Fitness Seller

waar erger jij je aan in het uitgaansleven? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dikke mensen. Gadverdamme man.
 
Waarom denk je dat ik het neerzette Mightyduck :D
 
Tractortje zei:
Waarom denk je dat ik het neerzette Mightyduck :D

Sterf dansvloer-spast! :cool:

Jij bent er zeker zo een:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:
 
van die extreem drukke tenten waar je niet kan bewegen, dat brengt mn bloed aan t koken
 
MightyDuck zei:
Sterf dansvloer-spast! :cool:

Jij bent er zeker zo een:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:


Vogeltjesdans doen op hardcore is de bom! :D

En herman ook! :roflol:

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers ...
 
Tractortje zei:
Meen je toch niet serieus hoop ik? :rolleyes:
Hoezo niet... Ik erger me ook aan dikke mensen. Dus ook als ik op stap ben. :cool: Het is gewoon vies...
 
MightyDuck zei:
Sterf dansvloer-spast! :cool:

Jij bent er zeker zo een:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:



:roflol: :roflol: :roflol: :booty: :p
 
bartp zei:
Hoezo niet... Ik erger me ook aan dikke mensen. Dus ook als ik op stap ben. :cool: Het is gewoon vies...

Sorry, maar dit vind ik echt gewoon asociaal. Ik ga er verder ook niet op in, want ik kan er nogal pissig om worden. Mijn onderschrift zegt genoeg, ik hou van dikke mensen.
 
bartp zei:
Hoezo niet... Ik erger me ook aan dikke mensen. Dus ook als ik op stap ben. :cool: Het is gewoon vies...

Meen je dit echt serieus? Dus als jij een dikke vent ziet in een uitgaansgelegenheid vindt je het bij voorbaat al een eikel en ga je je aan hem lopen ergeren terwijl het een super gozer kan zijn die niks of niemand kwaad doet?
 
Te drukke tenten zeer irri. Te lang wachten op je drinken (heb een keer gehad dat ik ong. 30 min, moest wachten).
 
Tractortje zei:
Sorry, maar dit vind ik echt gewoon asociaal. Ik ga er verder ook niet op in, want ik kan er nogal pissig om worden. Mijn onderschrift zegt genoeg, ik hou van dikke mensen.

dikke mensen zijn gezellig ;)
 
diablo zei:
dikke mensen zijn gezellig ;)

Weet ik lieve schat, daarom houd ik van ze ;)

The Rock: :thumbs:
 
van die bezopen ruzie zoekers idd!

en dan al die ****ing rook ! schande dat ze een rook hoekje met afzuiging maken bah niet gezond ;-) o ja en dan al dat bier bah 1afschaffen;-) ahahahah
 
In dit topic zijn nu ongeveer alle mensen genoemd die ooit in een disco komen, bij welke mensen voelen jullie je nou wel thuis? Alleen BB-ers?!
 
Extend zei:
In dit topic zijn nu ongeveer alle mensen genoemd die ooit in een disco komen, bij welke mensen voelen jullie je nou wel thuis? Alleen BB-ers?!

haha :D gewoon mensen die relaxt doen, niet bij elke blik meteen ruzie zoeken en geen ego hebben die groter is dan wij allemaal bij elkaar. dan zou het al een stuk aantrekkelijker worden om nog es uit te gaan :D
 
tja lastigge vraag geen idee!
bij vrienden zou ik zeggen
 
Tractortje zei:
Meen je toch niet serieus hoop ik? :rolleyes:

Nee, niet echt. Maar gister was ik al in veel te druk klein tentje, kwam Fat Joe ook nog even aanzetten. Wit T-shirt maat XXXXL, dikke goude kettingen, gangster-lean en alles. Letterlijk iets van 180kg, flikker op man.

Ik haat trouwens ook nog rook. Onnodig maar weinig aan te doen. Trek me er dus maar weinig van aan.

Lamme mongolen die tegen je aan gaan rijden en bier over je heen laten vallen.

Sletten die iedereen op lopen te geilen en daarna iedereen die een move proberen te maken de grond in stampen. Ze moeten niet vergeten dat ze vrouwen zijn he, met een beetje pech stompt iemand hun in de grond. Letterlijk.

K*tmuziek. Jammer maar het lijkt mode te worden.
 
Tractortje zei:
De alto's die geen MTV kijken, omdat het commercieel is en zichzelf echt heel speciaal vinden, vind ik ook erg irritant. Ik draag zelf ook redelijke baggy jeans en luister ook vooral rock/punk enzo, maar ben ik nu alto?
Ik snap echt niet wat is er met die mensen is, zijn ze nou zo bekrompen of willen ze gewoon zo graag anders zijn? Ik heb echt een hekel aan mensen, die anders zijn, puur omdat ze anders WILLEN zijn en ermee te koop lopen. Niet omdat ze zich nou eenmaal zo voelen. Volgens mij is de helft van de "gothics" ook gothic om die reden..

Mensen die gek doen op de dansvloer vind ik trouwens prachtig. Als een of andere debiel echt de vogeltjesdans gaat lopen doen op de muziek, daar kan ik echt van genieten. Uitgaan is om gek te doen toch? Ik heb ook schijt aan iedereen (op de manier van "wat vinden ze van me?") als ik op dansvloer sta. Ik val er niemand mee lastig en het zal me een worst wezen wat ze ervan vinden. Als ik me daar eens druk om zou moeten gaan maken, dan zou het allemaal wel heel zwaar worden.

Is het toch ook?
Ik vind 98% van de nummers op MTV zwaar k*t :D
En vooral "The fabulous life of..." :barf: :barf: :barf: :barf: :kots:
Stel wannaB rijke josti's die over rijke josti's stoer praten alsof ze hun broers of zussen zijn... :shrug:
 
Ja maar de muziek k*t vinden, alleen omdat het commericeel is kortzichtig en triest. Dan luister je niet naar de muziek en ben je eigenlijk gewoon bevoordeeld. Commerciele muziek is niet per definitie slecht.
Rockzone komen redelijk wat leuke nummers op, jammer dat het zowat midden in de nacht komt..
 
Back
Naar boven