Fitness Seller

Waar doen we het allemaal voor jongens?

Bezoekers in dit topic

Mahatma

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
24 jul 2011
Berichten
2.345
Waardering
265
Lengte
1m83
Massa
68kg
Vetpercentage
23%
Waar doen we dit eigenlijk allemaal voor deze BB lifestyle? Dat was wat in mij opkwam op deze regenachtige donderdag avond. Al deze dedication die bij sommige zo ver gaat dat ze gek worden als er een maaltijd gemist wordt. Wat bereiken we ermee? Een plastic beker en wat handjes die klappen als je het erg goed doet. Wat vreemde blikken op straat, en een hoop vooroordelen. Waarom geven we in godsnaam zo veel op voor deze sport? Is het de passie voor de sport? Is het onzekerheid?

Deel jullie mooie gedachtes op deze regenachtige avond.
 
Elke training of cycle proberen je grenzen te verleggen :D
 
zit bij mij puur tussen de oren. ik voel me er zooooo veel beter door wetende dat ik het maximale uit m'n lichaam probeer te halen.
 
zit bij mij puur tussen de oren. ik voel me er zooooo veel beter door wetende dat ik het maximale uit m'n lichaam probeer te halen.

Ik probeer er juist zoveel mogelijk in te stoppen :D:D.
 
ik voel me beter als ik een prachtig lichaam heb, u mad
 
Iedereen doet het waarvoor hij denkt dat het goed is. Geen 50 kg bij 1.80 zijn of geen 150 kg bij 1.80. Omdat iemand z'n bloed, zweet en tranen er elke training uit wil trainen, omdat dat voor hem de enige manier is om tot rust te komen en er van geniet. Omdat je geen **** geeft om wat andere mensen denken. Om de wijven. Omdat het de sport van goden is.

Take your pick :D
 
Vond het toch wel eens goed om over na te denken, je leeft maar 1 keer, en je maakt een bepaalde keuze, interesting.
 
Gewoon lekker al je energie kwijt kunnen na een dag op kantoor zitten!
 
Iedereen doet het waarvoor hij denkt dat het goed is. Geen 50 kg bij 1.80 zijn of geen 150 kg bij 1.80. Omdat iemand z'n bloed, zweet en tranen er elke training uit wil trainen, omdat dat voor hem de enige manier is om tot rust te komen en er van geniet. Omdat je geen **** geeft om wat andere mensen denken. Om de wijven. Omdat het de sport van goden is.

Take your pick :D

amen!
 
Om energie kwijt te kunnen

En om er als een god uit te zien
 
Geeft me meer zelfvertrouwen.

Vind het leuk om te doen, op de benen training na maar van de andere kant voel ik me k*t als 'm mis.

Wordt sterker.

Vind het leuk om te zien dat ik meer vooruit ga dan de mensen om mij heen in mijn sociale leven. Ik til meer en meer spiermassa. Terwijl ze al langer bezig zijn maar hun onwetendheid die hun stagneert.

Een hobby om trots op te zijn.
 
Ik doe het voor mijzelf. Bodybuilding is een onderdeel van mijn life style, maar domineert zeker niet, heb het goed kunnen toepassen en het heeft mij ook gevormd tot wie ik nu ben.
Gedisciplineerd, doorzettingsvermogen... etc etc
Het gaat mij niet om het geld of roem or whatever, maar de bekers waar jij het over hebt is voor mij een mijlpaal waarbij ik elke dag aan herrinnert wordt dat ik een prestatie heb neergezet die maar tot een paar atleten toegeeigend zijn.
Ik heb naast mijn sport een fulltime baan waarbij ik grote verantwoordelijkheden heb, fulltime vader ben. Het gaat er om dit in goede banen te leiden.
En bb'ing is voor mij een uitlaatklep!!
 
Omdat ik het leuk vind om te doen

En het helpt me trouwens in veel andere dingen in het leven qua discipline
 
Ik doe het voor mijzelf. Bodybuilding is een onderdeel van mijn life style, maar domineert zeker niet, heb het goed kunnen toepassen en het heeft mij ook gevormd tot wie ik nu ben.
Gedisciplineerd, doorzettingsvermogen... etc etc
Het gaat mij niet om het geld of roem or whatever, maar de bekers waar jij het over hebt is voor mij een mijlpaal waarbij ik elke dag aan herrinnert wordt dat ik een prestatie heb neergezet die maar tot een paar atleten toegeeigend zijn.
Ik heb naast mijn sport een fulltime baan waarbij ik grote verantwoordelijkheden heb, fulltime vader ben. Het gaat er om dit in goede banen te leiden.
En bb'ing is voor mij een uitlaatklep!!

Het lijkt erop dat jij het allemaal goed hebt weten te combineren/doseren, hoop dat ik dat ook later zo voor elkaar heb!
 
Puur om m'n dag op te vullen en ik moet iets hebben om mijn ouders hun geld aan uit te geven, buiten mijn gokverslaving dan.
 
Het lijkt erop dat jij het allemaal goed hebt weten te combineren/doseren, hoop dat ik dat ook later zo voor elkaar heb!

Het vergt wel veel plannen. Zou heb ik de verplichting als ik een keer extra wil trainen dit van te voren met mijn kids overleg, want papa kan niet zomaar weg he;)
Naarmate de wedstrijd nadert, weten ze ook dat ik meer tijd hierin ga steken, maar na de wedstrijd maak ik het natuurlijk weer dubbelgoed.
Het gaat er om dit goed met elkaar af te stemmen en dat bereik je door elkaars passie/hobby te respecteren.
 
zonder bb zou ik nog elke dag zitten gamen, skinny fat zijn met 60kg op 1.80. nee sorry ik kies toch echt voor deze, voor de normale mens, extreme lifestyle
 
It's art and I like it! :D
 
Aan jezelf bouwen = progressie = euforie = jezelf epic voelen = total epicness
 
Back
Naar boven