MuscleMeat

waar apparatuur kopen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

xxxxl

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 jul 2003
Berichten
33
Waardering
0
Hoi allemaal!

Tegenvaller: mijn collega ziet toch maar af van verkoop van zijn halterbank. Jammer! Ik ben dus aan het rondkijken op Internet en zag een mooi apparaat. Graag zou ik jullie oordeel horen. Voor de zekerheid vertel ik nog dat ik flink moet afvallen en nog een beginner ben. (Meer info over mij in de thread 'Thuis trainen en flink afvallen'.)

De link (ik hoop dat het werkt): http://www.fitnesssport.nl/krachtsport.htm

Wat vinden jullie van de SP4? Iemand ervaring met dit apparaat of deze zaak? Het is wel een flinke aanschaf, maar het lijkt me dat ik als beginner dit apparaat niet snel ontgroei.

Andere suggesties zijn ook welkom natuurlijk.
 
Dan zou ik toch maar naar een fitnesscenter gaan :)
Die spullen zien er echt niet stevig uit en zijn veel te beperkt
 
'Variant op bankdrukken' > ik zie enkel iets dat op een peckdeck moet lijken en dat is een variant op flyes.
Sorry maar het ziet er me maar vrij amateuristisch materiaal uit !
 
En als je dan toch koste wat kost thuis wil trainen ga dan voor een verstelbare bank met dumbbells en een barbell met losse schijfjes zodat je constant kan switchen.Met enkel een verstelbare bank 2 DBs en 1 BB + de nodige schijfjes ervoor kan je alles maar dan ook alles trainen.Meer als op die machine en steviger als op die machine !
 
LOL ik zat bij de foute te kijken 8)
Die sp4 lijkt me wel goed.
(Ik dacht dat t dat 2e apparaat was , excuseer!)
 
ik zou toch echt naar een sportschool gaan. na verloop van tijd doe je dat toch wel..gegarandeerd:thumb:
en staat dat ding thuis stof te vangen, de sportschool motiveert ook beter, als je er eenmaal bent moet je ook gewoon aan de bak plus dat je na verloop van tijd op dat appaaraat echt bent uitgekeken en enkel voor de evrandering wat anders wil.

ik zou er echt goed over nadenken om een sportschool op te zoeken.
t scheelt je op langer termijn zeker wel t nodige geld
 
Back
Naar boven