XXL Nutrition

Waanzin - Amsterdamse politie wil hoofddoekje toestaan bij uniform

Bezoekers in dit topic

Toen ik op de basisschool zat kwamen er een paar Afrikanen bij me in de klas. De eerste negerts van de school.... De lerares had speciaal voor die dag een hoofddoek en een lange soepjurk aangetrokken. Dat die gasten niet wisten hoe oud ze waren, ze wisten immers hun geb. datum niet maakte niets uit.. Zo lang ZIJ zich maar geniaal voelde en vooral erg welkom thuis !!!!! Je moet er toch niet aan denken dat zo'n zielige eenvoudige ...............
 
:D:D:D:D:D Dit soort liederen horen we nu zelf goed te maken door ons eigen land te laten verkloten. We hebben ze als doelgroep immers erg veel pijn gedaan met dergelijke liederen en met boeken als daar zijn ''DE NEGERHUT VAN OOM TOM''
 
Haha is wel een protest tegen discriminatie geloof ik.

Net als deze;
 
Zij zijn immers de waarheid, de weg én de verlossing bovendien.
 
220px-Schaumkuss-1.jpg


Even zonder gekheid, ik denk dat veel donkere mensen niet zo bezig zijn met dat hele racisme debat of zich uitspreken. Het zijn volgens mij juist vaak die nederlanders met extreem deugfilter/ SJW's/bounty's/groenlinks muffe typetjes die telkens zeiken, zaniken en zwarte pieten over racisme jegens gekleurde medemensen. En types als Sylvana Simons, maar dat is voor haar en anderen niets meer dan een verdienmodel.

Mocro's zijn vaak een ander verhaal. Net als Turken/ Antillianen <35 jaar. Die voeren steevast de bekende lijstjes aan en krijgen wekelijks meer dan genoeg zendtijd bij opsporing verzocht.
 
Laatst bewerkt:
Pleuris Khomeini
 
Back
Naar boven