XXL Nutrition

waar erger jij je aan in het uitgaansleven? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

- Van mensen die OVERsociaal zijn en denken dat de hele keet om hen draait.
- Het 'opschep-syndroom', "look at me, ik koop het duurste en kom de parking opgereden met een dure bmw"
 
FuzZyBeeR zei:
Heeeey!! hoestnou? nog uitgeweest? hey maareeh ik ga weer verder checken! later! ..


nietszeggende ongeinteresseerde k*tgesprekken ..


Hahaha inderdaad, dan hebben ze je weleens gezien. Geven ze een hand, vragen ze hoe het is en dan loop ik door. Beetje kansloos.
Ik irriteer me aan mannetjes die denken dat ze breed zijn en gaan lopen beuken om er langs te moeten, terwijl een simpel tikje op de schouder al genoeg is. Ruzie makende mensen heb ik ook een serieuze hekel aan, ook al is het niet eens met mij. Laatst stond ik ook met wat vrienden in de McDonalds om 4.00 's nachts ofzo. In de rij naast ons stoot een man per ongeluk een andere vent (..jullie mogen raden welke afkomst :rolleyes: ) aan. Die andere vent gelijk helemaal trippen en dingen zeggen als "Waarom sla je me?!". En ze stonden alweer voorhoofd tegen voorhoofd. Gelukkig was er beveiliging anders had het weer zeker op vechten uitgelopen. Oh wat heb ik daar een hekel aan zeg. Als je zo nodig je frustraties moet uiten, koop dan een boksbal ofzo.

Arrogante wijven heb ik trouwens ook een hekel aan. Die gaan uit met het idee dat ze constant bekeken worden en zich heel erg lekker voelen. Een simpele vluchtige blik is dan al genoeg om een verontwaardigde, al dan geen gezeik terug te krijgen. Beetje jammer.

Als je een halfuur bij de bar moet wachten op één drankje is trouwens ook erg vervelend..
 
Ruzie is echt zo gaar.

Gister gingen er nog 2 los op elkaar. wat bleek nou, de reden was dat de ene vond dat zijn hond (ja, je leest het goed; een hond, zo'n harig beest) beter was dan die van die andere gozer... ??? :D :rolleyes:

en als je naar de plee loopt en je kijkt even iemand aan die daar ook staat: "wat kijk je nou joh!" . Dat gebeurd bij mij nooit eigenlijk, maar ik heb het vaak genoeg gezien.

verder inderdaad een hekel aan vieze vloeren. (glas enzo)

verder maak ik me nergens druk om. houd me niet bezig met zielige ruziezoekende mannetjes.
 
Moob zei:
Ruzie is echt zo gaar.

Gister gingen er nog 2 los op elkaar. wat bleek nou, de reden was dat de ene vond dat zijn hond (ja, je leest het goed; een hond, zo'n harig beest) beter was dan die van die andere gozer... ??? :D :rolleyes:

en als je naar de plee loopt en je kijkt even iemand aan die daar ook staat: "wat kijk je nou joh!" . Dat gebeurd bij mij nooit eigenlijk, maar ik heb het vaak genoeg gezien.

verder inderdaad een hekel aan vieze vloeren. (glas enzo)

verder maak ik me nergens druk om. houd me niet bezig met zielige ruziezoekende mannetjes.

Heb ooit zo es boel gehad toen ik ging zwemmen in duinrel. Een of andere scheve loezer stond mij en m'n vriendin aan te kijken. Ik zei hem: "Wat is 't maat? Heb ik wat van je aan?" Hij begon ik weet niet wat in't rotterdams uit te slaan. Ik verstond er geen reet van. Bon, ik keek de andere kant op. Had al snel begrepen dat ie scheef was. Daarbij stond er een surinaam naast van 1.90m. Had beter niet zo tough geweest :D

Toen we de trapjes van de glijbaan naar boven gingen en ik hem passeerde haalde ie 2 keer uit. Die sterren die rond de cartoons hun hoofd draaien, die tekenen ze niet voor niets hoor. Zag echt werkelijk witte stippen voor me ogen.. Heb geïncasseerd maar was "totalloss".

Die kerel was gek :mad:

Verder heb ik het te doen met bacoboys.. Vooral de wannabe "knap", en dan vooral de mannen. Haar in detail goed gekamt, kilo gel, laatste nieuwe snob kleding en daar staan ze dan in de discotheek. Meer naar zichzelf te kijken dan naar het vrouwelijk schoon.
Meestal kerels die er niet uitzien die schuilen achter al de glitter en smooth shit die ze aanhebben.

Waar doen ze het toch voor? Vrouwen moeten er (amper) niets van hebben en mannen ook al niet.. Bovendien doen ze het toch niet voor zichzelf??
 
Laatst bewerkt:
DBC01 zei:
weleens pure geschoktheid in iemands ogen gezien? Wel vermakelijk na eerst zo'n grote bek te hebben aangehoord :D

Vaak zat. Prachtig idd! :D
 
Lui die semi-opzettelijk op mn poten gaan staan, maar volgens mij ligt het ook heel erg aan de tent waar je naar toe gaat, ik heb het idee dat in sommige discotheken veel gefrustreerde josti's rondlopen. Volgens mij kan ook met een goed deurbeleid veel voorkomen worden, hoewel er tegenwoordig wel heeeel veel losers rondhobbelen met om zich een een aura van bekrompenheid en frustratie.
 
Langzaam barpersoneel zuigt evenals de prijzen.
Popi-mensen.
Mensen die je vaag kent verder nooit ziet maar een praatje met je aanknopen omdat ze dronken zijn.
Gore vloeren waardoor mijn broek en schoenen vies worden :o(zeikerd I know)
Rook van die klote sigaretten waardoor ik het heel benauwd van krijg.
 
De prijs van een pilsje is te duur....daarnaast kan je nie eens fatsoenlijk staan... staan ze tegen je aan te porren
 
Trendy clubs waar iedereen zwaar opeengepakt in z'n beste kleren een beetje stoer staat te doen mijd ik ook als de pest, is alleen jammer dat daar ook best veel paalbare wijven komen.
 
Vadsige rooklucht! :mad:
(Ben een heel klein beetje asmatisch, en wanneer er flink op los gebeukt moet worden en er een josti naast me staat met zijn peuk en de hele tijd zijn kaklucht in mijn gezicht blaast krijg ik het benauwd).
 
Ja die was ik ook vergeten, die rooklucht. tis eigenlijk bezopen dat het nog steeds gewoon kan. ik zal blij zijn als er weer een frisse lucht hangt in uitgaanscentra.
Bovendien stinken je kleren de volgende dag enorm naar rook.
 
Hmm ja dat handje geven dan vragen hoe het is en einde gesprek vind ik zo kansloos....
Ik zelf zou het nooit doen maar als ik uitga moet ik toch een xof10 op een avond zon klef handje drukken..
 
- langzaam barpersoneel, is het echt zo moeilijk om eens je kop op te heffen en te kijken of er iemand staat te wachten? onlangs stond ik een kwartier te wachten bij een quasi lege toog op een drankje, en toen die derde been zag dat ik redelijk geirriteerd raakte zei hij dan nog dat ze niet kunnen vliegen. jongens toch.

- k*tgasten die overal ruzie zoeken en denken dat ze zo zwaar de man zijn, terwijl het net erg trieste figuren zijn. en die kom je in alle geuren en kleuren tegen hoor: technoventjes die fel kijken naar iedereen die passeert, wannabe 50-centers, metalgasten die zich veel te stoer vinden en ga zo maar verder.

- zowat alles wat hier al gezegd geweest is:)
 
trouwens, het is niet voor niets maar metalgasten vind ik over het algemeen veel vriendelijker en losser in het uitgaansleven, die ga je toch ook niet zo vlug op de vuist zien gaan denk ik ... nuja er zijn overal wel uitzonderingen.
 
Ik heb zo'n hekel aan van die arrogante eikels die altijd rondlopen. zijn meestal van die standaard figuren, wenkbrouwpiering in, 2 kilo gel in je haar, de "hipste" kleding en natuurlijk kan de zonnebril niet ontbreken in de disco. Altijd dat gebeuk als je ergens door moet, als je het gewoon vraagt ga ik ook wel aan de kant. Soms als ik het echt zat ben doe ik net of ik gek ben en blijf ik dus gewoon staan waar ik sta als er iemand tegen me aan loopt te rijen als hij er door moet. Ben nu 120 kg, dus ze doen hun best maar :fu: Dat gebeuk op de dansvloer vindt ik ook altijd zo irritant. Staan ze maar een beetje tegen je aan te beuken daaro, wordt er leip van. Als ik merk dat ze echt met opzet aan het beuken zijn geef ik er meestal 1 een gigantische beuk terug en dan is het weer een kwartiertje rustig. Doe het ook liever niet, maar goed, ze weten dan wel dat ze moeten stoppen. Dan zijn er nog andere kleine dingen zoals langzame barmedewerkers, arrogante uitsmijters die voor de gein af en toe een paar tikken uitdelen en hun handje ophouden als je eruit wilt. Voorbeeld: ik ging een keer uit, maat van mij was stomdronken, en wilde even naar buiten voor wat frisse lucht om een beetje bij te komen. Ik liep met hem mee, we wilden naar buiten, legde het verhaal uit aan de uitsmijter die bij de deur stond. Vertelde hij doodleuk dat dat ons wel 2 muntjes zou kosten. Arrogante zak.
 
Corax zei:
trouwens, het is niet voor niets maar metalgasten vind ik over het algemeen veel vriendelijker en losser in het uitgaansleven, die ga je toch ook niet zo vlug op de vuist zien gaan denk ik ... nuja er zijn overal wel uitzonderingen.

Klopt, vaak zijn het de "metalgasten" die veel relaxter zijn. Hebben vaak geen grote bek en doen niemand kwaad, tenminste, dat zijn mijn ervaringen. Als je ruzie hebt ik een uitgaansgelegenheid zijn het 9 van de 10 keer de "Lonsdale jeugd" of allochtonen.
 
Corax zei:
wannabe 50-centers

Juist, afgríjselijk dus, niggers in fluorescerende plastic pyama's bleh. Verder erger ik me ook aan van die brullende wijven, meestal zijn ze heel dik en toch halfnaakt gekleed en hebben ze net de verkeerde make up op. Dan slaan ze de arm om elkaars schouders, zo'n vieze groene breezer in de andere hand, kop in de nek en blèren mee met de klote apreski muziek.

Daarom ga ik nooit naar apreski bars ik haat dat toch. De r&b zalen zijn al niet veel beter want daar loopt het plastic pyama volk. Dan kijk je naar een leuk vrouwtje en bedenk je wat je tegen haar zóu kúnnen zeggen en meteen komt er een neger aangesneld die je een boze apen blik toe werpt.

Vervolgens gaat de nigger tegen het meisje aanrijden, haar semi wannebee in den aersch penetrerend, meisje wringt zich los. Meisje kijkt boos, neger kijkt boos terug. Neger scheld, meisje gaat weg. Jij kijkt nu naar een neger, die nog veel bozer terug kijkt.

Verder haat ik de dronken/onderinvloedzijnde figuren in house area's die voor je blijven hakkûh als je door wil of om welke reden dan ook en je dan heel quasi cool aankijken. Vooral omdat ze ook een rotkop hebben en ergerlijke lichtgevende sportschoenen dragen alá de plastic niggerpakken. De vrouwen daar zijn trouwens ook lelijk.

Ook de plakkerige bierplassen op de vloer zijn me een doorn in het oog, evenals toiletten die van de pis en peuken aan elkaar plakken. Krrrssj krrj hoor je dan onder je schoenzolen, waarna er een of ander lomp onderkinnenboertje je stoer taxerend aankijkt en zich uit angst moet beheersen iets te brallen over breed en macho zijn.

Portiers met strakke hempjes aan die snauwerig en attituderig doen zijn ook irritant trouwens. Evenals dronkelappen die tegen je aan gaan lallen "urhghl w'rom drink juh colah Bierrrr mot je zoepe mang!"

Metalgasten die zichzelf super alternatief vinden in een doorsnee discotheek en nors en tegendraads doen omdat ze "de muziek k*t vinden, metal roels" ga dan godverredemme naar zo een achterstallige metal bar ipv naar een normale bar. Ik vind alto's toch al afschuwelijk, helemaal als ze op zo'n manier hun coolheid ten toon komen spreiden.

En mensen die overdreven hip dansen. En marokkanen langs de kant. Mensen die jointjes rollen op de plee's/aan de rand van de zaal. Doe dat toch buiten man.

Eigenlijk ga ik bijna nooit meer uit.. ik denk dat ik wel weet waarom dat is :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Ik erger me aan shiny happy people, homo's en aggressieve niggers.
 
De alto's die geen MTV kijken, omdat het commercieel is en zichzelf echt heel speciaal vinden, vind ik ook erg irritant. Ik draag zelf ook redelijke baggy jeans en luister ook vooral rock/punk enzo, maar ben ik nu alto?
Ik snap echt niet wat is er met die mensen is, zijn ze nou zo bekrompen of willen ze gewoon zo graag anders zijn? Ik heb echt een hekel aan mensen, die anders zijn, puur omdat ze anders WILLEN zijn en ermee te koop lopen. Niet omdat ze zich nou eenmaal zo voelen. Volgens mij is de helft van de "gothics" ook gothic om die reden..

Mensen die gek doen op de dansvloer vind ik trouwens prachtig. Als een of andere debiel echt de vogeltjesdans gaat lopen doen op de muziek, daar kan ik echt van genieten. Uitgaan is om gek te doen toch? Ik heb ook schijt aan iedereen (op de manier van "wat vinden ze van me?") als ik op dansvloer sta. Ik val er niemand mee lastig en het zal me een worst wezen wat ze ervan vinden. Als ik me daar eens druk om zou moeten gaan maken, dan zou het allemaal wel heel zwaar worden.
 
Tractortje zei:
Mensen die gek doen op de dansvloer vind ik trouwens prachtig. Als een of andere debiel echt de vogeltjesdans gaat lopen doen op de muziek, daar kan ik echt van genieten. Uitgaan is om gek te doen toch? Ik heb ook schijt aan iedereen (op de manier van "wat vinden ze van me?") als ik op dansvloer sta. Ik val er niemand mee lastig en het zal me een worst wezen wat ze ervan vinden. Als ik me daar eens druk om zou moeten gaan maken, dan zou het allemaal wel heel zwaar worden.

MightyDuck zei:
En mensen die overdreven hip dansen.

:shoot:

:D
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven