Fitness Seller

waar erger jij je aan in het uitgaansleven?

Bezoekers in dit topic

Azrael zei:
Het ergst is die lucht inderdaad. Die prijzen kom je wel overheen. Kwestie van vooral water drinken en voedsel gewoon meenemen.

Deed ik altijd, met mn Edah tas vol kwark, brinta en melk naar de discotheek :p :D
 
Haha,van mij dachten ze een tijdje dat ik een zware gebruiker was omdat ik om de 2 uur naar m'n auto liep :p
 
Je gaat om de 2 uur eten als je uitgaat? dat meen je niet.
 
Ik nam altijd gewoon wat amino tabs mee, en verder zorgen dat je voor het uitgaan een goeie maaltijd naarbinnen werkt. Dan kun je echt wel 4-5 uurtjes zonder voedsel, zonder dat je armen meteen 4cm smaller zijn geworden.
 
Mensen zijn soms echt te erg.
Als je uitgaat moet je gewoon ff der niet aan denken en neem gewoon een vette hamburger of andere rotzooi.. who cares.. het doet je lichaam uiteindelijk meer goed dan kwaad.
 
Mars zei:
Als je uitgaat moet je gewoon ff der niet aan denken en neem gewoon een vette hamburger of andere rotzooi.. who cares.. het doet je lichaam uiteindelijk meer goed dan kwaad.

Helemaal mee eens. Eens in de zoveel tijd is dit echt geen ramp.
 
Mensen denken dat altijd schoon eten veel beter en bevordelijk is dan vaak een trash meal tussen de goede maaltijden door.
Ikzelf weet bijna zeker dat het laatste even goed al dan niet beter is voor vooruitgang.
 
Mars zei:
Mensen zijn soms echt te erg.
Als je uitgaat moet je gewoon ff der niet aan denken en neem gewoon een vette hamburger of andere rotzooi.. who cares.. het doet je lichaam uiteindelijk meer goed dan kwaad.

Als ik ga stappen heb ik geen behoefte aan eten. Pas als ik thuisben wil ik wel eens weer iets eten

In de tussentijd geniet ik gewoon lekker van mn (alcoholische) drankjes en denk ik niet aan BB.
 
Mars zei:
Mensen zijn soms echt te erg.
Als je uitgaat moet je gewoon ff der niet aan denken en neem gewoon een vette hamburger of andere rotzooi.. who cares.. het doet je lichaam uiteindelijk meer goed dan kwaad.

Tsja ieder zn ding he. Ikzelf vind het ook onzin, maar ik neem bodybuilding dan ook niet ZO serieus dat ik het zelfs mijn uitgaansleven laat beheersen zeg maar. Sommige mensen doen dat wel en daar kan ik alleen maar respect voor hebben, ondanks het feit dat ik het onzin vind.
 
Ik ben wel erg strict maar het voegt echt geen enkele waarde als je je maaltijden meeneemt of dat je gewoon rotzooi eet.. calorieen zijn calorieen, zéker als het maar voor 1 avondje in de week is.
Zelfs pro's zouden sommige mensen hier uitlachen om hun eetgedrag.
 
erger me vooral aan de dure drank
 
Mars zei:
Je gaat om de 2 uur eten als je uitgaat? dat meen je niet.
Meen ik wel,persoonlijk drink ik liever als ik wegga en inplaats van op het einde van de avond of tijdens al in een junkfrenzy te slaan ga ik liever tussen de bands door even naar de auto,zo heb ik mezelf veel beter onder controle.
 
Justifire zei:
Allemaal naar Enschede !!!
Daar kan je nog lekker goedkoop stappen !!!!

:roflol:

Ik studeer al 3 jaar in Enschede en de bovenstaande toestanden zie je in Enschede net zo goed hoor ..
 
bartman zei:
Meen ik wel,persoonlijk drink ik liever als ik wegga en inplaats van op het einde van de avond of tijdens al in een junkfrenzy te slaan ga ik liever tussen de bands door even naar de auto,zo heb ik mezelf veel beter onder controle.

Ben jij huge?
 
G-Man zei:
Ik studeer al 3 jaar in Enschede en de bovenstaande toestanden zie je in Enschede net zo goed hoor ..

Valt op zich wel mee. De drank, met name de mixdrankjes, zijn minstens evenduur als elders. Bier valt wel mee....

Qua agressie is 'De Skihut' de enigste foute tent waar het dan ook ieder weekend raak is (soms meerdere keren per avond).

De betere tenten zoals Paddy's en Lunatic gebeurt zelden iets.
 
bah die stomme veel te harde muziek

heb ern nog ween week erna last van

doffe oren
 
MightyDuck zei:
Juist, afgríjselijk dus, niggers in fluorescerende plastic pyama's bleh. Verder erger ik me ook aan van die brullende wijven, meestal zijn ze heel dik en toch halfnaakt gekleed en hebben ze net de verkeerde make up op. Dan slaan ze de arm om elkaars schouders, zo'n vieze groene breezer in de andere hand, kop in de nek en blèren mee met de klote apreski muziek.

Daarom ga ik nooit naar apreski bars ik haat dat toch. De r&b zalen zijn al niet veel beter want daar loopt het plastic pyama volk. Dan kijk je naar een leuk vrouwtje en bedenk je wat je tegen haar zóu kúnnen zeggen en meteen komt er een neger aangesneld die je een boze apen blik toe werpt.

Vervolgens gaat de nigger tegen het meisje aanrijden, haar semi wannebee in den aersch penetrerend, meisje wringt zich los. Meisje kijkt boos, neger kijkt boos terug. Neger scheld, meisje gaat weg. Jij kijkt nu naar een neger, die nog veel bozer terug kijkt.

Verder haat ik de dronken/onderinvloedzijnde figuren in house area's die voor je blijven hakkûh als je door wil of om welke reden dan ook en je dan heel quasi cool aankijken. Vooral omdat ze ook een rotkop hebben en ergerlijke lichtgevende sportschoenen dragen alá de plastic niggerpakken. De vrouwen daar zijn trouwens ook lelijk.

Ook de plakkerige bierplassen op de vloer zijn me een doorn in het oog, evenals toiletten die van de pis en peuken aan elkaar plakken. Krrrssj krrj hoor je dan onder je schoenzolen, waarna er een of ander lomp onderkinnenboertje je stoer taxerend aankijkt en zich uit angst moet beheersen iets te brallen over breed en macho zijn.

Portiers met strakke hempjes aan die snauwerig en attituderig doen zijn ook irritant trouwens. Evenals dronkelappen die tegen je aan gaan lallen "urhghl w'rom drink juh colah Bierrrr mot je zoepe mang!"

Metalgasten die zichzelf super alternatief vinden in een doorsnee discotheek en nors en tegendraads doen omdat ze "de muziek k*t vinden, metal roels" ga dan godverredemme naar zo een achterstallige metal bar ipv naar een normale bar. Ik vind alto's toch al afschuwelijk, helemaal als ze op zo'n manier hun coolheid ten toon komen spreiden.

En mensen die overdreven hip dansen. En marokkanen langs de kant. Mensen die jointjes rollen op de plee's/aan de rand van de zaal. Doe dat toch buiten man.

Eigenlijk ga ik bijna nooit meer uit.. ik denk dat ik wel weet waarom dat is :rolleyes:

haha geweldig :D dit verdient karma _o_

Waar ik me aan erger:
Cafeetjes waar het tyfusdruk is. Icm irritante onvriendelijke mensen die je idd aan de kant duwen, ik blijf dan gewoon staan. Als ze gewoon vragen van "gast ik moet aan de kant", nou prima, maar als je zo irritant gaat duwen ga ik er alleen maar extra voor staan. Klopje op m'n schouder is ook goed! In disco's of feesten heb ik een hekel aan mensen die aan de kant blijven staan en je dan een vieze blik toewerpen. Express irritant beuken ook een hekel aan, maar als je aan het pogo-en bent mag dat wel, dan loop ik weg uit de pit (soms ;) ). Verder idd negers die hier ook veelal grote bek hebben, evenals de marokkanen en turken. :kots:
 
Back
Naar boven