MuscleMeat

waar de heck vind ik volkoren pitabroodjes???

Bezoekers in dit topic

Santoz zei:
Het zijn een soort van graan-pannekoeken, hier kan je het op elke straathoek in elke pitabar krijgen ???
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:meal: :meal: :meal: :lick:
 
dat kan je gewoon bij de supermarkt kopen man.. ligt bij de taco's en shit ;)
 
RobertHosper zei:
btw..vorige keer leefde ik 7 dagen dagen per week op low carb met zwaar trainen drbij..begin ging goed..tot 2 maanden...werd alleen maar slapper en duizelig..ik heb t zo 5 maanden volgehouden, dus 24 weken nonstop low carb...dat werkte dus niet:(


dus mss dat refeed dagen wel voor gewichtsverlies gaan zorgen, cker proberen als ik jou was.
 
ga het deze keer volgens BFFM proberen:) baat het niet dan schaadt het niet..enne...dan zou ik ook niet weten wat wel werkt:D
 
Bij de SUPERDEBOER hebben ze volkoren afbak stokbrodjes. 120 gram p/st. Prijs 2 stuks voor 0.90 euro.
 
Voor een refeed zou je juist wel witbrood mogen, vooral in het begin van de refeed vanwege de hoge gi, wat jij gaat doen is gewoon een carb up/carb cyclen, een dag hoger in kh gaan zitten om je lichaam niet aan het dieeten te laten wennen, wat overigens zeker geen verkeerd idee is tijdens het cutten

Lees als je wilt refeeden deze 2 artikels van burn

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=16423

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=18233

Als je gewoon een dag hoger in kh wilt gaan zitten, 1 en/of later misschien 2x per week zou ik het gewoon bij complexe carbs houden, zou sowieso geen simpele koolhydraten/suikers nemen tijdens het cutten maar das mijn ervaring

Refeeds doen voor mij persoonlijk weinig, het is op het moment leuk omdat je ff wat dingen kan eten die je normaal niet in je dieet tegenkomt, simpele koolhydraten/suikers enzo maar gewoon 1 hele dag normaal flink eten maar dan de goeie dingen vind ik veel relaxter
 
Ik werkte zelf bij een pitabroodbakker :D, wij maakten ze ook in volkoren. Het merk heet yona. Deze verkopen ze bij redelijk veel winkels zoals slagerijen e.d omdat er niet heel veel fabrikanten zijn in nederland die pita broodjes maken.
 
Onemike zei:
Ik werkte zelf bij een pitabroodbakker :D, wij maakten ze ook in volkoren. Het merk heet yona. Deze verkopen ze bij redelijk veel winkels zoals slagerijen e.d omdat er niet heel veel fabrikanten zijn in nederland die pita broodjes maken.

thnx bro..geweldig!we hebben zelfs hier shoarma en pitabkkers:D
 
Gorilla-Man zei:
Voor een refeed zou je juist wel witbrood mogen, vooral in het begin van de refeed vanwege de hoge gi, wat jij gaat doen is gewoon een carb up/carb cyclen, een dag hoger in kh gaan zitten om je lichaam niet aan het dieeten te laten wennen, wat overigens zeker geen verkeerd idee is tijdens het cutten

Lees als je wilt refeeden deze 2 artikels van burn

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=16423

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=18233

Als je gewoon een dag hoger in kh wilt gaan zitten, 1 en/of later misschien 2x per week zou ik het gewoon bij complexe carbs houden, zou sowieso geen simpele koolhydraten/suikers nemen tijdens het cutten maar das mijn ervaring

Refeeds doen voor mij persoonlijk weinig, het is op het moment leuk omdat je ff wat dingen kan eten die je normaal niet in je dieet tegenkomt, simpele koolhydraten/suikers enzo maar gewoon 1 hele dag normaal flink eten maar dan de goeie dingen vind ik veel relaxter

thnx bro..hier heb ik weer wat aan:D
 
pitabroodjes verkopen ze gewoon bij de supermarkt(Dirk van de Broek, Boni) ligt meestal bij de afbakbroden en beschuit e.d.

Heeft wel goede voedingswaarden trouwens per 100 gram:
8,8 Eiwit
55 Koolhydraten
1,3 vet
 
denysis zei:
pitabroodjes verkopen ze gewoon bij de supermarkt(Dirk van de Broek, Boni) ligt meestal bij de afbakbroden en beschuit e.d.

Heeft wel goede voedingswaarden trouwens per 100 gram:
8,8 Eiwit
55 Koolhydraten
1,3 vet

jep dat wel..maar ze zijn van wit meel gemaakt..hetzelfde als witbrood waar juist geen cpmplexe carbs in zitten..ik moet juist volkoren producten hebben in de cut...
 
Back
Naar boven