MuscleMeat

waar erger jij je aan in het uitgaansleven? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ach, eigenlijk erger ik me de hele dag aan mensen, meestal tot ik getrained heb dan ben ik weer relaxed.
 
Tractortje zei:
Ja maar de muziek k*t vinden, alleen omdat het commericeel is kortzichtig en triest. Dan luister je niet naar de muziek en ben je eigenlijk gewoon bevoordeeld. Commerciele muziek is niet per definitie slecht.
Rockzone komen redelijk wat leuke nummers op, jammer dat het zowat midden in de nacht komt..

Over smaak valt niet te twisten...
Maar ik heb wel eens bijvoorbeeld halfuurtje TMF of MTV of The Box opstaan... en dan vind ik echt 8 van de 10 nummers gewoon k*t.
 
Homer17 zei:
Over smaak valt niet te twisten...
Maar ik heb wel eens bijvoorbeeld halfuurtje TMF of MTV of The Box opstaan... en dan vind ik echt 8 van de 10 nummers gewoon k*t.

Jep jep same here. Ik krijg haast het idee dat iederéén dat heeft maar dat het klotevolk gewoon dat soort zenders luistert bij gebrek aan beter en omdat het "cool is en iedereen dat doet. Uit geestdodendheid. :scratch:
 
Ik heb niets tegen dikke mensen... Ben niet bevooroordeeld over chubbies...
Maar ik walg van dikke mensen die slanke mensen uitbokken, ze pakken dan bijv. magazines erbij waar fotomodellen instaan en dan bokken ze die modellen uit die er echt ubergeil uitzien. Of dikke mensen diesupertrots zijn op hun 50kg overgewicht... Terwijl het er gewoon níet uitziet, en het ook nog eens super ongezond is.
 
MightyDuck zei:
Juist, afgríjselijk dus, niggers in fluorescerende plastic pyama's bleh.

Dan kijk je naar een leuk vrouwtje en bedenk je wat je tegen haar zóu kúnnen zeggen en meteen komt er een neger aangesneld die je een boze apen blik toe werpt.

Vervolgens gaat de nigger tegen het meisje aanrijden, haar semi wannebee in den aersch penetrerend, meisje wringt zich los. Meisje kijkt boos, neger kijkt boos terug. Neger scheld, meisje gaat weg. Jij kijkt nu naar een neger, die nog veel bozer terug kijkt.
:roflol:



Trouwens waar ik mij ook aan erger is mensen die zich ergeren aan rook.
Ga dan ****ing lekker thuis zitten als je er niet tegen kan.
Een kroeg zonder drank en zonder rook is geen kroeg, dat is een soos!!
Rook zelf al ruim 2 jaar niet meer, maar mij zal je niet horen zeiken over de rook.
Iedereen moet lekker doen wat hij zelf wil.
 
En dat is bullshit. Het hoort er niet bij. Het is alleen maar k*t.
 
Ergerde me gisteren aan wat agressievelingen die de sfeer op de kermis verzieken. Ik houd van gezelligheid en daar kun je niet alleen voor zorgen, kan alleen met z'n allen. Verder vind ik die Br33z4h's die denken mooie chicks te scoren (wat ze dan ook nog gewoon lukt) vage mensen.
 
Justifire zei:
:roflol:



Trouwens waar ik mij ook aan erger is mensen die zich ergeren aan rook.
Ga dan ****ing lekker thuis zitten als je er niet tegen kan.
Een kroeg zonder drank en zonder rook is geen kroeg, dat is een soos!!
Rook zelf al ruim 2 jaar niet meer, maar mij zal je niet horen zeiken over de rook.
Iedereen moet lekker doen wat hij zelf wil.

Dude, wat ijl jij :D
Sigarettenlucht is gewoon slecht voor je, daarom zeikt iedereen ook... En je kleren gaan er van stinken :D

In Zweden was ik eens uit gegaan in tentjes waar je niet mocht roken, en dat was écht veeeeeel relaxeder!
 
Het is een kwestie van tijd voordat het ook hier verboden word en terecht!! Echt gelul om te zeggen dat het erbij hoort.
 
Het hoort erbij en idd als je er niet tegen kan ga je maar bij je oma aan de thee zitten ofzo stelletje mietjes:D
 
- Provocerende mensen
- Te dure tenten
- Lelijke wijven die denken dat ze aantrekkelijk zijn
- Bodybuilders die vinden dat ze een ontbloot bovenlichaam moeten hebben
- Bodybuilders die vinden dat ze een ontbloot bovenlichaam moeten hebben bij 67 kg en bf 15%.
- Jongens die denken bodybuilder te zijn en met een ontbloot bovenlichaam moeten lopen
- Ontblote bovenlichamen
- Blote buikjes van vrouwen die het eigenlijk niet te nauw nemen met mcDonalds
 
Jordees zei:
- Provocerende mensen
- Te dure tenten
- Lelijke wijven die denken dat ze aantrekkelijk zijn
- Bodybuilders die vinden dat ze een ontbloot bovenlichaam moeten hebben
- Bodybuilders die vinden dat ze een ontbloot bovenlichaam moeten hebben bij 67 kg en bf 15%.
- Jongens die denken bodybuilder te zijn en met een ontbloot bovenlichaam moeten lopen
- Ontblote bovenlichamen
- Blote buikjes van vrouwen die het eigenlijk niet te nauw nemen met mcDonalds

Compleeeeeeeeeeeeeeexxxx coooooooooooooooompleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeex.... complex? :scratch:
 
Mighty kap even met goede opmerkingen maken ik kan je maar 1x karma geven;)
 
sterf ecto's sterf nu voor je vaderland
 
Jordees zei:
- Provocerende mensen
- Te dure tenten
- Lelijke wijven die denken dat ze aantrekkelijk zijn
- Bodybuilders die vinden dat ze een ontbloot bovenlichaam moeten hebben
- Bodybuilders die vinden dat ze een ontbloot bovenlichaam moeten hebben bij 67 kg en bf 15%.
- Jongens die denken bodybuilder te zijn en met een ontbloot bovenlichaam moeten lopen
- Ontblote bovenlichamen
- Blote buikjes van vrouwen die het eigenlijk niet te nauw nemen met mcDonalds

ben het hiermee eens behalve alles wat de bodybuilding betreft. iedereen miet zelf weten of ie met of zonder shirt loopt.
 
Ik erger me niet vaak, ik zie overal de lol wel van in. Wat ik wel irritant vind is dat de muziek soms asociaal hard staat. Dat je eerst drie keer "wa" moet zeggen voordat je het eindelijk eens verstaat.
 
Brutez zei:
Ik erger me niet vaak, ik zie overal de lol wel van in. Wat ik wel irritant vind is dat de muziek soms asociaal hard staat. Dat je eerst drie keer "wa" moet zeggen voordat je het eindelijk eens verstaat.

Idd, die was ik nog vergeten, ik heb er een teringhekel aan om steeds alles drie keer te moeten zeggen of meerdere keren aan te horen. Het wordt helemaal irritant als degene die je niet verstaat uit z'n bek stinkt.
 
ja de muziek te hard. ben een paar x naar masters geweest maar toen ik op defqon stond BUITEN een kilometer van de tenten werd ik nog helemaal van gek van de herrie. ik wordt oud dacht ik . :cool:
 
Iguana zei:
Het hoort erbij en idd als je er niet tegen kan ga je maar bij je oma aan de thee zitten ofzo stelletje mietjes:D
Das praat !! :thumbs:
 
Back
Naar boven