MuscleMeat

Vuurspugen :D:D (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jeroenfijn

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
6 jul 2006
Berichten
935
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
90kg
Vetpercentage
8%
:eek:He lui, heb gister vuur gespuugt.!!!

Nog nooit eerder gedaan, dus was eerst 'a bit scary' maar voor mij toch een supper ervaring!
Een beetje lampe olie, fakkel, spugen en je krijgt een steek vlam van een paar meter:D.

Maar ook toch wel een beetje gevaarlijk, maat van mijn was een zooi haren kwijt, maar kon er gelukkig om lachen.

Heeft iemand hier wel eens vuurgespugt en wat waren je ervaringen,... slecht???

Ook nog een filmpje; sorry voor de k*t kwali:(

http://www.youtube.com/watch?v=MIbGQ4JECgI
 
cool, maar waarom lampolie ? neem toch wodka ofzo , is tenminste nog lekker
 
en hoe smaakte dat nou?
 
Heb het diverse keren gedaan. Erg leuk om te doen en in principe kan iedereen het leren (op een paar kneuzen na die geen vloeistof kunnen vernevelen).

Wel handig om voor je begint wat vaseline op je gezicht te smeren (lippen enzo) tegen de vlam.

Enkel een keer een wenkbrauw deels kwijt en je hoeft je niet meer te scheren.
 
oja, en ALTIJD filmen die shit, ik lach me altijd kapot om die filmpjes waarin iemand z'n bek in de fik staat.
 
cool, maar waarom lampolie ? neem toch wodka ofzo , is tenminste nog lekker

en hoe smaakte dat nou?


De smaak van lampe olie valt wel mee alleen 'bijt' een beetje op je lippen.:cool:
Aleen drank is zonde en te duur, Nederlander he' ;)'

Het éénigste dat je niet moet doen is de lampenolie inslikken, anders kan je naar het ziekenhuis om je maag leeg te zuigen!! Of gewoon effe gaan kotsen, maar of dat zin heeft weet ik niet:p:p
 
:eek:He lui, heb gister vuur gespuugt.!!!

Nog nooit eerder gedaan, dus was eerst 'a bit scary' maar voor mij toch een supper ervaring!
Een beetje lampe olie, fakkel, spugen en je krijgt een steek vlam van een paar meter:D.

Maar ook toch wel een beetje gevaarlijk, maat van mijn was een zooi haren kwijt, maar kon er gelukkig om lachen.

Heeft iemand hier wel eens vuurgespugt en wat waren je ervaringen,... slecht???

Ook nog een filmpje; sorry voor de k*t kwali:(

http://www.youtube.com/watch?v=MIbGQ4JECgI

Had je met opzet in z'n richting geblazen???
 
Je kan dit effect ook bereiken door scheten te laten.
 
leuk als het mis gaat en een vlam je slokdarm binnenschiet. .
 
Back
Naar boven