XXL Nutrition

Vuurwerk voor oud&nieuw...noodsignalen!

Bezoekers in dit topic

Voor mij helemaal niets wss.
Vind het wel leuk om naar te kijken maar zonde van men geld:)
 
Wanneer show jij je collectie?

Ik krijg binnenkort m'n spulletjes weer binnen.

1x 36 shots Golden Only, 2inch Kruiterij
1x 36 shots Silver Only, 2 inch, Kruiterij
1x 25 shots Mixed, 3inch, HVK
2x 100 shots fanshaped Mixed, 1,2 inch, Kruiterij

Ben ook qua rollen veel van plan (heb ik al binnen trouwens!)

2x 100.000 klappers (oude BEX rollen!)
6x 500shots chainthunder

Ik ga eerst voor 0.00 proberen een 100k en chainthunder door te lonten. Als het lukt ga ik dus 5 chainthunders en 1 100k klapper aan elkaar lonten. Dat gaat echt een geweld worden, ongelofelijk.

De rest van m'n collectie gaat voor 0.00 de lucht in. Onder andere het doorlonten van 6 12shots potjes en een zooi Signal A lawinepijlen.

Uiteraard komen er weer filmpjes :D
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg binnenkort m'n spulletjes weer binnen.

1x 36 shots Golden Only, 2inch Kruiterij
1x 36 shots Silver Only, 2 inch, Kruiterij
1x 25 shots Mixed, 3inch, HVK
2x 100 shots fanshaped Mixed, 1,2 inch, Kruiterij

Ben ook qua rollen veel van plan (heb ik al binnen trouwens!)

2x 100.000 klappers
6x 500shots chainthunder

Ik ga eerst voor 0.00 proberen een 100k en chainthunder door te lonten. Als het lukt ga ik dus 5 chainthunders en 1 100k klapper aan elkaar lonten. Dat gaat echt een geweld worden, ongelofelijk.

De rest van m'n collectie gaat voor 0.00 de lucht in. Onder andere het doorlonten van 6 12shots potjes en een zooi Signal A lawinepijlen.

Uiteraard komen er weer filmpjes :D

jij bent geen 63 hoop ik :D
 
Ik krijg binnenkort m'n spulletjes weer binnen.

1x 36 shots Golden Only, 2inch Kruiterij
1x 36 shots Silver Only, 2 inch, Kruiterij
1x 25 shots Mixed, 3inch, HVK
2x 100 shots fanshaped Mixed, 1,2 inch, Kruiterij

Ben ook qua rollen veel van plan (heb ik al binnen trouwens!)

2x 100.000 klappers (oude BEX rollen!)
6x 500shots chainthunder

Ik ga eerst voor 0.00 proberen een 100k en chainthunder door te lonten. Als het lukt ga ik dus 5 chainthunders en 1 100k klapper aan elkaar lonten. Dat gaat echt een geweld worden, ongelofelijk.

De rest van m'n collectie gaat voor 0.00 de lucht in. Onder andere het doorlonten van 6 12shots potjes en een zooi Signal A lawinepijlen.

Uiteraard komen er weer filmpjes :D

Whahaha! Aardig wat kerel! :) Veel plezier ermee, maar dat komt vast goed. Wél goed oppassen man!
 
ik geef daar tegenwoordig nix meer aan uit, zonde van mn geld.
 
Hmm het word elke jaar meer hier...:p
Maargoed het is maar 1 keer per jaar en ik hou er wel van. Maar ik krijg wel steeds minder zin in rotjes en ga voor meer sierwerk :D
 
Ik heb er nu al zin in:D Beetje carbid knallen, en moet ook zorgen dat ik dit jaar een lawinepijl heb.
 
Whahaha! Aardig wat kerel! :) Veel plezier ermee, maar dat komt vast goed. Wél goed oppassen man!

Oppassen zeker ja. Heb geen knallers met strijkkoppen meer in ieder geval. De lonten van alle blokken verleng ik ook met een stuk viscolont. Heb ook nog 4 grote ijzeren pinnen die ik in de grond sla, om vervolgens mijn blokken aan vast te maken met spanband.

M'n buurman wil 6inch shells gaan afschieten in de straat. Reken er maar niet op dat ik daarbij ben.

Voor de leken: dat zijn dus gewoon bommen ter grootte van een voetbal en die worden de lucht ingeschoten, waarna een enorm siereffect volgt.
 
Oppassen zeker ja. Heb geen knallers met strijkkoppen meer in ieder geval. De lonten van alle blokken verleng ik ook met een stuk viscolont. Heb ook nog 4 grote ijzeren pinnen die ik in de grond sla, om vervolgens mijn blokken aan vast te maken met spanband.

M'n buurman wil 6inch shells gaan afschieten in de straat. Reken er maar niet op dat ik daarbij ben.

Voor de leken: dat zijn dus gewoon bommen ter grootte van een voetbal en die worden de lucht ingeschoten, waarna een enorm siereffect volgt.

Pff beter iets meer werk en veilig doen dan snel en ongelukken krijgen :o.
Kan me nog herrineren dat er vorig jaar een Nederlandse pot van me omviel en die schoot dan alles onze richting in. Was wel even schrikken, en dat kwam gewoon puur omdat ik hem niet goed had vast gezet...:rolleyes:
 
zeg even waar je woont dan zorg ik dat ik daar uit de buurt blijf :rolleyes:
 
Nederlandse potten altijd vastzetten met wat bakstenen eromheen. Dit jaar zijn ook 500grams potten toegestaan. Ben benieuwd wat bier-drinkend-nederland ervan bakt dit jaar :(
 
Nederlandse potten altijd vastzetten met wat bakstenen eromheen. Dit jaar zijn ook 500grams potten toegestaan. Ben benieuwd wat bier-drinkend-nederland ervan bakt dit jaar :(

hehe jah doe ik voortaan zeker, had het alleen niet verwacht bij Nederlandse potten.. :p

Tja de 500 gr potten allemaal leuk, maar per schot blijft het toch dezelfde gr lading dus het zal alleen wat meer schots worden. Het is wel leuk , maar zal ook heel wat kosten..
 
Gemiddeld 55 a 60 euro per blokje ja. Echt een drama. Zal ook wel totaal niet aanslaan. Twee 500grams potjes, of een 36 shots 2 inch blok.. ik zou het wel weten, hehe.
 
Gemiddeld 55 a 60 euro per blokje ja. Echt een drama. Zal ook wel totaal niet aanslaan. Twee 500grams potjes, of een 36 shots 2 inch blok.. ik zou het wel weten, hehe.

damn, jammer zal idd niet aanslaan als die prijzen zo hoog blijven. Heb vorig jaar een tripje naar Belgie gemaakt en daar wat spul gehaalt :D
was er zeker tevreden mee en het is ook veel goedkoper
 
Jep, maar in België slaan ze hun vuurwerk ook op in schuurtjes waar je niet eens je oude gestolen k*tfiets in zou stallen, omdat je bang bent dat het schuurtje instort. Plus in België mogen ze het hele jaar verkopen.

In Nederland moeten ze hun bunker van 20.000 euro terugverdienen in 3 dagen per jaar.

Maar ach, Belgisch vuurwerk blijft gewoon super. Al is het de laatste jaren wel erg karig geworden, met alle keuringen. 2006/2007 wordt in ieder geval een topjaar.
 
Koop wel extra supplementen van dat geld hehe
 
Zeg ons gewoon waar je het gaat afsteken dan kunnen we mee van het spectakel komen genieten en zonodig op tijd de ambulance verwittigen. ;)
 
Pas je op met dat speelgoed vriend. Die bollen gaan niet zomaar uit met water, mocht het foutgaan.
 
ik ga gewoon voor CARBID !!


melkbus op zijn kop, CARBID in de deksel, beetje water erbij , aansteken en die bus vliegt 150 meter de lucht in!

:D
 
Back
Naar boven