Fitness Seller

Waar bestellen jullie je whey eiwit shakes supplementen?

Bezoekers in dit topic

joeyy

Cool Novice
Lid geworden
1 jan 2019
Berichten
35
Waardering
9
Lengte
2m01
Massa
107kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

Ik bestel al ruim 4 jaar bij body en fit whey perfection er word gezegd dat het niet goed is.

Ik ben benieuwd bij welke leverancier jullie het bestellen en waarom?
 
In het verleden XXL, tegenwoordig het meeste bij Bulkpowders en kleine dingetjes bij willekeurige andere winkels.
 
XXL Nutrition, goede kwaliteit, prijs, service, assortiment en smaak. Ik bestel zo goed als alleen hun eigen merk.
 
XXL Nutrition heb vertrouwen in hun producten en voor kwaliteit wil ik wel iets meer betalen!
 
XXL want goede prijs en kwaliteit!
 
MyProtein wanneer er 30/40% korting actie is, labtesten zijn prima dus tevreden mee. Smaak is misschien iets anders als xxl maar best te drinken.
 
XXL nutrition.
 
XXL Nutrition.........nog nooit problemen mee gehad, prima producten!
 
Hun eiwitrepen (die koop ik het meeste) behoren echt wel tot de lekkerste en goedkoper vind je ze nergens.
 
XXL Nutrition. Gebruik (behalve pre-workouts) geen andere merken dan hun huismerk. Whey delicious gebruik ik al jaren. Ze hebben ook een leuke sportkledinglijn.
 
XXL Nutrition, al 10 jaar.
 
Ben verbaasd dat bijna niemand bulk powders noemt. Altijd scherpe prijzen en goede eiwitwaardes
 
Bulk Powders, MyProtein of XXL, net welk smaakje ik zin in heb :)
 
XXL nutrition, hun lactosevrije shakes zijn goed te drinken, ben ook altijd tevreden over hun vitamines, pre workout etc.
Qua prijs hartstikke degelijk, naar mijn mening.
 
Back
Naar boven