Fitness Seller

Vuurwerk voor oud&nieuw...noodsignalen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JuggerNaut

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 mei 2003
Berichten
3.356
Waardering
4
Vandaag te horen gekregen dat mijn voorraad weer geregeld is voor komend ou&nieuw..kan ze vrijdag ophalen :D

Spul is eigenlijk bedoeld voor de grote vaart. De meeste kennen ze wel als de bekende rode bal die in de lucht blijft hangen en tot enkele km's zichtbaar is.

DKRZ0277.jpg


Noodsignaal voor lange afstand. Eenvoudig in gebruik. Het projectiel schiet meteen naar een hoogte van 300 meter, waarna de parachute met rode fakkel uitgeworpen wordt en 40 seconden blijft branden bij een lichtsterkte van 30000 candela.

En nu de dagen af tellen ;)
 
nog maar iets minder dan 4 maand jah , moet je nog lang wachten. :(

maar mooi vuurwerk hoor!! :cool:
 
En dan de zeevaartpolitie gek worden dat die overal van die grote rode bollen in de lucht ziet hangen ;)
beter vroeg dan nooit
 
:D WAAAAAAAAAAAAAAAAAAH UFO's!:eek2:
vind vuurwerk trouwens maar geld verspilling:p
kijk er veel liever naar, lekker goedkoop
 
En dan de zeevaartpolitie gek worden dat die overal van die grote rode bollen in de lucht ziet hangen ;)
beter vroeg dan nooit

Pcies :D

Rondom de kustlijn zijn ze hier niet echt van gecharmeert :p
 
OVer vuurwerk gesproken? :D Iemand een paar adresjes om het te halen? :D
 
No offense, maar een bal in de lucht schieten die is bedoelt voor de scheepvaart. En dat noem jij vuurwerk ???
 
In een container duwen ofzo, of de stok afbreken en dan midden op de straat leggen en renen voor je leven.
 
hm lullig als er net iemand echt in gevaar is en men denkt: ''och dat is weer zo'n fakert'' :p
 
Vuurwerk vind ik vooral spectaculair om naar te kijken, maar zelf afsteken doe ik al jaren niet meer. Beetje zonde van mijn geld imo (of klink ik nou als een echt profiteur? :D)
 
No offense, maar een bal in de lucht schieten die is bedoelt voor de scheepvaart. En dat noem jij vuurwerk ???

ik noem het zonde.

Want je kan natuurlijk ook proberen iets te raken. :D
 
Mooi spul die noodseinen... Ik mis de rode hemel in Harlingen wel eens met oud- en nieuw. Iedereen in de haven schijnt daar zo'n ding te hebben (hee, je kunt ze niet eeuwig bewaren op een boot tenslotte). Schitterend gezich al die rode ballen.

Je kunt maar beter geen noodsituatie hebben tussen twaalf en half een.

Mijn vader had er eens eentje gevonden bij de haven. .. beetje nat, drogen op de kachel, beetje krom getrokken, maar toch gewoon aansteken en met een grote boog ging hij zo de keuken in (schade viel mee)
 
Mooi spul die noodseinen... Ik mis de rode hemel in Harlingen wel eens met oud- en nieuw. Iedereen in de haven schijnt daar zo'n ding te hebben (hee, je kunt ze niet eeuwig bewaren op een boot tenslotte). Schitterend gezich al die rode ballen.

Je kunt maar beter geen noodsituatie hebben tussen twaalf en half een.

Mijn vader had er eens eentje gevonden bij de haven. .. beetje nat, drogen op de kachel, beetje krom getrokken, maar toch gewoon aansteken en met een grote boog ging hij zo de keuken in (schade viel mee)

:roflol:
 
hm, paar rotjes en dan heb ik het welweer gezien dit jaar.
 
Back
Naar boven