Fitness Seller

waar erger jij je aan in het uitgaansleven? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leviathan zei:
In een andere context had ik het als sarcasme kunnen opvatten, in de huidige context lijkt het er op alsof je de voorgaande posts niet goed hebt gelezen.

Okay, chill out bro. :cool:
 
ik erger me het meest aan;

- te aggresieve uitsmijters die zichzelf toch wel heel stoer vinden
- stoere jongens die tegen de muur aan staan
- bierrrrrrrrrr
 
Mars zei:
Is die post een grap Dunk?

dunk is ook een basketballer, dat soort heeft wel meer ervaring met blanke minderjarige meisjes :evil2:

j/k dunk ;)
 
Laatst bewerkt:
zag nu pas de post van levi :p
 
Waar ik uitga komen geen vervelende mensen, als er wel vervelende mensen komen ga ik er niet meer uit.
Agressieve mensen vind ik het vervelendst. Als je agressief bent moet je naar de sportschool, dan doe je nog wat zinnigs met je agressie.
 
ik hou niet van agressie, en van mensen die iemand anders zijn of haar drinken lopen te vergallen met een of ander goedje.
 
ik erger me aan mensen die je niet in de ogen mag kijken, dan worden ze boos.
Welke ****ing kronkel heb je in je vieze k*thoofd als iemand je niet meer in de ogen mag kijken? Krijg toch allemaal lekker de tyfus, lelijke k*tapen!
 
boogie zei:
ik erger me aan mensen die je niet in de ogen mag kijken, dan worden ze boos.
Welke ****ing kronkel heb je in je vieze k*thoofd als iemand je niet meer in de ogen mag kijken? Krijg toch allemaal lekker de tyfus, lelijke k*tapen!


klopt idd kijk je ze ff aan heb je gelijk de poppen aan't dansen,dan heb ik ook zo iets van krijg potverdomme de kolere maar opgefokt snuif apparaat :D
 
Zo herkenbaar, maar ik moet zeggen ik ga gewoon uit men dak hoor, en trek me van niemand iets aan, lekker feesten en niet zeuren.
 
Na de zomer ben ik klaar met mn security opleiding, en kan ik meteen mn steentje bijdragen om vervelende etters danwel te weigeren, danwel eruit te flikkeren bij geklooi.

Zulke figuren verpesten de gezelligheid voor iedereen, dus ik zal er een hoop lol mee beleven om hun avond desnoods te vergallen.
 
mja zorg maar dat je geen ambetante bouncer wordt...
 
Leviathan zei:
Na de zomer ben ik klaar met mn security opleiding, en kan ik meteen mn steentje bijdragen om vervelende etters danwel te weigeren, danwel eruit te flikkeren bij geklooi.

Zulke figuren verpesten de gezelligheid voor iedereen, dus ik zal er een hoop lol mee beleven om hun avond desnoods te vergallen.

Ik zou nooit uitsmijter kunnen worden denk ik. Kan me denk ik echt niet inhouden als bijvoorbeeld stel irritante kneuzen bijv een meisje aanvallen, of iemand zomaar in elkaar slaan. Laatst ook al in een discotheek hier in de buurt, werd een vriendin van me zomaar op d'r bek geramd... Die kerel die pakte haar sigaretten af, en hij wou haar zoenen en dan pas zou hij die sigaretten terug geven... Dus het meisje zei natuurlijk nee, en die dude liep boos weg met de sigaretten en toen het meisje erachteraan liep om ze terug te pakken keek die kerel om en stompte ze haar met z'n vuist op d'r oog... Echt niet te doen ???
Ik was er jammer genoeg (of toch gelukkig) niet bij.
 
jah waar ga jij weg???
 
boogie zei:
ik erger me aan mensen die je niet in de ogen mag kijken, dan worden ze boos.
Welke ****ing kronkel heb je in je vieze k*thoofd als iemand je niet meer in de ogen mag kijken? Krijg toch allemaal lekker de tyfus, lelijke k*tapen!
Ja! Dat soort hufters. Je kijkt iemand aan met een compleet neutrale blik en een compleet neutrale instelling. Begint zo’n dwaas gelijk met een zwaar accent: wat kijk juh!? Soek juh proplemuh ofso!?
Hupsakee, weg neutrale instelling. Totdat je ziet dat hij natuurlijk wel een groepje vrienden (of broers) achter zich heeft staan. Zo durf ik het ook wel. Opgefokt en laf, vind je het gek dat ieder meisje met een gezond verstand ze links laat liggen (wat wel erg sneu is voor vriendelijke en aangepaste heren, want die krijgen door het gedrag van hun broeders geen kans).
 
Homer17 zei:
Dus het meisje zei natuurlijk nee, en die dude liep boos weg met de sigaretten en toen het meisje erachteraan liep om ze terug te pakken keek die kerel om en stompte ze haar met z'n vuist op d'r oog... Echt niet te doen ???
Ik was er jammer genoeg (of toch gelukkig) niet bij.
Vertel me alsjeblieft dat het een autochtoon was.
Puur om te bewijzen dat autochtonen ook in staat zijn tot stuitend respectloos gedrag t.o.v. vrouwen.
 
Back
Naar boven