AndroidHealthClinic

w00t rijbewijs gehaald (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lionel

High on Meth
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
2 jan 2005
Berichten
3.211
Waardering
1
Jup, gisterochtend de eerste keer afgereden en het was meteen raak :D

Vandaag een spoedaanvraag voor rijbewijs gedaan (met dat nieuwe rijbewijs duurt het normaal 5 werkdagen :S). Kostte wel extra pieken maar goed, nu kan ik morgen lekker rondscheuren :D
 
Leeftijdsgrens licht wel laag zeg.:scratch:


Gefeliciteerd!:birthday:
 
Gefeliciteerd!
 
Goed man... gefelicidinges
 
Gefeliciteerd! En rij aub normaal op de weg en niet zoals een mongool in een golf die boven de handrem hangt met zijn rotkop en een petje op zijn hoofd. Voor zo'n gasten staat er ergens een boompje langs de weg met hun naam erop.
 
geve ze al rijbewijze aan 9jarigen? :eek2:

feli ;)
 
Congratz gozer. Ik heb mijn rijbewijs nu een jaartje, en kan echt niet meer zonder. Ik weet nog precies hoe het voelde, echt fantastisch. Nu gaat het echte auto rijden beginnen ;) Veel veilige kilometers!
 
gefeliciteerd kerel! karma houd je tegoed. ik kan nu even niet verdelen.
 
Gefeliciteerd! En rij aub normaal op de weg en niet zoals een mongool in een golf die boven de handrem hangt met zijn rotkop en een petje op zijn hoofd. Voor zo'n gasten staat er ergens een boompje langs de weg met hun naam erop.

:roflol:

Precies!
 
w00t gezakt gister :thumbs:
 
gefeliciteerd kerel en welke auto heb je of ga je kopen
 
feli :D en wat voor auto ga je halen?
 
gefeli maar wat een randmongolen zeg, 5 werkdagen jezus die van mij kon gelijk gemaakt worden. Las dat die nieuwe rijbewijzen ook nog eens 25 euri duurder zijn geworden.
 
Proficiat Messi :thumb:
 
Feli bro!:birthday::D:D

Ik moet binnen een weekje ook maar eens lessen gaan nemen, ben bijna 18:D
 
Gefeliciteerd Dude!!
 
netjes hoor :D , proficiat :)
 
Back
Naar boven