MuscleMeat

Waar erger jij je aan in de sportschool? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sparks79

Huge Freak
Lid geworden
19 mei 2019
Berichten
8.285
Waardering
10.541
Lengte
1m94
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Omdat we het ‘waar lach je om’ topic voor de helft vullen met ergernissen bij deze een heel topic om lekker los te gaan op al die vervelende dingetjes in de sportschool. Echt Hollanders kunnen goed klagen dus ik verwacht veel van jullie.

TS begint:

wanneer ze de ventilatoren zijn vergeten aan te zetten en jij er achter komt als je het wat vreemd warm hebt. Echt irritant.
 
Mensen die het materiaal niet opruimen.

Ergernis nummer één.

ook irritant, mensen die te veel ruimte innemen. Drie toestellen gaan supersetten als het druk is, of zo’n clubje ‘bro’s’ die meer ouwehoeren dan trainen. En dan ook nog eens als een natte krant. Petjes op, truien aan, lange broek, alsof ze godverdomme op het schoolplein staan!
 
Vloggers/youtubers, instagram modellen die alles filmen en er rap vandoor gaan als ze genoeg materiaal hebben.
 
De sportschooleigenaar, die altijd (als ik in de buurt ben) zegt dat je niet zwaar moet trainen.
 
En de skinnyfat mannen, die denken dat ze een goddelijk figuur hebben en uitleggen dat ze zo lam trainen omdat ze anders te gespierd worden.
 
Zogenaamd ‘stoer’ gedrag. Alles waarmee mannetjes hun onzekerheid over hun sexualiteit en lichaam tentoonspreiden.
Heel tof doen omdat je toevallig 3 kilo meer tilt dan een ander (kom maar terug als je een wereldrecord bencht ofzo) of een beetje lachen om iemand van wat kilo te veel ( ja jongetje, als jij 55 bent wil ik die buik nog wel eens zien).

Tegen mij doen ze niet zo stoer, maar ik erger me dood als ze zich gedragen als havo3 op schoolreis.
 
Waarom, wil je niet zien hoe mooi je biceps erbij staan na een paar setjes? :rolleyes:

Ik beken, ik ben een ijdeltuit. Vond mezelf vanochtend er beat goed uitzien met wat pomp in mijn pecs en armen.
 
Kijk mijn profielpic, nee dus.
Tip; vergelijk jezelf met jezelf. Ga je vooruit mag je best blij zijn. Er zijn altijd mensen mooier en lelijker , het is geen wedstrijd met hen. Het gaat erom om het beste uit jezelf te halen!
 
Waarom, wil je niet zien hoe mooi je biceps erbij staan na een paar setjes? :rolleyes:
Ik beken, ik ben een ijdeltuit. Vond mezelf vanochtend er beat goed uitzien met wat pomp in mijn pecs en armen.
Mijn goddelijke lichaam bewonderen doe ik thuis wel. In de gym vind ik dat echt not done.
 
Zogenaamd ‘stoer’ gedrag.
Vooral als dat zich uit in overdreven veel lawaai maken. Ga je thuis ook zo met je spullen om? Voel je jezelf daarmee lekker alpha?
 
Zogenaamd ‘stoer’ gedrag. Alles waarmee mannetjes hun onzekerheid over hun sexualiteit en lichaam tentoonspreiden.
Heel tof doen omdat je toevallig 3 kilo meer tilt dan een ander (kom maar terug als je een wereldrecord bencht ofzo) of een beetje lachen om iemand van wat kilo te veel ( ja jongetje, als jij 55 bent wil ik die buik nog wel eens zien).

Tegen mij doen ze niet zo stoer, maar ik erger me dood als ze zich gedragen als havo3 op schoolreis.
 
Mensen die met merkleding en petje trainen
Jochies die met ze tweeën op de scooter aankomen en vervolgens “pompen” in de sportschool, foto’s maken etc
Kleine ectomorphs die met een godslekker wijf komen aanzetten
Ergenis wanneer ik mijn schijven niet kan vinden omdat ze dan opgeruimd zijn
Mensen die 4 soorten dumbells bij zich hebben

etcetc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven