Fitness Seller

Vullend voedsel

  • Topic starter Sjeuf
  • Startdatum
  • Reacties 21
  • Weergaven 1K
  • Volgers 13

Bezoekers in dit topic

Sjeuf

Cool Novice
Lid geworden
1 feb 2016
Berichten
73
Waardering
21
Lengte
1m83
Massa
81kg
Vetpercentage
13%
Ben benieuwd naar het volgende:

Wat vinden jullie nu echt vullend voedsel en waarmee maak je dit klaar.

Zelf vind ik magere melk met brinta altijd wel goed vullen, kan ik gerust een paar uurtjes vol van zitten.
 
Geen voeding, maar vult wel goed: water.
1 van de belangrijkste tips die ik heb voor mensen die af willen vallen is dan ook om vrij veel water te drinken, omdat je dan een stuk minder trek over de dag hebt ;)
 
Ben benieuwd naar het volgende:

Wat vinden jullie nu echt vullend voedsel en waarmee maak je dit klaar.

Zelf vind ik magere melk met brinta altijd wel goed vullen, kan ik gerust een paar uurtjes vol van zitten.
Soep.
 
aardappelen
 
Veel volume maar weinig kcal zoals groente. Ik doe nu sochtends boerenkool door mn shake, werkt prima.
 
Een goede chili con carne met veel groente. Bonen vullen goed en zijn vezelrijk en geven een lange verzadiging.
 
Een goede chili con carne met veel groente. Bonen vullen goed en zijn vezelrijk en geven een lange verzadiging.

dit is wel een goeie om te proberen, gooi je er dan gewoon gehakt doorheen of iets anders qua vlees?
 
Veel volume maar weinig kcal zoals groente. Ik doe nu sochtends boerenkool door mn shake, werkt prima.

klinkt vreemd, maar ga het eens proberen, lepel je je shake dan uit of toch gewoon (poging tot) drinken?
 
Pannenkoeken, stuk of 8 met kaas en spek.
 
Biefstuk met groenten, patatjes en een paar liter bier.

klinkt vreemd, maar ga het eens proberen, lepel je je shake dan uit of toch gewoon (poging tot) drinken?

In de blender lijkt me.
 
dit is wel een goeie om te proberen, gooi je er dan gewoon gehakt doorheen of iets anders qua vlees?
Kijk wat in je schema past. Je kan het met mager gehakt doen of met kip of shoarmavlees (laatste errug lekker!)
Zelf doe ik er ook wat gebakken gerookt spek door. Zalige smaak als het in je schema past.
 
groot pak friet met mayo en een frikandel :D

veel water drinken en havermout vult ook goe
 
klinkt vreemd, maar ga het eens proberen, lepel je je shake dan uit of toch gewoon (poging tot) drinken?
Gewoon in de blender. Is nog lekker ook als je er van alles in gooit.
 
eiwit met proteïne poeder, goed roeren en in magnetron 1 min. Soort muffin die veel ruimte inneemt.
 
complexe koolhydraten.
 
Ben benieuwd naar het volgende:

Wat vinden jullie nu echt vullend voedsel en waarmee maak je dit klaar.

Zelf vind ik magere melk met brinta altijd wel goed vullen, kan ik gerust een paar uurtjes vol van zitten.

Je vraag is niet geheel duidelijk. Iedereen zijn reactie is gericht op eten dat alleen vult, precies zoal je vraagt.

Maar omdat je noemt magere melk, dus vermoedelijk bedoel je vullend voedsel met weinig callorieen, klopt dat?

Best veel mogelijkheden, eigenlijk alle budget bodybuilding voedingen voldoen aan deze voorwaarde, maar zou als eerste dan stoppen met magere melk. Hier zitten veel suikers in, de meesten laten daarom melk staan in hun cut en halen de kcal liever uit complexe koolydraten. Dus bijvoorbeeld havermout + water en een half bakje kwark of een stukje vlees.
 
Warme dranken waarvan bulletproof koffie the hammer, alles met kokosmeel vooral de pannenkoeken oef, slagroom/ creme fraiche :D, proteine fluff!
 
Back
Naar boven