XXL Nutrition

Belangrijk Nieuws VVD stemmen? Toch maar niet he

Bezoekers in dit topic

bascross

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
2 sep 2005
Berichten
18.072
Waardering
2.878
Lengte
1m97
Massa
108kg
Vetpercentage
14%
Als het aan VVD-kamerlid Fred Teeven ligt wordt al het internetverkeer binnenkort gecontroleerd om zo te kijken wie er software, films en muziek downloadt. Teeven zei dat in een speciaal downloaddebat donderdag.

Teeven vindt dat een downloadverbod alleen werkt als er wordt gehandhaafd. Op die manier zal 85 procent van mensen die illegaal spul downloaden al meteen afhaken, aldus Teeven. De VVD'er wil nog net geen blackbox in elke woonkamer maar wil wel op afstand volgen wat internetters zoal doen online. De SP is ook voor een downloadverbod maar ziet niks in handhaving.

Andere partijen vinden handhaving bij een downloadverbod een inbreuk op privacy. Groenlinks wil zelfs dat auteursrechten worden ingekort. "97 procent van de investeringen wordt in de eerste jaren al terugverdiend." Alle partijen waren het er wel over eens dat de entertainmentindustrie zelf eerst moet zorgen voor een volledig legaal aanbod voor er een downloadverbod komt.

bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/387440/1/1/50/vvd-wil-internetverkeer-controleren.html
Waarom zit er in de hele tweede kamer geen enkele partij die een stem waard is?
 
hmm ik wilde vvd stemmen maar nu kunnen ze oprotten en aangezien het allemaal debielen zijn ga ik helemaal niet stemmen of iig op een super kleine partij.
 
Het moet niet gekker worden :roflol:

Ik ga nog eens heel goed nadenken over mijn stem. :)
 
hmm ik wilde vvd stemmen maar nu kunnen ze oprotten en aangezien het allemaal debielen zijn ga ik helemaal niet stemmen of iig op een super kleine partij.

Partij voor de dieren is dan een mooie keus! :D
 
Haha is dit serieus? Dan kunnen ze mijn kont kussen.
 
ja, en dan wordt zeker 80% van de nederlanders gecriminaliseerd. not gonna happen. als ze zulke dingen gaan tegenhouden, vinden mensen toch wel andere manieren om te kopiëren. wat een ontzettende ouderwetse pannekoeken.

Waarom zit er in de hele tweede kamer geen enkele partij die een stem waard is?
zelfde hier...
 
Laatst bewerkt:
Wat een debiel :rolleyes:
 
allemaal 1 pot nat, allemaal mooie praatjes waar straks niks van terecht komt. Doe mij maar sp
 
Raar eigenlijk dat ze zo'n partij gaan oprichten, en allemaal moeite doen terwijl ze toch weten dat ze niet 1 zetel zullen gaan halen. Verloren tijd imo
Er zit er volgens mij al 1 van hen in het europese parlement..
 
De PVV is een stem waard, is tenminste altijd nog beter dan al die andere ouwe zooi.
 
Als het aan VVD-kamerlid Fred Teeven ligt ...

Je leest dit soort dingen zo vaak, 1 partijgenoot geeft zijn mening, en de media vergroot het uit.

Mening van 1 partijgenoot =/= programma van een grote partij.
 
Als je dat onderwerp belangrijk vindt kun je op de piratenpartij stemmen..
http://piratenpartij.nl/

Heb ik overwogen, maar op geensT was er een filmpje over die partij, kwam niet zo goed over.

Maar misschien doe ik het alsnog, met één zeteltje(als ze die al halen) kunnen ze weinig fout doen en misschien kunnen ze nog eens wat dingen aankaarten.
 
Het is geen partijstandpunt als ik het goed begrijp? Dus nog niet meteen een reden om je zorgen te maken. Wel een reden om een andere partij te overwegen bij de verkiezingen als je dit een belangrijk punt vindt.
 
Haha wat een geblaat weer om niks.
Is geen partijpunt. Mening van een persoon zegt niks.
 
Als het aan VVD-kamerlid Fred Teeven ligt ...

Je leest dit soort dingen zo vaak, 1 partijgenoot geeft zijn mening, en de media vergroot het uit.

Mening van 1 partijgenoot =/= programma van een grote partij.

Precies.
 
Back
Naar boven