XXL Nutrition

Waar bestellen jullie je whey eiwit shakes supplementen?

Bezoekers in dit topic

Action :cool: nee maar ff serieus die paar macro's wat verschillen gaat toch niks inbrengen, naja verder zelf ook XXL maar bestel net zo goed als het moet bij B&F.
 
XXL en bulkpowders, beide zéér tevreden!
 
XXL Nutrition.
 
Action ,zeer tevreden
 
Beetje overal.
Body en fit voor de Amerikaanse merken.
Myprotein en bulkpowders voor eiwitten en creatine, stukken goedkoper dan xxl.
Kleding en bepaalde vitamines bij xxl.
 
Vroeger XXL maar vind ze toch prijzig.


Tegenwoordig bulkpowders en XXL vooral proteïne via bulkpowders.
Optimum Nutrition via andere sites puur prijs.
 
Ja, maar topsporters gebruiken het!!!

En die werken ook mee aan de ontwikkeling, HOOR!
 
Ik bestel zelf alles bij xxl nutrition. Had toevallig bij bulk powders psyllium husk besteld en ook wat smaken whey van daar die ze bij xxl niet verkopen en ik moet zeggen dat die smaak en structuur me ook erg goed bevalt. Witte chocolade echt heerlijk en ook blackberry apple crumble.
 
Ja, maar topsporters gebruiken het!!!

En die werken ook mee aan de ontwikkeling, HOOR!
Koop ik voor dat geld toch liever 2 kitjes hgh.
 
Ik bestel alles bij www.weekendwarrior.nl
Daar hebben ze Etixx producten met een mooie korting. Etixx is een topmerk met alleen hele goede kwaliteit. Topsporters gebruiken het en werken mee aan de ontwikkeling van hun producten.
Zulke goede spullen dat je ze zelf via marktplaats over de THT datum probeert te dumpen.

Hypocriet much!

Zelf bestel ik bij XXL.

Forumsponsor, dat heeft een streepje voor.
 
Ik bestel alles bij www.weekendwarrior.nl
Daar hebben ze Etixx producten met een mooie korting. Etixx is een topmerk met alleen hele goede kwaliteit. Topsporters gebruiken het en werken mee aan de ontwikkeling van hun producten.

65 euro voor 1000 gram proteine shake. Dan komen ze ook elke keer langs om je shake voor je klaar te maken?
 
vroeger altijd Performance, tegenwoordig alles via XXL.
 
Back
Naar boven