereld, het is ver gekomen als bepaalde burgers dit soort zaken openlijk gaan accepteren/goedpraten.

Moet wel grappig zijn
Cia: Where is the bomb!!!

victim: I dont know realy, believe me please!

Cia:It must be you! You have a beard and you are muslim!

Kzou niet echt in zijn plaats willen zijn :p

Idd mensen die je verdenkt gaan martelen is de normaalste zaak van de wereld, het is ver gekomen als bepaalde burgers dit soort zaken openlijk gaan accepteren/goedpraten.

Ik zeg niet ga iedereen martelen, maar als je bewijzen hebt dat bepaalde personen kennis hebben over toekomstige geplande aanslagen waarbij 100den, 1000den of zelfs al 10tallen mensen kunnen omkomen, vind ik dat ze zeker zulke middelen mogen gebruiken.

Maak jullie niet druk, ik heb net in het domein het bevroren indigo teken weggehaald dat voor het zonlicht zat.

Het spijt me voor onze kinderen, maar in de natuur bepaalt de sterkste nu eenmaal wie er slapend een lang kamp tegen moet gaat.

Sorry dat ik als 1 van de laatste een steek liet vallen en ik dit deploy op m'n computer nu niet meer ongedaan kan maken.

Btw, ga de kamer uit, er is 1 grote wereld die op je wacht.

Dus waren er voor de persoon die ze te pakken hadden geen bewijzen. (ze delen wellicht dezelfde naam, maar 't lijkt me sterk dat ze ook hetzelfde uiterlijk delen :p)
all die moslims trekken op elkaar :D
maarjah, je moet nu wel zeker van je stuk zijn en het is eigenlijk wel belachelijk dat ze een verkeerde oppakken. Daaraan zien je dan weer dat het Amerikanen zijn.

Terug
Naar boven