Fitness Seller

waar creatine te krijgen in belgie? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

insanityy

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
24 jul 2006
Berichten
8.110
Waardering
664
Ik zou graag beginnen met creatine te gebruiken , alleen weet ik niet waar je het kan krijgen in belgie , in welke winkels verkoopt men degelijke creatine? kan niet bestellen.
 
- de grotere Carrefours (hebben Twinlab Creatine maar wel redelijk prijzig)
- de supplementen winkels
- in sommige natuurwinkels
- in sommige sportwinkels (Go Sports bv)

Van waar ben je?
 
Ok ook een beetje posts omhoog krijgen. Maar als je gaat komen met een vraag waar kan je creatine kopen... dan kan je ook zo'n antwoord verwachten!!!

Is toch gewoon in elke ****ing gezondheids, reform sport zaak te krijgen???
 
- de grotere Carrefours (hebben Twinlab Creatine maar wel redelijk prijzig)
- de supplementen winkels
- in sommige natuurwinkels
- in sommige sportwinkels (Go Sports bv)

en..
- in elke lokale apotheek ;)

(heb trouwens nu crea mono Deba Pharma vandaar)
 
waarom kan je niet bestellen?Heb je geen internet ofzo ;)
 
jawel , maar geen bankkaart ;) , en m'n ouders willen zo'n ''brol'' niet bestellen.

@robke78 : ik ben van torhout en naar mijn weten zijn er niet zo veel winkels waar je creatine kunt kopen in de buurt , kun je in het kruidvat creatine kopen?
 
nee int kruidvat ni of ze moeste hun producten lijn zwaar hebben verandert :rolleyes:

Ga gewoon eens langs bij de apotheek en vraag het gewoon tis geen hard drugs ofzo.
Torhout is een redelijke grote stad hebde ze zo geen gezondheidswinkeltje die hebben het wss ook
 
jawel , maar geen bankkaart ;) , en m'n ouders willen zo'n ''brol'' niet bestellen.

@robke78 : ik ben van torhout en naar mijn weten zijn er niet zo veel winkels waar je creatine kunt kopen in de buurt , kun je in het kruidvat creatine kopen?

overschrijving misschien?
Bij de meeste sites kan je met overschrijving betalen
Ik heb ook geen visa hoor, is alleen nodig als je uit amerika besteld
->xxl nutrition
 
decathlon, apotheek
 
In de gym zou ik zeggen.
Daar kan je meestal toch vanalles kopen.
 
kost veel te veel in gym meestal dubbel van normale prijs wat ik kan begrijpen

In mijn gym betaal ik de meeste supps voordeliger dan in andere shops. Als je gym owner zo slim is om alles in grote aantallen te bestellen, en meestal vanuit het buitenland, dan krijg jij hier ook je voordeel van.
 
Back
Naar boven