AndroidHealthClinic

w00t rijbewijs gehaald (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kikkuhh en nu scheuren maar :banana:
 
Veel plezier ermee bro!

Damn, ik bedenk me net dat ik nu al bijna tien jaar m'n rijbewijs heb, ik word oud. :(
 
Trouwens, ik ben de volgende!!!:cool:
 
congrats bro..was je nervous?
 
Gefeliciteerd, tijd om de weg onveilig te maken :cool:
 
nog zo'n BB die niet kan rijden ;)
 
Trouwens, ik ben de volgende!!!:cool:

Mwa ik moet over 2 weekjes ofzo :cool:
Stelt voor de rest niet veel voor volgens mijn instructeur. Je moet alleen geen stomme fouten maken (voetganger omver rijden als je een woonerf uitrijdt b.v.)
 
Feli kerel!
 
Thanks voor de karma allemaal! De karmaspuit is even leeg, ik ga morgen weer verder :D ;)

Ga nu mijn rijbewijs ophalen en dan vanavond als mijn vriendin terug is van haar werk lekker scheuren :D
 
Mwa ik moet over 2 weekjes ofzo :cool:
Stelt voor de rest niet veel voor volgens mijn instructeur. Je moet alleen geen stomme fouten maken (voetganger omver rijden als je een woonerf uitrijdt b.v.)

Onee 2 weekjes ga ik niet redden, denk dat het nog een maand ongeveer duurt voor mij :) misschien iets langer
 
Gefeliciteerd bro :birthday: al een auto op het oog/in het bezit?




Trouwens, ik ben de volgende!!!:cool:


Zou je dat nou wel doen Mikki weer een vrouw in het verkeer erbij :angstig:
 
proficiat kerel :) ik heb het vorige week ook gedaan en ook van 1e maal geslaagd ;) ik heb van de eerste dag direct mijn rijbewijs meegekregen. verzekering en nummerplaten ook trouwens. maarja mss verschilt dat in belgie en nederland. ik was alelsinds zeer blij dat ik direct mocht gaan rijden :D

nogmaals proficiat ;) :D
 
proficiat kerel :) ik heb het vorige week ook gedaan en ook van 1e maal geslaagd ;) ik heb van de eerste dag direct mijn rijbewijs meegekregen. verzekering en nummerplaten ook trouwens. maarja mss verschilt dat in belgie en nederland. ik was alelsinds zeer blij dat ik direct mocht gaan rijden :D

nogmaals proficiat ;) :D
 
Back
Naar boven