AndroidHealthClinic

waar erger jij je aan in het uitgaansleven? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

D-U-N-K zei:
aan haters...

Ik ga in toffe sT naar discotheken en alle dames vinden het geweldig, scoor ook elke avond en ze komen allemaal naar mij toe.
Maar dan zie je echt van die gasten boos kijken omdat ik durf wat hun niet durven.
En ze haten omdat ik gewoon dikke sT heb en alle meisjes krijg.
Ik bedoel het niet arrogantook al komt t wel zo over, maar ik val gewoon op en dan gaan mensen haten omdat ze jaloers ofzo zijn.

maar krijg nooit ruzie,denk ook omdat ik groot ben ofzo

E-I-G-E-N-D-U-N-K
 
Tractortje zei:
"Houston, we've got a baco-boy!"

Komen de vrouwen elke avond naar jou toe joh? Nu wil ik een foto ook!


hahaha... jah kan ik wel regelen hoor.
Ik drink trouwens geen alcohol, is niet goed voor je.
Maaruh idd eigendunk dat klopt wel... sorry
 
D-U-N-K zei:
hahaha... jah kan ik wel regelen hoor.
Ik drink trouwens geen alcohol, is niet goed voor je.
Maaruh idd eigendunk dat klopt wel... sorry

Is geen eigendunk, is gewoon plain aarschlogachtig


@ Lauw, nee het was een marokkaaan...
Niet dat mij verder boeit ofzo, maarjah...
 
hmm niet alles zo serieus nemen aub
 
D-U-N-K zei:
hmm niet alles zo serieus nemen aub

Ik doelde meer op dat laatste zinnetje... over je zelfverzekerdheid.

Of was dat ook sheepshit? :D
 
Homer17 zei:
Ik doelde meer op dat laatste zinnetje... over je zelfverzekerdheid.
jah oke ik vat dat niet helemaal, maar t zal wel kloppen.

Mijn punt was, waar heb je een hekel aan bij uitgaan:
haters.


zo klaar :o
 
ik erger me aan die gele bonnetjes onder me ruitewissers, wanneer ik terug naar huis wil:D :D
 
D-U-N-K zei:
hmm dat kan erg irritantz ijn ok al maak ik dat bijna nooit mee, ben veel te druk de aandacht naar mezelf aan het trekken (gaat vanzelf) en met de dames druk bezig.

narcist jahjah

Je voelt je precies wel goed he ???
 
tommieboy zei:
Je voelt je precies wel goed he ???
hahaha a joh laat mij, beter zelfverzekerd dan dat ik ga denken owh k*t dit en dit, want ik ben verre van perfect of mooi, maar ik doe het er maar mee snapje
 
D-U-N-K zei:
hahaha a joh laat mij, beter zelfverzekerd dan dat ik ga denken owh k*t dit en dit, want ik ben verre van perfect of mooi, maar ik doe het er maar mee snapje

Lekkerder dan mij ben je toch niet. Als je dat maar weet.
 
D-U-N-K zei:
hahaha a joh laat mij, beter zelfverzekerd dan dat ik ga denken owh k*t dit en dit, want ik ben verre van perfect of mooi, maar ik doe het er maar mee snapje

Hehe :D leuk
 
Ik heb een schrufthekel aan (wannabe) Londsdale sukkeltjes die met mikkie vol pillen op de dansvloeren staan te pogo-en en te debiel staan te schoppen met kistejs aan...:rolleyes:
 
Pumpin' zei:
Ik heb een schrufthekel aan (wannabe) Londsdale sukkeltjes die met mikkie vol pillen op de dansvloeren staan te pogo-en en te debiel staan te schoppen met kistejs aan...:rolleyes:

Heb ik wel eens gezien ja.....net de boerenklompendans, maar dan met kisten aan. :D
 
Pumpin' zei:
Ik heb een schrufthekel aan (wannabe) Londsdale sukkeltjes die met mikkie vol pillen op de dansvloeren staan te pogo-en en te debiel staan te schoppen met kistejs aan...:rolleyes:
ja, wat ik altijd grappig vind is dat ook zij zich rukken als Beyoncé op MTV is. Alsof ze zo'n spange momma zouden kunnen weerstaan, kun je nog zo'n nazi zijn...
 
erger me aan lamzakken die enkel aan de toog kunnen hangen en gluren
 
Pumpin' zei:
Ik heb een schrufthekel aan (wannabe) Londsdale sukkeltjes die met mikkie vol pillen op de dansvloeren staan te pogo-en en te debiel staan te schoppen met kistejs aan...:rolleyes:

nee nee nee!!!:finger: Wij gabbers hakken...pogoën is voor metals en altos:D
 
ik erger me aan die zogenaamde "binken" die je in de wc hoort: ik ga dat lkkertje nken vanavond!!!

Kom je ze even later tegen op de dansvloer stil aan de kant/in een hoekje en niet eens de dansvloer op durven..en maar staren..Kostelijk!!!:roflol:!!!
 
Back
Naar boven