XXL Nutrition

waar erger jij je aan in het uitgaansleven?

Bezoekers in dit topic

RobertHosper zei:
nee nee nee!!!:finger: Wij gabbers hakken...pogoën is voor metals en altos:D

:cool: zo is het maar net :cool:
 
RobertHosper zei:
nee nee nee!!!:finger: Wij gabbers hakken...pogoën is voor metals en altos:D

'wij' metalheads headbangen.

tssk tssk
(al voel je je als headbanger wel onderdeel van een uitstervend ras....)
 
builderB zei:
'wij' metalheads headbangen.

tssk tssk
(al voel je je als headbanger wel onderdeel van een uitstervend ras....)

oja..my mistake:D eeehm..wie pogoën er dan???
 
boogie zei:
ja, wat ik altijd grappig vind is dat ook zij zich rukken als Beyoncé op MTV is. Alsof ze zo'n spange momma zouden kunnen weerstaan, kun je nog zo'n nazi zijn...



whaha word g word g :cool:
 
builderB zei:
'wij' metalheads headbangen.

tssk tssk
(al voel je je als headbanger wel onderdeel van een uitstervend ras....)

dat kan ik me voorstellen ja :D

en londsdalers pogo-en wel!! een beetje als halve zolen elkaar gaan duwen op de dasnvloer, normaal dansen kunnen ze namelijk niet !! :D

(neej niet vechten nee..... nouja...daar draait het wel vaak op uit :D)
 
Hekel aan dat soort figuren dat zich perse wil indentificeren met andere en de groepsvorming etc :)
 
Dronkaards, ruziezoekers, boertige types die denken dat ze cassanovas zijn, sigarettenrook, mensen die zo lomp zijn dat ze op mijn tenen gaan staan, té luide muziek, druggebruikers die teveel genomen hebben.

Geen wonder dat ik zelden nog uitga :rolleyes:
 
Wat met types die achter je rug een babbel komen slaan en plots tegen je rug komen staan beuken. Net niet hard genoeg om van je dak te maken, maar wel wreed irritant. Dan lachen ze nog wat alsof ze niet voelen dat ze je van je plaats aan het stoten zijn...

Dan vraag ik me af of dit opzettelijk is of niet. Kan er niet bijkomen dat ze dit zelf niet doorhebben.. ??? :mad:
 
metalheads headbangen
gabbers hakken
punker's doen alles wat niet mag (slamdancen, pogoen, en als het wel mag, doen ze het niet)
bij het kale neten gebeuk van bands als hatebreed word er ook geslamdanced, maar itt de punkers niet door ecto's van -50kg maar door kale beren van 100+kg
alto's doen vaag, ook op de dansvloer

als je toevoegingen hebt, vul het aan. :D
 
builderB zei:
metalheads headbangen
gabbers hakken
punker's doen alles wat niet mag (slamdancen, pogoen, en als het wel mag, doen ze het niet)
bij het kale neten gebeuk van bands als hatebreed word er ook geslamdanced, maar itt de punkers niet door ecto's van -50kg maar door kale beren van 100+kg
alto's doen vaag, ook op de dansvloer

als je toevoegingen hebt, vul het aan. :D

Van die maffe breakdancers die gelijk heel de dansvloer nodig hebben voor hun debiele headspins en freeze moves. :(
 
Peoples zei:
Van die maffe breakdancers die gelijk heel de dansvloer nodig hebben voor hun debiele headspins en freeze moves. :(

Hehe breakdancers zijn cool :D Heb wel eens zo'n mannetje per ongeluk omver gelopen (wou heel snel drinken halen) toen hij een windmill ofzo aant doen was, viel ie KEI hard op zn hoofd :D hahah
 
Homer17 zei:
Hehe breakdancers zijn cool :D Heb wel eens zo'n mannetje per ongeluk omver gelopen (wou heel snel drinken halen) toen hij een windmill ofzo aant doen was, viel ie KEI hard op zn hoofd :D hahah

Kijk dat vind ik mooi!!
Maar het zijn bijna altijd van die popi jopies! kijk mij! kijk mij! ik sta op mijn hoofd.... :rolleyes:
 
mensen die het niet accepteren dat ik geen alcohol drink
 
Homer17 zei:
Hehe breakdancers zijn cool :D Heb wel eens zo'n mannetje per ongeluk omver gelopen (wou heel snel drinken halen) toen hij een windmill ofzo aant doen was, viel ie KEI hard op zn hoofd :D hahah
hahaha, lompe boer :D
Drumm en bass feestjes zijn ook lachen.
Dan staan er een hoop alto’s hippies lekkere mokkels en andere dwazen in een dikke wietdamp op en neer te huppelen. :thumb:
 
alto's zijn klote, meestal lopen ze dan nog idd bij lekkere wijven, snap er de ballen van maar ach
 
Lauw zei:
hahaha, lompe boer :D
Drumm en bass feestjes zijn ook lachen.
Dan staan er een hoop alto’s hippies lekkere mokkels en andere dwazen in een dikke wietdamp op en neer te huppelen. :thumb:

Niet Drum n Bass :suicide:

dat is zo'n gruwelijke teringherrie!! Verschikkelijk!!

Een vriend en een vriendin van mij die organiseren hier ook wel eens een drum n bass feessie. Ik ga er dan alleen heen om dat hun het organiseren, maar man man wat een herrie is dat ...vreselijk :(
 
smaken verschillen :D
ik mag graag knetterstoned rondspringen op een drum 'n bass feest. :D
 
Ik kan drum en bass wel waarderen in de tuin terwijl ik lig te zonnen... anders vind ik er niet veel aan...
 
Back
Naar boven