AndroidHealthClinic

'VS zijn spoor Bin Laden al ruim twee jaar kwijt'

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Waardering
3
WASHINGTON - Amerikaanse commando's die jacht maken op Osama bin Laden hebben al meer dan twee jaar geen enkel betrouwbaar spoor van de voortvluchtige terroristenleider gevonden. Geen enkele tip van informanten, noch snippertjes informatie uit afgeluisterde telefoongesprekken, bespioneerde e-mail of informatie van satellietfoto's heeft hen in de buurt van de al-Qaeda-voorman gebracht.

Dat stellen Amerikaanse en Pakistaanse functionarissen in de Amerikaanse krant The Washington Post van zondag. Het spoor is ondanks de grootste klopjacht in de Amerikaanse geschiedenis "steenkoud", aldus een van de bronnen.

Bron

Hoe doet ie het toch???

Misschien in hartje amsterdam :) Of in de schuur van jan marijnissen.. who knows.

Hij zit gewoon in de US. Lijkt me het meest waarschijnlijk

pff daar geloof ik niks van, volgens mij weten ze precies waar hij zit. Alleen breekt de hel los als hij vermoord wordt.

Wat heb je aan een spoor? Baardmans moeten ze pakken!:roflol:

omg, wanneer worden die simpele zielen nu eens wakker daar in de US.

De gast is dood. Simpel klaar. Beschouw hem ook als dood en mocht ie dan nog leven, dan meldt hij zichzelf weer.

Damn sukkels

snap zowieso niet waarom ze die gast zo graag willen hebben, het zijn net muggen, je sloopt er 1 en binnen een paar seconden komen er 100 terug.

Back
Naar boven