AndroidHealthClinic

waar erger jij je aan in het uitgaansleven? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

STEELTITAN

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 mei 2005
Berichten
1.982
Waardering
0
erger mezelf kapot aan gozers die de boel verzieken en ruzie gaan zoeken als ze een paar biertjes te veel hebben gehad.
wil jullie mening graag horen :beerbang:
 
Ja ik ook, gister nog een paar van die gasten meegemaakt, dikke kneuzen zijn het.
 
hmm dat kan erg irritantz ijn ok al maak ik dat bijna nooit mee, ben veel te druk de aandacht naar mezelf aan het trekken (gaat vanzelf) en met de dames druk bezig.

narcist jahjah
 
Aan de hoge prijzen.
Weet nog goed dat ik vroeger voor 50 gulden goed lazerus werd.
Niet dat ik daar nu nog behoefte aan heb maar toch.
Bestel nu eens een paar biertjes, evt een hapje erbij, wat ben je dan kwijt?
 
De teringzooi op de grond en de bacoboys met zonnebrillen op in discotheek now that's pathetic.
 
haters, vieze vloeren (onder de glas), slechte muziek, dronken gasten en preutse wijven
 
Ruzies, en die zatte mensen drink zelf niet dus kan soms heel irritant zijn ...
 
Ik heb echt een hekel aan opdringerige en dronken mensen.
 
Oh als ik hier ga beginnen dan moet ik echt om m'n hart denken en kan ik de toetsaanslagen beter bewaren voor m'n log van week 3.
Ik werk er zelf en kan dus eeuwig door blijven jammeren en klagen.

In het kort:
-Agressie
-Moedwillig vernielen
-Dronken mensen
-Sexuele intimidatie


-En wat ik niet snap: Agressie van de jongste groep mensen; jongens van 16-18 jaar die het lef hebben om portiers voor alles en nog wat uit te schelden en dan hun dronkenschap/drugsgebruik naderhand aanwijzen als de schuldige. Wat er uit die bekkies komt geloof je niet. En ze beroepen zich op het feit dat ze jong en klein zijn, dat zij alles mogen zeggen en dat jij het hebt te pikken. Gister ook weer eentje maar die was met een strakke korte actie ineens ontnuchterd hehehe!
 
Wees blij dat jij de jonkvrouwe niet was kerel, weleens pure geschoktheid in iemands ogen gezien? Wel vermakelijk na eerst zo'n grote bek te hebben aangehoord :D
 
Mensen die moedwillig ruzie gaan zoeken
 
DBC01 zei:
Wees blij dat jij de jonkvrouwe niet was kerel, weleens pure geschoktheid in iemands ogen gezien? Wel vermakelijk na eerst zo'n grote bek te hebben aangehoord :D

Ja :).
 
Mensen die de hele tijd zitten te kijken met een blik van: Wat moet jij nou, terwijl ik overal gewoon rondloop met een big smile op men gezicht :D
 
- Ruzie makende mensen.
- Breezahboy's die de hele avond tegen zo'n boksbal aanslaan en zich helemaal de man voelen als er een "geluidje" uitkomt.
- Als er rot muziek wordt gedraait (dan ben ik snel weg).
- En uiteraard de wel bekende biervloeren, omdat sommige mensen het te moeilijk vinden om hun glas terug op een tafeltje te zetten.
 
Ik heb praktisch nooit last van agressief gedrag. In m'n hele 'uitgaanscarriere' hooguit 3 a 4 keer meegemaakt. Irritantste vind ik langzaam barpersoneel.
 
Ik ga niet graag op stap als je kijkt nu en toen de hele tijd mensen die tegen je aanduwen veel te druk.Terijwel dat twee jaar geleden wel meeviel en mensen zijn snel op de teentjes getrapt.
 
DBC01 zei:
Wees blij dat jij de jonkvrouwe niet was kerel, weleens pure geschoktheid in iemands ogen gezien? Wel vermakelijk na eerst zo'n grote bek te hebben aangehoord :D

Wat, heb je je broek laten zakken ofzo??
 
- Mensen die vragen of je drugs voor ze hebt terwijl je ze nog nooit gezien hebt...
- Portiers die mensen een trap omhoog schoppen.
- Mensen die niet weten hoe ze om moet gaan met drugs/alcohol.
- Vieze vloeren.
- Mensen die je ergens gezien hebben en dan willen weten hoe het met je is.
 
bartp zei:
-....
- Mensen die je ergens gezien hebben en dan willen weten hoe het met je is.

Heeeey!! hoestnou? nog uitgeweest? hey maareeh ik ga weer verder checken! later! ..


nietszeggende ongeinteresseerde k*tgesprekken ..
 
Back
Naar boven