Fitness Seller

Waar de tonijn bij te zetten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Yep,

Ook ik moet er aan geloven. :(

Ondanks dat ik het naw niet lekker ga vinden, komt er toch elke dag 140gr tonijn (uitleggewicht) op waterbasis bij. Maar waar in m'n voedingsschema kan ik dit het beste stoppen? Ikzel denk bij m'n maaltijd van 16.00u. Maar misschien dat jullie nog ideeen hebben?


7.30
¼ liter halfvolle melk vermengd met brinta en ‘langzame’ eiwitten + 4 boterhammen met honing + eetlepel LCT olie + 2x vitamineC

10.00
4 boterhammen met dik kipfilet

12.00
±275 gram zilvervlies rijst met gebakken ei* + 3x vitamineC

13.00
Banaan + 1x fruit (mandarijn of kiwi)

14.00
4 boterhammen met dik kipfilet + ½ liter magere kwark vermengd met kaneel (en zoetstof voor de smaak)

16.00
±250 gram pasta + 1x fruit (mandarijn of kiwi)

18.15
avondeten + 1x multivitamine en 3x vitamineC

tijdens trainen
Carbo drink

direct na trainen
¼ l. shake bestaande uit Whey en Dextrose (2:1)

½ uur na trainen
4 boterhammen pindakaas + ½ liter magere kwark vermengd met kaneel (en zoetstof voor de smaak)

voor slapen
¼ liter halfvolle melk vermengd met brinta en ‘langzame’ eiwitten + eetlepel LCT olie + 2x vitamineC


tussen 9.00 en 13.00
1,5 liter water

tussen 13.00 en 17.00
1,5 liter water

* per 350 gram droge zilvervliesrijst (= 1 week) komen 12 eieren, waarvan 8 zonder dooier.
 
Waarom die kaneel in je kwark? Voor die insuline gevoeligheids eigenschappen hoef je die toch alleen in je post workout shake te stoppen?
 
Smaakt ook beter. :p
 
Bah!

't Smaakt een beetje naar gezouten kip en het stinkt als de hel. :(

Erg zout en niet echt voor herhaling vatbaar denk ik.
 
Ik eet het voor ik ga slapen, meestal 250gram kwark en blikje tonijn.
Anders meur je de hele dag uit je bek :D
 
lijkt me idd om 16.00, maar wat nou smerig? vreten zal je:D
anders eet je m door de pasta heen of met sambal
 
idd... doe ik ook met sambal
 
die pasta en rijst is dat onbereid gewogen ???

zo ja, de tering!!

zo nee, onbereid wegen!
 
Heb al een tip gehad op de sportschool voor de tonijn:

Blikje openen, dekseltje erop laten zitten en onder de kraan 'schoon' spoelen tot de smaak eraf is. :D


En wat ik eet is gekookt, het komt 'droog' neer op ongeveer 350gr rijst per week en 500gr pasta (resp. 70gr en 100gr per dag).



/edit:
Ik blijf trouwens die gozer in ErEf z'n icoon echt een bruut mooie fysiek hebben.

Wie is 't?
 
Originally posted by MrJ
Heb al een tip gehad op de sportschool voor de tonijn:

Blikje openen, dekseltje erop laten zitten en onder de kraan 'schoon' spoelen tot de smaak eraf is. :D


Zo doe ik het ook alleen gooi ik het in zo'n grote keukenzeef spoel wat makkelijker uit ;)



Groeten bigboy25.
 
Originally posted by MrJ

/edit:
Ik blijf trouwens die gozer in ErEf z'n icoon echt een bruut mooie fysiek hebben.

Wie is 't?

Dat meen je niet???

DAT mn jongen.... is nou Flex Wheeler. :D
 
Originally posted by MrJ

Ik blijf trouwens die gozer in ErEf z'n icoon echt een bruut mooie fysiek hebben.

Wie is 't?
Ik vind de avatar van Kale een beter fysiek hebben ;)

Ik doe tonijn mengen met stukjes augurk en tomaatsaus... dan krijg je het zo weg en is het nog lekker ook.
 
Originally posted by Robin


Dat meen je niet???

DAT mn jongen.... is nou Flex Wheeler. :D

Damn, tijdje geleden denk ik dan. :)


Ik zal igg ff kijken waarmee ik m'n tonijn morgen ga mengen, tnx!
 
Originally posted by MrJ
Heb al een tip gehad op de sportschool voor de tonijn:

Blikje openen, dekseltje erop laten zitten en onder de kraan 'schoon' spoelen tot de smaak eraf is. :D



:s

ik laat m'n tonijn nooit helemaal uitlekken, word ie droog van en krijg je 'm dus ook moeilijker weg

als ik echt geen zin heb in tonijn (wat raar of zelden gebeurt :) ) doe ik er wat ketchup onder

wat melk is ook altijd handig om die tonijn door te spoelen
 
Eet de tonijn meestal met groenten en een likje sambal of chilisaus of vermengd met ei opgebakken .

Espi
 
tonijn met ei... ga ik vandaag ook maar uns proberen!!
Tonijn wordt idd wel erg droog als je hem zo spoelt,
en normaal is hij al zo droog! Ja je moet er wat voor over hebben hè!!
 
Nee sorry, zelfs nadat ik het met water omgespoeld heb krijg ik die troep echt niet naar binnen... :barf:
 
eet het dan niet... ze zeggen wel je moet er wat voor over hebben maar daar ben ik het niet mee eens. niet als er genoeg alternatieven zijn. het is voor mij een hobby en een sport en het eten, trainen moet allemaal leuk blijven (gehalve dat cutten, grrr)
 
Originally posted by MrJ
Nee sorry, zelfs nadat ik het met water omgespoeld heb krijg ik die troep echt niet naar binnen... :barf:
Deed het vroeger op toastjes met heinz tomatenketchup.
Tonijn op een bord, ketchup erbij, goed prakken en vreten maar.
Tegenwoordig eet ik het gewoon naturel, ik vind het heerlijk :D
 
pff wat doen mensen moeilijk over tonijn eten :S
 
Back
Naar boven