MuscleMeat

waar erger jij je aan in het uitgaansleven? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

****, wat een irritaties hebben we zeg, zijn er zo nog dingen?
Eigenlijk zijn we mensenhaters als je het zo leest...
 
nou waar beginen we?:D

1.ondervoede ectos met mouwloze hemdjes:D
2.ruziezoekende mensen.
3.Te dure prijzen.

Was vrijdag avond even wezen stappen in enschede en betaalde GVD 2 euro voor een glas seven-up waar meer ijs als seven-up in zat :@
 
al dat lawaai...
 
Infinity zei:
nou waar beginen we?:D

1.ondervoede ectos met mouwloze hemdjes:D
2.ruziezoekende mensen.
3.Te dure prijzen.

Was vrijdag avond even wezen stappen in enschede en betaalde GVD 2 euro voor een glas seven-up waar meer ijs als seven-up in zat :@
Allemaal naar Enschede !!!
Daar kan je nog lekker goedkoop stappen !!!!

:roflol:
 
Justifire zei:
Allemaal naar Enschede !!!
Daar kan je nog lekker goedkoop stappen !!!!

:roflol:

En dat accent daar! Héérlijk! :roflol: Zalige ongecompliceerde mensen, ik kan er uren naar luisteren.
 
1. Gasten die denken dat ze ruig zijn
2. Ruziezoekers
3. Wiggers
4. ecto's die breed lopen in hempjes
5. het duwen in de rij bij de garderobe/ingang

Aan alles dus :D
 
Vin die bacoboys die denken dat ze alles zijn en continu aan hun uiterlijk bezig zijn. Van die lomperikken die bier over je heen gooien. Me record is 22 biervlekken op me t-shirt waarvan het meeste op me rug stelletje lomperikken :mad:
 
aan haters...

Ik ga in toffe sT naar discotheken en alle dames vinden het geweldig, scoor ook elke avond en ze komen allemaal naar mij toe.
Maar dan zie je echt van die gasten boos kijken omdat ik durf wat hun niet durven.
En ze haten omdat ik gewoon dikke sT heb en alle meisjes krijg.
Ik bedoel het niet arrogantook al komt t wel zo over, maar ik val gewoon op en dan gaan mensen haten omdat ze jaloers ofzo zijn.

maar krijg nooit ruzie,denk ook omdat ik groot ben ofzo
 
Is die post een grap Dunk?
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk nog nooit in vijf jaar onplezierige aanvaringen gehad, dus nergens aan. Heb het altijd wel naar m'n zin.

Èn heb vaak genoeg tegen iemand aangestoten(niet met opzet), en heeft zich verder nooit negatief voortgezet.
 
De ergernissen:

Ik erger me aan de hoge prijzen, sluitingstijden die soms veel te vroeg zijn. Bij ons kun je na drie niet meer verwisselen van kroeg en kom je er niet meer in. Ruziezoekers heb ik ook een hekel aan en natuurlijk de drukke / vieze plees. Amateuristische uitsmijters zijn me een doorn in het oog.

Qua muziek erger ik me als er waardeloos gedraaid wordt. Neem gewoon ff iemand aan die wel fatsoenlijk kan mixen. Aprèsski hoeft voor mij ook nie!

Soms stoot ik wel eens iemand per ongeluk aan en dan zegt die gast sorry, kijk zo hoort t :D .
 
DBC01 zei:
En dat accent daar! Héérlijk! :roflol: Zalige ongecompliceerde mensen, ik kan er uren naar luisteren.

En het mooie is is dat ik het verschil nie eens meer hoor aangezien men vriendin er woont:D
 
Achterlijke randmongolen die de sfeer verpesten door ruzie te gaan lopen zoeken.
 
Infinity zei:
Was vrijdag avond even wezen stappen in enschede en betaalde GVD 2 euro voor een glas seven-up waar meer ijs als seven-up in zat :@

Dat komt omdat ze doorhadden dat je niet uit Enschede komt. Normaal kost het maar 1.50 euro :D
 
D-U-N-K zei:
aan haters...

Ik ga in toffe sT naar discotheken en alle dames vinden het geweldig, scoor ook elke avond en ze komen allemaal naar mij toe.
Maar dan zie je echt van die gasten boos kijken omdat ik durf wat hun niet durven.
En ze haten omdat ik gewoon dikke sT heb en alle meisjes krijg.
Ik bedoel het niet arrogantook al komt t wel zo over, maar ik val gewoon op en dan gaan mensen haten omdat ze jaloers ofzo zijn.

maar krijg nooit ruzie,denk ook omdat ik groot ben ofzo

"Houston, we've got a baco-boy!"

Komen de vrouwen elke avond naar jou toe joh? Nu wil ik een foto ook!
 
Laatst bewerkt:
Tractortje zei:
"Houston, we've got a baco-boy!"

Komen de vrouwen elke avond naar jou toe joh? Nu wil ik een foto ook!


[Afbeelding niet meer beschikbaar]



:D
 
Dat is wel een erg jong breezersletje Leviathan......

Vind jou nu een beetje een ziek mannetje :rolleyes:
 
Back
Naar boven