XXL Nutrition

waar erger jij je aan in het uitgaansleven? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Een lekker nummer van Roni Size kan ik wel waarderen!!

Maar ff ontopic,

Van t weekend was er meer één of andere debiel bij ons in de kroeg die het nodig vond om te dansen alsof hij heel nodig zijn behoefte moest doen.
Prima maar van mijn vrouwtje blijf je af... logisch!!
Ik heb een schurft hekel aan van die gasten die opzichtig lopen te flirten met mijn vriendin terwijl ik er naast sta. Das vragen om problemen.

Edit: mijn vrouwtje heeft er ook een hekel aan btw.
 
Laatst bewerkt:
Jullie kunnen de klere krijgen! :D

Tussen de gothics en alto's zitten ook hele lekkere exemplaren tussen :P
 
Azrael zei:
Jullie kunnen de klere krijgen! :D

Tussen de gothics en alto's zitten ook hele lekkere exemplaren tussen :P

Volgens mij hoor ik hier een alto praten.... :p ;) :D
 
Peoples zei:
Volgens mij hoor ik hier een alto praten.... :p ;) :D

Neuh , als je me toch een hokje wil geven doe me dan het hokje gothic maar :D
 
Azrael zei:
Neuh , als je me toch een hokje wil geven doe me dan het hokje gothic maar :D

Peoples loves boxes!! :p

Maar draag je dan ook die kleding en make-up??

Krijg soms weleens de chickenpoxs van dat soort mensen.
 
Peoples zei:
Peoples loves boxes!! :p

Maar draag je dan ook die kleding en make-up??

Krijg soms weleens de chickenpoxs van dat soort mensen.

Make-up? Een keer in mijn hele leven gedaan.........
Die kleding? Nee , zelden eigenlijk. Draag wel een hoop zwart maar zeg maar dat ik gewoon nette kleding die zwart is draag. En soms gewoon knalgeel als ik er zin in heb :D
Heb wel een paar kledingstukken die ik alleen aandoe als ik naar een feest ga maar anders niet.
 
gadverdamme Azrael je doet me kotsen!
 
boogie zei:
gadverdamme Azrael je doet me kotsen!

Mhuhahaha. De spiermassa van Boogie neemt dankzij mijn opmerking zienbaar af. Weer een doel bereikt in mijn leven :cool:
 
maar zijn er altomeisjes die op bodybuildjongens vallen?
ik ben trouwens wel links, dus das een pré denk ik.
 
Ga liever met alto's, metalheads, goths om dan die stomme boerige lonsdale mongolen (zelfde geld voor 90% van de gabbers) die mensen zijn gewoon te stom voor woorden...:/
 
altomeisjes vallen meestal enkel op alto gasten
 
Chewie zei:
Ga liever met alto's, metalheads, goths om dan die stomme boerige lonsdale mongolen (zelfde geld voor 90% van de gabbers) die mensen zijn gewoon te stom voor woorden...:/

hey hey hey!!!:mad: :finger: :(
 
Chewie zei:
Ga liever met alto's, metalheads, goths om dan die stomme boerige lonsdale mongolen (zelfde geld voor 90% van de gabbers) die mensen zijn gewoon te stom voor woorden...:/


Die lonsdale homo's moet ik ook niet.... maar ik ben nog steeds een gappie van binnen.
 
sommige londsdale gasten zijn sympathiek hoor. Ben qua uiterlijk zeker geen gabber maar moet je je echt zo kleden om je gabber te voelen of te zijn? denk van niet toch...
 
superspider zei:
altomeisjes vallen meestal enkel op alto gasten
Helaas wel :( ...

Robert en Kale...ikzei express 90%, zodat er ruimte is om mijn mening niet te hoeven herzien :P

Maar MIJN ERVARING LEERT MIJ dat de gabbers(die ik ken) gemiddeld genomen een lagere opleiding genieten dat de alto's ed, die ik ken....
 
ach verwaande alto's...
hoorde ze dit weekend ook gewoon over blowjobs praten hoor.
Mss dat ze vampieren ppen, maar het blijft ppen.
 
boogie zei:
ach verwaande alto's...
hoorde ze dit weekend ook gewoon over blowjobs praten hoor.
Mss dat ze vampieren ppen, maar het blijft ppen.


lolololololol
:roflol:
 
Alto's zijn vrijwel altijd vuile stukken goor.
 
Chewie zei:
Helaas wel :( ...

Robert en Kale...ikzei express 90%, zodat er ruimte is om mijn mening niet te hoeven herzien :P

Maar MIJN ERVARING LEERT MIJ dat de gabbers(die ik ken) gemiddeld genomen een lagere opleiding genieten dat de alto's ed, die ik ken....

Wat niet wegneemt dat alto's dommer zijn dan de gemiddelde gabber.. Alto's zoals ik ze ken en zoals ik ze bezighoor zijn als homos in het leger.

Zelfontkenning... Je hebt er die alto zijn en je hebt er die alto wezen.. Kakken op een bekrompen wereld en commerce.. Als er 1 ding tegenwoordig commerce is is het alto zijn.. Bovendien zijn alto's zelf enorm, naar mijn mening, het meest bekrompen. Ach ja, meeste mensen die groepjes liggen vormen (gabber, skater, ...) Kan als je 16 of 18 bent.. Maar op bepaalde leeftijd mag het wel stoppen naar m'n mening..
 
Chewie zei:
Ga liever met alto's, metalheads, goths om dan die stomme boerige lonsdale mongolen (zelfde geld voor 90% van de gabbers) die mensen zijn gewoon te stom voor woorden...:/

Ik ben het eens dat de echte nazi skinheads en de echte lonsdole gabbers dom zijn. Maar de gemiddelde alto en metalheid is net zo stom. Het is nou eenmaal zo dat de extreme groeperingen niet altijd de slimste zijn.

Vergeet niet dat de meeste mensen die heel erg alto of gabber zijn best wel losers zijn en ook vaak gepest in hun verleden. Zei komen dan bij een echte groep en door er zo uit te zien en zich zo te gedragen is het niet moeilijk om er bij te horen en "gerespecteerd" te worden.

Heb het wel over de extremere van beide groepen.
 
Back
Naar boven