MuscleMeat

Waanzin - Amsterdamse politie wil hoofddoekje toestaan bij uniform

Bezoekers in dit topic

apfelstrudel

Enormous Athlete
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2008
Berichten
40.291
Waardering
53.555
Lengte
1m86
Massa
105kg
Vetpercentage
25%
Dit land wordt met de dag zieker.


De Amsterdamse politietop overweegt een hoofddoekje toe te staan als onderdeel van het politie-uniform. Zo hoopt de eenheidsleiding meer allochtone agenten te werven.

Nu mogen dienders in Nederland geen geloofsuitingen – zoals een hoofddoekje, keppeltje of kruisje – dragen. De Amsterdamse eenheidsleiding denkt erover na om dat verbod in de hoofdstad van tafel te vegen.

,,We hebben het erover”, bevestigt de Amsterdamse politiechef Pieter-Jaap Aalbersberg in een interview bij de AD Misdaadmeter, die morgen verschijnt. ,,Stel dat het niet lukt om voldoende agenten met een migratieachtergrond te werven, dan is dat een maatregel die effect kan hebben.”

Aalbersberg wil dat de helft van de nieuwe agenten in Amsterdam van allochtone afkomst is. Op dit moment heeft 52 procent van de Amsterdammers een niet-Nederlandse achtergrond, bij het korps is dat 18 procent. ,,Amsterdam verandert qua samenstelling”, zegt Aalbersberg. ,,Ik vind dat het een onderwerp van debat moet zijn. Dat moet je niet alleen zelf vinden, daar moet je ook de burgers bij betrekken.”

'Normaal in Angelsaksische landen'
In andere landen is het volstrekt normaal dat agenten een hoofddoekje dragen, zegt de politiechef. ,,Er is een groot verschil tussen de Angelsaksische landen en de andere Europese landen. In landen als Amerika, Canada, Engeland, Australië, Ierland en Singapore kennen ze al verschillende vormen. Maar als je kijkt naar Frankrijk, Duitsland, Nederland en Scandinavische landen nog niet.”

In 2011 introduceerde het kabinet-Rutte I een gedragscode waarin werd vastgelegd dat ‘het dragen van religieuze symbolen niet strookt met de neutraliteit van de politie’. VVD en CDA, die destijds een kabinet vormden met gedoogsteun van de PVV, hadden in het regeerakkoord al vastgelegd dat een hoofddoek bij de politie verboden zou worden.


Adviseur Fatima Elatik
Politiechef Aalbersberg laat zich adviseren door voormalig PvdA-politica Fatima Elatik, die zelf ook een hoofddoekje draagt. Sinds anderhalf jaar wordt zij door de Amsterdamse politietop ingehuurd als directeur diversiteit.
,,Ze kan haarfijn uitleggen waar de echte spanning zit’’, zegt Aalbersberg. ,,Bij het selecteren van personeel denken we vaak te veel langs standaardpatronen. We vissen te veel in onze eigen vijver. Fatima houdt mij scherp.”


Politiebond: 'Benadruk verschil toch niet zo'
Politiebond ANPV reageert kritisch. ,,Met dit voorstel slaat de Amsterdamse politietop door”, zegt voorzitter Geert Priem. ,,We leven hier met z’n allen in Nederland, benadruk dat verschil tussen autochtonen en allochtonen toch niet zo. Allochtone agenten die ik spreek hebben er namelijk last van. Zij willen niet voorgetrokken worden op basis van hun achtergrond."

bron: Cookies op AD.nl | AD.nl

 
Ik heb al moeite om een vrouwelijke agent serieus te nemen, laat staan als ze een hoofddoek dragen. Gelukkig ben ik braaf en kom ik de politie niet vaak tegen.
 
Politiechef Aalbersberg laat zich adviseren door voormalig PvdA-politica Fatima Elatik, die zelf ook een hoofddoekje draagt. Sinds anderhalf jaar wordt zij door de Amsterdamse politietop ingehuurd als directeur diversiteit.
Waarom laat de politie zich adviseren door 'de domste troetelallochtoon die de PvdA heeft weten voort te brengen' en bovendien nogal moeilijkheden heeft met integriteit?

Fatima Elatik stopt als stadsdeelvoorzitter Amsterdam-Oost - Amsterdam - PAROOL
Elatik stapte in 2010 op als stadsdeelvoorzitter vanwege financieel wanbeleid rond muziekcentrum MuzyQ.
[Link niet meer beschikbaar]
Dadi werd in 2013 benoemd tot hoogste ambtenaar in het Amsterdamse stadsdeel na een lobby van de voormalige stadsdeelvoorzitter [Link niet meer beschikbaar].

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
 
Dit is de vrouw achter het hoofddoekjesplan bij de politie

Voormalig PvdA-politica Fatima Elatik (43) is de drijvende kracht achter het idee van de Amsterdamse politie om hoofddoekjes weer toe te staan bij agenten. De eenheidsleiding huurt haar, voor 12.000 euro per maand, in als directeur diversiteit. Elatik is niet onomstreden.
bron: Cookies op AD.nl | AD.nl
 
Onvoorstelbaar...
 
Ik zou pas schrikken als we daadwerkelijk iets zouden hebben aan de hedendaagse politie.

j6qyx2.gif
 
Ik heb de boerka's alvast thuis liggen. Voor binnenkort als we allemaal gezellig mee MOETEN doen :kots:
 
Hehe, inderdaad harpep
Dat gaat volgens mij niet lang meer duren ook.. Amsterdam is ook een links bolwerk. Doel is gemist in WO2 als je het mij vraagt..... Waar vroeger onze groot ouders streden voor een vrij land hebben ze met de hedendaagse ''Multi-cultuur'' de ramen flink ingedonderd en heel de opgebouwde beschaving over boord gepleurd. Tjaaa........................... We mogen er niets van zeggen anders worden we voor het gerecht gesleept, misschien zelfs vermoord..... En terecht ook natuurlijk..... Want hoe durven we over de zielige ******* te spreken .................................
Vroeger was een dergelijke ...... vreselijk..... Maar in de hedendaagse tijd hebben we er toch echt weer hard één nodig..... Al is het alleen maar om de zooi op te ruimen.... Overigens, de linkse van tegenwoordig zijn wel zij die waarvan de grootouders in de oorlog fout waren..... Bijvoorbeeld Lodewijk Asscher waarvan zijn opa en of oma in de joodse raad zat en elke jood aangaf.... Nu verzieken zij de wereld als nog voor een ander ))))) En beschuldigen ieder die anders denkt van facisme)):)) Zonder dergelijke personen was er nu misschien wel geen probleem geweest?
 
Hehe, inderdaad harpep
Dat gaat volgens mij niet lang meer duren ook.. Amsterdam is ook een links bolwerk. Doel is gemist in WO2 als je het mij vraagt..... Waar vroeger onze groot ouders streden voor een vrij land hebben ze met de hedendaagse ''Multi-cultuur'' de ramen flink ingedonderd en heel de opgebouwde beschaving over boord gepleurd. Tjaaa........................... We mogen er niets van zeggen anders worden we voor het gerecht gesleept, misschien zelfs vermoord..... En terecht ook natuurlijk..... Want hoe durven we over de zielige ******* te spreken .................................
Vroeger was een dergelijke ...... vreselijk..... Maar in de hedendaagse tijd hebben we er toch echt weer hard één nodig..... Al is het alleen maar om de zooi op te ruimen.... Overigens, de linkse van tegenwoordig zijn wel zij die waarvan de grootouders in de oorlog fout waren..... Bijvoorbeeld Lodewijk Asscher waarvan zijn opa en of oma in de joodse raad zat en elke jood aangaf.... Nu verzieken zij de wereld als nog voor een ander ))))) En beschuldigen ieder die anders denkt van facisme)):)) Zonder dergelijke personen was er nu misschien wel geen probleem geweest?

dcb76-hitleronchristianity.jpg
 
hitler-nephew-hey-europe-miss-me-yet.jpg


had nog liever gehad dat deze man nu aan de macht is dan de huidige leiders die we hebben,dan hadden we tenminste nog een beetje zelf respect en waardigheid behouden
 
If anyone would like to debate me on any specific points of my full interview with Henrik, I would be more happy to do so. I am even willing to go in solo versus a whole group of philo-Semites and anti-Whites. The truth is on my side and always has been. Here are just a few bullet points I can back up with mounds of evidence:

  • Jews call non-Jews “goyim,” which translates directly to “cattle,” but really means “slaves.”
  • Jews currently dominate banking, media, academia, corporations, and government.
  • Being 2% of the US’s population, and much less worldwide, jews are incredibly over-represented in powerful positions. Ergo, jews have jewish privilege.
  • Jews played a huge part in the trans-Atlantic slave trade, but use their media to blame it all on White people, many of whom were actually being enslaved at the time. Irish and Scots were mass-murdered and enslaved after Cromwell came to power in England and allowed Jews back into the country. Ergo, jews should have jewish guilt.
  • Jews have been relentlessly promoting the idea of White privilege and White guilt.
  • Jews have been behind the massive third world immigration into the White world, which amounts to a slow genocide against Europeans.
  • Jews want US-funded Israel to be only for jews, but insist all White countries become multicultural.
Hell, I am even willing to discuss the most polarizing figure of the last aeon.

jfk-hitler.jpg


Yes, I will defend Hitler and his actions, as people need to discover the truth.

We have been lied to about almost everything by the jewish media, which has spoon-fed us complete bullshit about “Nazis.” It should be quite telling how many sync-heads say that the connections they find in the carefully crafted cabalistic crap of Hollywood are just the manifestations of some magical mystery. Yet when real researchers go outside of the box and start putting the pieces together to form a bigger picture, taking back control from the damned deceivers, we are said to be part of a nefarious plot. How can any honest person not look at the mainstream media and see a huge Kosher conspiracy?

Stanley Kubrick, a jew who was well-known for encoding his movies, has a great quote on this matter.

hitler-was-right.jpg


Frederic Raphael, who authored the Eyes Wide Shut script for Kubrick recalled that Kubrick once remarked that “Hitler was right about almost everything,” and insisted that any trace of Jewishness be expunged from the “Eyes Wide Shut” script. Kubrick’s bizarre relationship to his own ethnicity deeply troubled Raphael, a fellow Jew.
 
Het land van 15 miljoen mensen, eh diversiteitspolitie.
 
na een halfuur nog geen tegenreacties ,hoe is dat mogelijk :)
 
na een halfuur nog geen tegenreacties ,hoe is dat mogelijk :)
Ik durf niets te posten! Straks slepen ze me nog voor de rechter. Gaan er weer mensen lopen jammeren. Helaas zijn WIJ de ware slachtoffers van WO2 en hingen hun nog in de bomen, en woonde in grotten in gebergten in de woestijnen
 
Mag een joodse keppel dan ook?
 
Wat zou het mooi zijn als een Pastafari de toestemming krijgt om met een vergiet op zijn hoofd te patrouilleren. :roflol:

k027o4.jpg
 
Back
Naar boven