XXL Nutrition

waar erger jij je aan in het uitgaansleven? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Corax zei:
technoventjes die fel kijken naar iedereen die passeert,


Ik weet niet wat jij precies bedoelt met technoventjes? Mensen die van techno houden?

Zelf hou ik ook erg van techno en ga al aardig wat jaren naar technofeesten toe maar vind het volk altijd erg relaxed juist.Heb in al die jaartjes eigenlijk nooit wat gezien wat mij niet beviel.....

Zelf heb ik stronthekel aan mensen die ruzie zoeken, of mensen die meiden lastig vallen.En ook een hekel aan mensen die je hele hoor vol kwatten als ze tegen je praten! :whip:
 
Laatst bewerkt:
KaLe zei:
Oh, ik kleed me er ook niet meer naar hoor ;) Ben alleen nog kaal, maar dat is meer omdat ik het gewoon mooi vind. Alsjeblieft, ik ben 25.. als ik nu in een pipo pak rondhak, voel ik me voor lul staan ...
~

Trouwens wel grappig als je nu op een hardcore feest komt de mensen die zich nu kleden als 'gabber' hakken niet en kunnen ook niet hakken, vaak mensen die nu 'normaal' gekleed gaan hakken als een gek! Zo was het iniedergeval de laatste paar keren dat ik op hardcore feessie was.
 
Ik heb een hekel aan al die goedkope sloeries in de discotheken die ik telkens weer van me af moet slaan om maar ff rustig mn drankje te kunnen drinken :D
 
Gekke Gijs zei:
~

Trouwens wel grappig als je nu op een hardcore feest komt de mensen die zich nu kleden als 'gabber' hakken niet en kunnen ook niet hakken, vaak mensen die nu 'normaal' gekleed gaan hakken als een gek! Zo was het iniedergeval de laatste paar keren dat ik op hardcore feessie was.

Komt omdat dat de ouwe garde is die tegenwoordig vaak casual gekleed naar feesten gaan.
 
Leviathan zei:
Komt omdat dat de ouwe garde is die tegenwoordig vaak casual gekleed naar feesten gaan.


Jah dat weet ik, bedoelde ik ook! :p

Je herkent ze trouwens ook op ander soort feesten altijd wel, vaak kom ik op technofeessies ook 'gappies' tegen. Je ziet het gewoon aan ze en de manier waarop ze dansen. :cool:
 
-mensen die niet drinken
-mensen die cola of een ander non alcoholische drank bestellen
-mensen die niet doordrinken
 
Ik erger mij zelden als ik uit ben!!
Waarom ergeren wij ons altijd aan anderen mensen zeg ???

Als ik uit ga voel ik mij lekker, anders ga ik ook niet uit.
samen met mijn maten of mijn vriendin lekker wat drinken en mensen aanschouwen heerlijk :cool:

Probeer je eens niet te ergeren
 
Gorilla-Man zei:
-mensen die niet drinken
-mensen die cola of een ander non alcoholische drank bestellen
-mensen die niet doordrinken
Duvel of whiskey dan wel
 
Leviathan zei:
Ik heb een hekel aan al die goedkope sloeries in de discotheken die ik telkens weer van me af moet slaan om maar ff rustig mn drankje te kunnen drinken :D

ik wil sloeries :(
 
Gekke Gijs zei:
Ik weet niet wat jij precies bedoelt met technoventjes? Mensen die van techno houden?

Zelf hou ik ook erg van techno en ga al aardig wat jaren naar technofeesten toe maar vind het volk altijd erg relaxed juist.Heb in al die jaartjes eigenlijk nooit wat gezien wat mij niet beviel.....

Zelf heb ik stronthekel aan mensen die ruzie zoeken, of mensen die meiden lastig vallen.En ook een hekel aan mensen die je hele hoor vol kwatten als ze tegen je praten! :whip:

Hmm nee, ik ken ook redelijk wat mensen die veel naar techno luisteren en die zijn echt heel aangenaam om mee om te gaan. Ik bedoel zo'n ventjes - het toeval wil nu dat ze blijkbaar allemaal van zulke muziek houden - die agressief worden als je een seconde te lang in hun richting kijkt en zichzelf vooral zeer stoer vinden. K*tvolk. Zulke gasten zie ik ook vaak meisjes lastigvallen, maar dan zijn het bijna altijd buitenlanders:/ Blijkbaar nooit manieren geleerd ofzo ...
 
Ik bedoel zo'n ventjes - het toeval wil nu dat ze blijkbaar allemaal van zulke muziek houden

Ik snap deze zin echt niet hahaha wat bedoel je nou precies? :p
 
Aan mensen die helemaal los gaan tijdens het uitgaan en dan met een peuk in de rondte staan te zwaaien. Heeft me al eens een mooie bloes gekost, hem heeft het ook wat gekost maar dat terzijde. Dat is gewoon de grootste ergenis.
 
Idd roken moet verboden worden.
 
M-TRAXX zei:
Aan mensen die helemaal los gaan tijdens het uitgaan en dan met een peuk in de rondte staan te zwaaien. Heeft me al eens een mooie bloes gekost, hem heeft het ook wat gekost maar dat terzijde. Dat is gewoon de grootste ergenis.

Ken dat.....was alleen niet mn bloes, maar de punt van een brandende peuk die in mn hals bleef hangen en lekker doorschroeide.

Voelde er wegens overmatig alcoholgebruik niets van, tot er een meisje naar me toekwam en zei dat er iets aan mn halshuid lag te branden.
 
Mensen die irritant zijn kun je gelukkig nog ontlopen. Waar ik me echt aan erger zijn de belachelijk hoge horeca-prijzen, en de vadzige rook lucht die overal hangt.
 
Idd maar zolang iedereen die prijzen blijft betalen gebeurt er niks.
 
Ik ga vrijwel nooit meer uit de laatste jaren....mis er ook weinig aan eerlijk gezegd.
 
lionel zei:
Mensen die irritant zijn kun je gelukkig nog ontlopen. Waar ik me echt aan erger zijn de belachelijk hoge horeca-prijzen, en de vadzige rook lucht die overal hangt.

Het ergst is die lucht inderdaad. Die prijzen kom je wel overheen. Kwestie van vooral water drinken en voedsel gewoon meenemen.
 
Back
Naar boven