AndroidHealthClinic

Nieuws VVD vindt godsdienstvrijheid belangrijker dan dierenwelzijn

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 40
  • Weergaven 3K
  • Volgers 15

Bezoekers in dit topic

Geniaal, die clip van Jim Jefferies! Zo hebben veel mensen het vast nog nooit bekeken ;)

OT: De VVD kan het zich momenteel niet permitteren om nog meer politieke vijanden te maken. Vandaar dat ze zichzelf vast een beetje indekken. Standaard protocol voor zover ik weet hoor. Enneh, of dat die dieren nu verdoofd worden of niet is voor het meerendeel van de bevolking echt van nul invloed. Men wil hamburger, men neemt hamburger. Of Bella22 nou high was op het moment van slachten of niet. Wat mij betreft mogen ze die beesten inderdaad gewoon verdoven. Onnodig leed om het niet te doen. Maar ik maak mij echt geen enkele illusies over hoeveel dit de vleesconsumptie zou beinvloeden. Mag ik er tevens op wijzen dat dergelijke verdoving van de afgelopen tijd is, en we het al sinds de prehistorie zonder dope doen?

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

Overigens, als DIT issue je ogen pas geopend heeft dat religie achterhaald, nutteloos, onbeschaafd en gevaarlijk is dan heb je de afgelopen paar duizend jaar niet echt op zitten letten.
 
Back
Naar boven